Goede morgen! Lekker geslapen hoor... moet vanavond denk ik weer wennen dat Chris ook nog in mn bed moet liggen Strakkies met mn dochtertje naar de dokter. Verders gaat alles goed hier op dezelfde kwaaltjes na. Hoe is het met jullie? Deli... hoe was je nacht met Wesley? Is de koorts afgenomen of nog steeds niet? Is Wesley zelf al wat levendiger of ook nog niet? Als dat niet zo is zou ik idd nu naar de dokter gaan met m. Sterkte meissie! Yo... hoe was je man's dagje gisteren?... hij lekker thuis en jij moest werken, hoe beviel m dat? Hoe is het verders met je meis? Ik kom dadelijk weer tokken moet zo weer mn stiefzoon naar de mama brengen... doe ik iedere morgen rond half 8 als Chris vroege of nachtdienst heeft want kan hij gelijk slapen of is werken en aangezien Giuliano's busje ergens tussen 5 over 8 en 5 voor half 9 komt en Didier moet om half 9 op school ZIJN breng ik m liever al vroeg naar zn moeder om niet te lopen stressen (daar ben ik toch al zo goed in! )
Murnin' kippetjes! Hoe is het hier? @Mup; Blij dat je weer thuis bent! Maar doe rustig aan meis en pas goed op jezelf! Hopelijk heb je je wondertje snel in je armen @Deli; Ahhh meis, niet zo onzeker zijn hoor! Je bent een prima mama! En inderdaad, een flink potje janken lucht vaak wel lekker op! Dus laat ze maar stromen! Succes meis! @Miran; Nog steeds spannend voor jou dus! VEERRRR! @Yootje; Hoe is het met jou? En hoe is het thuis? @Mendie; Een nieuwe naam! Welkom! @Penr; Nog steeds geen kuikentje? Spannend meis! Zag wel dat je wat slijm en bloedverlies had, volgens mij komt het kuikentje nu snel LEUK! @Kristel; Succes met je 20-weken-echo! Spannend en leuk! Ben benieuwd! @De rest; Ola! Hoe is het met jullie! Knuffel van mij! Zal binnenkort weer eens wat buikfoto's maken! Hij is HUGE! *trots* En oh ja, heb maandag voor het eerst lekkende borsten gehad! Whiehoe! Ga snel weer verder! Dikke kusserssssssss Lin
goedemorgen meiden! hier een kippetje dat heerlijk geslapen heeft. Nathan lag er gisteravond om 10 uur in en werd om 6 uur pas wakker! Nu ligt hij er ook nog in maar hoor af en toe al wat dus ben benieuwd.. linnie: ben benieuwd naar je buik! en lekkende borsten, jippie Wil je straks ook bv gaan geven? deli: hoe is het nu met wesley? all: kom wel weer meekletsen vandaag als nathan me er de kans voor geeft
Heeeeeeeey linnie... leuk buikfoto's... kom maar op! lekkende boobs dat heb ik eigenlijk na de bevalling pas gehad ! Fijn dat verders alles goed met je gaat!
ik kan daar niet over meepraten hoe dat voelt of is Juffie... ik heb nooit borstvoeding gegeven dus ik weet t niet! Maar kan me wel voorstellen dat het nu wel prettig aanvoeld nu de druk weg is!
Goedemorgen meiden! Nou, wij hebben een dramatische nacht gehad Gisteravond was Rik naar een vriend en toen ik hier m'n laatste bericht had gepost wilde ik richting bed en toen begon Wesley te huilen dus ik probeerde 'm te troosten terwijl hij in bed lag maar dat ging niet. Dus ik 'm eruit gehaald even met 'm geknuffeld en rond gewandeld en toen viel hij weer in slaap, dus terug z'n bed in gelegd en na een paar minuten werd hij weer wakker en was helemaal overstuur. Ik heb van alles geprobeerd maar hij was echt ontroostbaar! Zo had ik 'm eigenlijk alleen maar gezien toen hij heel veel last van krampjes had. Dus ik Rik gebeld of hij naar huis wilde komen toen hij thuis kwam was hij al bijna 2 uur ontroostbaar dus Rik nog wat geprobeerd maar die zei ik ga nu een dokter bellen. Dus hij de dokterspost gebeld, we konden om 23.30 uur daar terecht, ondertussen had Wesley 3 x overgegeven. Normaal geeft hij wel eens wat melk terug maar dit was gewoon echt gelig spuug de dokter zei dat we de koorts nu goed moesten onderdrukken met paracetamol daar waren we tot nu toe heel zuinig mee geweest, z'n longen klonken verder niet zorgelijk, wel heeft hij een iets geirriteerd trommelvlies. Als hij zaterdag nog koorts heeft moeten we weer de dokterspost bellen... Nou, wij thuis Wesley lekker een flesje gegeven en in bed gelegd met een zetpil dus, romper + truitje aan in een winterslaapzak want op z'n kamer is het niet warm en het dekentje een beetje over z'n beentjes gedaan. Toen werd hij na een uurtje of 2/3 wakker en weer helemaal ontroostbaar, ik 'm bij ons neergelegd maar dat was ook niet goed. Dus ik voel z'n nekje en dat voelde helemaal niet lekker warm dus Rik eruit om 'm te tempen, natuurlijl plaste hij zich weer onder had hij ineens weer een temp van 35.5 Dus wij 'm snel goed aangekleed Rik is nog z'n slaapzak gaan verwarmen snel met de haardroger en 'm lekker bij me genomen maar hij was zo overstuur, echt heel zielig Hij viel na 05.30 uur uiteindelijk in slaap en werd om 06.45 weer wakker. Dus toen heeft Rik 'm nog een flesje gegeven en daarna viel hij wel lekker in slaap in z'n eigen bedje. Vandaag is Rik thuis, ik moest om 07.15 uur alweer in de auto zitten naar mijn werk. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Als hji weer zo ontroostbaar is zou Rik me meteen bellen en dan ga ik net zo hard weer naar de huisarts want zo ken ik Wesley echt niet! ***einde ego*** sorry hoor! @ Linnie, jaaaaaaaaaaaaaaaa buikfoto! @ Juffie, wat goed van Nathan! @ Miran, dat zal zeker wennen zijn dan straks Bedankt voor jullie medeleven trouwens, dat jullie allemaal naar ons vragen doet een kipje goed!