Hallo allemaal, ik lees al heeeeeel lang met jullie mee (eigenlijk vanaf het begin toen Nikitje dit onderwerp plaatste ). Ik wilde me eigenlijk niet registreren hier omdat ik het een beetje "eng" vind om dingen over mezelf op internet te zetten, maar ik betrap mezelf de laatste tijd erop dat ik in mijn hoofd met jullie aan het kletsen ben... Dus ik wil nu toch maar aan jullie vragen of ik (nog) met jullie mee mag kletsen? Ik ben in november met de pil gestopt en kwam bijna meteen op zwangerschapspagina terecht. Ik heb dus echt alles meegemaakt en zat echt te juichen als er weer een kippetje zwanger was en was erg onder de indruk van de zwangerschappen die mis gingen. Zelf was ik in april zwanger en 3 januari is mijn zoontje geboren. 2,5 week te vroeg, maar verder kerngezond. ik heb een vrij moeilijke zwangerschap gehad met veel last van mijn bekken en harde buiken, waardoor ik thuis kwam te zitten en sindsdien neem ik hier elke dag wel even een kijkje ... 1 April moet ik weer aan de slag (geen grapje), dus nog tijd genoeg om te kletsen !
@ Elise, wat leuk dat je je toch hebt geregistreerd! Natuurlijk mag je mee kletsen joh! Gezellig! Echt bijzonder dat ja al zolang mee leest met ons leuk! Dus jij kent ons door en door @ Kristel, snap dat je ongerust bent nu meis probeer rustig te blijven artsen zijn gewoon niet altijd even subtiel! @ Mup, bah wat vervelend zeg
Fijn dat ik mee mag doen! Ik ken jullie inderdaad door en door, hihi! Ik vroeg me wel eens af hoeveel mensen er nog meer meelezen zonder dat ze zich bekend maken, gek idee he? @ Delilah: ik voel met je mee hoor wat betreft zieke kindjes. Ik ben ook al 3 nachten met Luca (zo heet mijn zoontje) in de weer. Hij is erg verkouden en wordt daardoor steeds wakker. Gisternacht schrok ik me echt rot; ik dacht dat hij stikte. dus snel naar hem toe gerend en hem eruit gehaald. Hij sliep gewoon door, maar had het erg benauwd en ik heb hem maar weer in zijn wiegje naast mijn bed gelegd want dan kon ik hem beter in de gaten houden. Ik heb gisterochtend meteen de huisarts gebeld en we mochten komen en zijn longen waren schoon, maar hij was wel erg verkouden. Nu moet ik in de gaten houden of hij geen koorts krijgt (omdat hij nog zo jong is) en dat hij alert blijft en goed blijft drinken, anders moet ik terug komen. Vannacht heeft hij weer nauwelijks geslapen en na 3 van zulke nachten is mamma ook wel een beetje gaar ... Ik hoop dat Wesley snel opknapt, want dit geeft veel stress!
Elise...WELKOM in ons gezellige kippenhok. Deli....fijn dat Wesley al wat opknapt op zijn zetpil. Kristel....balen dat je geen fijne echo hebt gehad. Maar maak je niet al te veel zorgen! Het komt vast wel goed. Penr...spannend! Zo begon het rommelen bij mij ook! Zit er steeds dezelfde tijd tussen de krampen of is er nog geen touw aan vast te knopen? Juffie...die kaarten zijn zo gezellig! Maar ik vond het op een gegeven moment ook wel genoeg. Kijkt wel ineens heel kaal en opgeruimd als ze straks weg zijn. Wendy...mooie nieuwe cijfers van Jesse! Linnie...heerlijk lekker lang verlof. Extra tijd om te genieten! Ik hoop voor je dat het goedgekeurd word. Maar anders gooi je gewoon je charmes in de strijd! Haha
BTW wat waren de datums ook alweer voor een eventuele kippendag deel 2? Ben aan t zoeken geweest maar kan niets vinden. Had volgens mij nog niks ingevuld
Elise: welkom en wat leuk dat je al zo lang meeleest! Nu lekker mee komen kletsen, het is hier in iedergeval super gezellig maar dat had je natuurlijk al lang gezien Trouwens wat leuk onze zoontjes zijn bijna even oud Ik moet 31 maart weer aan het werk Mup: nog even vol houden meis en dan is jullie kleine er ook.. Tot die tijd lekkker rustig aan en je laten verwennen! kristel: ben het helemaal met de rest eens.. als het echt iets aan de hand was, hadden ze je niet zo laten gaan hoor. De kleine is vast nu al eigenwijs en wil zich niet laten zien.. nou de kaarten zijn weg en ingeplakt. Inderdaad wel kaal nu maar goed went vast wel weer Nu nog even verder opruimen hier is dat weer klaar voor het weekend.. tok later! xxx
@Mupkuh: dat was wel even schrikken zeker, dat je in het ziekenhuis terecht kwam? Maar heel rustig aan doen nu; ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Kan me voorstellen dat je er vannacht even doorheen zat. Nog ff volhouden en dan heb je je wondertje in je armen en ben je het allemaal weer vergeten. Ik werd ook gek van de harde buiken; ik had ze op het laatst vrijwel constant. Ben wel 100x mijn plasje naar de dokter gaan brengen, maar steeds geen blaasontsteking. Heel veel sterkte! Mijn kleine man huilt (wil niet slapen vandaag), dus ik ga hem ff troosten!
