[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha, ik zou het er ook niet voor over hebben hoor! Want eigenlijk weet je dan nog niks ;) Nog een dag of 7 wachten aan je banner te zien :)

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja en elke dag lijkt wel een week te duren pff
    geduld is niet echt mijn sterkste kant. en ik ben nu ook een paar weken vrij dus het lijkt wel of je er dan meer aan gaat denken...en op dit forum kan je jezelf ook alleen maar gek maken, maar dan wel een leuke gek haha

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mendie.....wie weet maar het is helaas afwachten. Ik had ook dat mijn smaak meteen veranderde en ik kotste al alles uit voordat ik kon testen. Ik wist stiekem best een beetje zeker dat het die keer echt raak was en gelukkig was dat ook zo. Het is een niet te omschrijven gevoel. Maar het blijft spannend. Ik hoop dat je gevoel klopt want anders ben je straks misschien erg teleurgesteld en dat zou niet leuk zijn.

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    vind t zo leuk hier :D jullie zijn allemaal zo lief! :D

en het is idd afwachten..ik maak mezelf wel een beetje gek ja, maar ik weet ook weer dat als t deze maand niet raak is, ik me niet zo heel erg druk maak..beetje dubbelzinnig ik weet t , maar ja ik hou dan gewoon goede moed!

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Lees net dat Mup in het zkh ligt, jeetje das schrikken! Meid heeeeel veel sterkte, doe rustig aan en hopelijk mag je snel weer naar huis als alles goed is.

dikke knuffel en kus!

@all, ook voor jullie een knuffel!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Mendie... helaas moet ik zeggen dat ik me de laatste paar dagen ook sommige dingen tegen zit te eten maar goed... ik weet t dus ook niet echt! Ik ga mn veermodus maar ns open gooien voor je en hopelijk test je positief ;)
    Waneer wil je gaan testen als je niet ongi geworden bent?

@Pooh... heeey meissie alweer bijna op de helft?... jeetje wat vliegt de tijd (bij n ander!). Hoe gaat het met je?
    Alles nog goed te doen?... ook met die nachtdiensten nog allemaal goed vol te houden?

@Riedel... kun je niet iemand anders aannemen?.. dit is toch niet te doen, zo'n onervaren iemand!
    Als ik dichter bij had gewoond had ik je wel willen vervangen hoor ;)

@Deli... wat n huisarts zeg... hoe kunnen ze nu zoiets zeggen? Het gaat om n babytje waar je je als moederzijnde erg druk/onzeker om kan maken/zijn. Kunnen ze dat niet subtieler aanpakken en begrip tonen?! Ik zou t zeker tegen je eigen huisarts zeggen ja! Veel sterkte met Wesley en n dikke knuffel van tante mirandakip!
    ;) :)

@All... hier n moe/verkleumd/ziek kippetje. Heb keelpijn/hoofdpijn en ben verkouden!
    Ik geloof dat mn ongi er weer aan zit te komen want heb puistjes dat wil je niet weten... en zeer dat ze doen *auw auw*
    Had vandaag mn MRI-scan en alles was goed gegaan. Maandag krijg ik de uitslag!

Ik ga weer even tv kijken (denk ik) en kom dadelijk weer even tokken!

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    miranda thnx :D
    maar weet alleen niet of t m deze maand gaat worden, want had net weer zoiets raars :S snap er geen reet meer van om t maar ff kort door de bocht te zeggen haha.
    ik kreeg weer een behoorlijke kramp in me buik( die er nu nog steeds is) en ging ff plassen en toen was me papiertje een beetje bruin..rare dingen gebeuren er!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    T zou ook innesteling kunnen zijn mendie! Ik wil je niet iets inpraten nu maar t zou zomaar ns kunnen!
    Ik VEER heel hard nu.....
    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hahahahahaha ik lig helemaal in een deuk hier! ik ken je niet persoonlijk maar ik zie t je wel helemaal doen :p hahahaha
    t mannetje schrok zich kapot toen ik zo keihard ging lachen!
    maar wel echt super lief van je! :D
    en ja zou t misschien wel eens kunnen zijn...als ik heel eerlijk ben had ik daar nog geeneens aan gedacht :oops: we zullen zien:D

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha leuk he?
    Zo doen wij hier meiden/kippen onder elkaar!
    Maar ik heb idd EEN keer n innesteling gehad die ik dus letterlijk en figuurlijk voelde en die deed echt veel pijn. De laatste keer dat ik zwanger was voelde ik alleen maar steken/krampen in mn liezen en uitstralingen naar mn bovenbenen. En net als dat ik nu ben was ik toen ook 4 dagen voor dat ik posi testte grieperig net als nu. Ik weet zelf niet want ik ben nog steeds wat misselijk. Heb idd wel n test gedaan eergisteren (zo'n hele goedkope van de kruitvat en ook nog niet met ochtendurine) die gaf dus niks aan! Jammer maar zoals wij hier ook wel ns zeggen: GEEN BLOED GEEFT MOED!
    Kop op meid... wij zitten samen op t wachtbankje!
    Mijn NOD is over 6 dagen dus ben erg benieuwd.
    En bij jouw?

11. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    bij mij istie over 7 dagen dus we lopen redelijk gelijk op :D en mij kennende als dit bruinverlies zich niet ineens omzet in gewoon een menstruatie ineens, ga ik vast ook wel proberen iets eerder te testen...heb zo heel erg geen geduld namelijk haha.
    en ik heb nu ook behoorlijk wat last van mn buik hoor pff en een beetje licht in me hoofd ofzo..heel apart. ik hoop dat je hartstikke gelijk hebt :D
    en wat ik al helemaal hoop is dat jij hartstikke positief gaat testen! spannend spannend! :D

oja en natuurlijk VEER ik dan ook voor jou :p
    VVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
    hahaha

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat probleem van geen geduld hebben ken ik maar al te goed! Ook heb ik dus al heel veel keren veel symptomen gehad die op zwangerschap leken en iedere keer negatief dus ook dat ken ik maar al te goed! Je lichaam is gewoon niet altijd te vertrouwen.. neem maar van mij aan ik spreek inmiddels (met vele andere hier) uit ervaring.
    Wij willen wel heel graag nog n kindje (heb sinds 4 jaar nieuwe relatie) maar ik heb er al wel 4 hier in huis rondlopen dus je zou zeggen dan moet je inmiddels toch weten wanneer je zwanger bent MAAR ik ben hier nog steeds niet goed in ;)

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    vrouwen lichamen zijn echt raar he! wel heel bijzonder natuurlijk, maar zo ontzettend raar!
    en 4 kinderen al rondlopen en nu voor nummer 5?WOW! wat leuk! :D druk maar super leuk! ervaren mama :p
    ik heb eens even in mn agenda zitten spitten en ik ben echt altijd op dag 28 of 29 ongesteld..op 1 keertje na zag ik net...toen werd ik t ineens een week eerder...dus hoop niet dat t nu weer t geval is, maar heb mezelf beloofd dat ik mezelf niet gek ga maken en maar zie hoe of wat. stoer he hoe ik dat zeg! zal wel geen klap van waar zijn maar goed haha

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden... Zit er een beetje door heen, ben zo onzker... Ik weet onderhand niet wat ik Wesley nou wel of niet moet aan houden als hij naar bed gaat, straks is hij weer te warm of te koud, bah!

Morgenvroeg gaan we naar de huisarts samen, hopelijk weten we dan meer maar ben er bang voor... Ik barstte net in tranen uit hier :( Rik zegt dat ik me niet zo druk moet maken om van alles maar ja, zo ben ik... En sommige dingen moeten ook... Ben de hele dag aan het rennen, werken, Wesley brengen en halen hem verzorgen thuis en vermaken, wassen huis poetsen eten koken en dan zegt haanlief dat ik me niet zo druk moet maken, tja... Maar goed, zit gewoon effe niet zo lekker in m'n vel, weinig slaap zelf verkouden en ongesteld zorgen, zal daar wel door komen...

Ff janken lucht in ieder geval al wat op! M'n haan is de deur uit, Wesley ligt in bed en hopelijk kan hij lekker slapen. Dan ruim ik zo de vaatwasser in en dan ga ik ook maar naar bed.

Sorry voor mijn ontzettende ego berichten vandaag, hopelijk tok ik morgen weer gezellig mee!

15. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    he wat vervelend voor je delilah..echt heel sneu. ik kan me heel goed voorstellen dat je er eventjes doorheen zit!
    ik zit hier nog niet zo lang, maar heb al wel zowat alles gelezen en dus ook van jou en ik vind dat je een hele goede moeder bent en dus alles behalve onzeker moet zijn. ik ben er van overtuigd dat wat je ook doet het goed is voor je kleine mannetje, want dat kan je en zo ben jij :D !
    ik hoop voor je dat wesley lekker slaapt vannacht en dat je zelf ook even een goede nachtrust kan pakken.
    dan is t morgen weer een nieuwe dag en dan ga je gelukkig wat meer horen. komt vast allemaal goed!

heel veel sterkte! en een dikke knuffel!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli... als ie hoge koorts heeft zou ik hem alleen n rompertje en trappelzakje aangeven. Ze moeten nl de warmte kwijt kunnen.
    Tuurlijk mag ook jij je ei kwijt hier. Ik zou me ook gigantisch druk maken om zo'n kleintje! Is toch normaal als moeder. Laat je huis voor wat het is en neem zelf ook je rust die heb je nodig voordat je weer n onrustige nacht krijgt met Wesley. Laat alles liggen en kruip lekker in bed! Luister naar mirandakip! ;)

@Mendie.. ik neem mn eigen ook steeds voor om maar te zien waar t schip strand maar helaas lukt t mij iedere maand NIET. Die ene spannende week op t laatst van de cyclus maakt me af en toe knettergek. Ik deed temperaturen en heb toen 1 maand ovutesten gebruikt maar ben gestopt daarmee en zie wel hoe dat gaat. Ik had zo geen zin meer in klussen (vrijen). Het werd voor mij n moedje en daar pastte ik voor!
    Ja... ik heb 3 biologische kinderen... 2 engeltjes en 2 stiefzonen waarvan 1 bij ons woont sinds vaderdag! Die andere woont bij de mama en zien wij bijna nooit Jammer genoeg!

17. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ja die laatste week is killing joh! en net nu ik me dus vandaag voornam om niet meer zo gek ermee bezig te zijn, kreeg ik dat bruinverlies! dus begin weer van voor af aan! en wauw dat zijn een hoop kids! super gezellig!
    wel jammer idd dat jullie je andere stiefzoon bijna nooit zien. is dat zijn eigen keuze?

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Thanks lieve meiden! Ik ben alleen zo lastig dat ik sowieso geen rust vind als het rommelig is thuis, daar kan ik zooooooooo slecht tegen...

Het is op de kamer van Wesley maar 14/15 graden dus dat is best fris! Hij heeft nu een romper aan met een pyjama truitje en een slaapzakje. Hopelijk gaat dat goed en anders mag hij weer heerlijk naast mij tukken vannacht :D vind het nog gezellig ook die lekker schetenlater en snurkert naast me, doet z'n papa trouwens ook wel maar dat is toch minder lief he :)

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    nee dat ventje is kernautistisch en heeft dus regelmaat en structuur nodig. Als ie 1x in de 2 weken bij ons komt valt zn structuur weg en dan is ie niet meer te handhaven. Mijn vriend Chris heeft zn eigen beschermd voor zijn eigen gevoelens jegens dat ventje. Als t ventje jarig is gaan we ALLEEN met hem n dagje naar dolfinarium omdat ie weg is van vissen.
    Super gezellig? ja dat kan het idd vaak zijn maar t kan dus ook heel vaak voorkomen (net als de laatste week) dat ik er even niet tegen kan en er niet mee om kan gaan. Maar over t algemeen is er altijd wel iets hier in t gezin waar we om moeten lachen!

20. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    oe ja dat is wel een moeilijke situatie dan idd! moeilijk om mee om te gaan lijkt me. maar wel lief dat jullie m met zn verjaardag meenemen naar hetgeen hij zo leuk vind!
    trouwens, mijn vriend heet ook chris :p :D

en delilah van een papa is t idd iets minder lief en schattig :p maar ach t went wel he haha

Deel Deze Pagina