@ juffie: niet alleen zijn onze mannetjes bijna even oud, we hebben ook nog eens hetzelfde beroep; ik ben namelijk ook een juffie ! Ik ben trouwens zwaar jaloers op jou dat Nathan zo goed slaapt; Luca is echt erg wakker altijd en vooral 's avonds en 's nachts... En dan loopt je bv ook nog eens super; daar ben ik na 5 weken mee gestopt omdat ik een borstontsteking kreeg en het niet lekker liep en dat zit me nog steeds niet lekker... Ik heb bewondering voor je hoor, dat het zo goed gaat!
hai girls! @ delilah: wat zielig zeg voor t kleine mannetje hoop dat t heel snel beter met m gaat. kan me voorstellen dat dit een hoop strekk met zich mee brengt @ penr: wat spannend! @ lindaS: ah wat heerlijk een half jaar zeg! hoop voor je dat t doorgaat! @ kristel86: wat raar van ze! hoop dat de week snel gaat en t snel woensdag is voor je! @ elise1982: welkom ! @ muphuh: he bah, wat naar! @ miranda: hoe is t met jou? en @ all natuurlijk! een hele goede middag! bij mij is t bruinverlies na gisteravond er niet meer geweest. wel nog steeds krampen in me buik, maar ik geloof wel minder. was vanmorgen heel vroeg wakker, want probeerde kaartjes te krijgen voor een concert van michael jackson, maar na 4,5 uur (!) proberen is t me nog niet gelukt . is stiekem toch altijd wel een beetje een droom van me geweest en dit was me laatste kans, maar ik denk dat t er toch echt niet inzit..helaas...
elise: bedankt voor het compliment wordt er helemaal verlegen van Maar het gaat ook goed met Nathan al heeft hij sinds een paar dagen dat hij niet goed wil drinken. Steeds loslaten en zo.. heel onrustig en het flesje wil hij helemaal niet meer. Maar goed zo hebben we allemaal wel wat denk ik.. Ik vind Luca trouwens ook een hele mooi naam.. heb ik ook nog aan gedacht nou ben ik echt weg hoor
Hey meiden! Even snel, m'n hubbie mailde net en de temp is nu 37.1 zo netjes was ie de hele week nog niet... @ Dag, de data waren geloof ik allemaal deze maand, de zaterdagen maar alleen Yootje, Miranda en ik konden verder niemand dus denk dat het weer niet door gaat. @ Elise, heb er nooit aan gedacht dat er nog meer mensen zouden meelezen zonder mee te tokken wel grappig en echt superleuk dat je nu toch mee kletst! Zielig he als je kleintje wat heeft dan kun je het maar beter zelf hebben! Wesley was ook veel wakker 'savonds, geloof me er komt een keer een tijd dat dat over gaat @ Mendie, wat jammer van dat concert ik las net bij de aug. mama's dat er iemand wel kaartjes heeft dat is wel dubbel zeg. Maar ik hoorde dat hij blut is en even flink geld wil verdienen dus misschien nog weleen concertje extra meis en kun je wel kaartjes krijgen!
Deli...super 37.1! Hoop dat jullie lekker van het weekend kunnen gaan genieten met een vrolijke Wesley. Jammer dat de kippendag waarschijnlijk niet door gaat maar er staan ook heel wat kippies op springen of zijn net bevallen. Misschien een andere keer weer! Ben wel benieuwd naar iedereen en natuurlijk de kuikens!
@ Dag, klopt ja maar er zijn nu zoveel zwangere dat als je moet wachten tot iedereen is bevallen de volgende serie alweer zwanger is Ik ben ook zeer benieuwd!
Trouwens; woont er niet iemand een beetje centraal zodat we daar thuis een kippendag kunnen doen dat is wel handig met zoveel kuikens straks
*QueenieKippie spiekt heel voorzichtig om het hoekje van ons hokje.... en schaamt zich diep dat ze zo lang niet online is geweest....Tis dat ze geen struisvogel is anders zou ze haar kop in het zand steken... * JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII! BEN DER WEER! Ik weet het, is niks voor mij om zo lang niet online te zijn, maar heb echt zo'n gigadrukke week achter de rug. Zaterdag mijn verjaardag, zondag een kater (hihi), maandag naar het CB geweest met Britt, toen werd Jamie ziek, die was pas woensdag weer beter, aan het werk geweest, 's avonds 2x boodschappen gehaald en nu pas ff de tijd om met de lappie op schoot op de bank te zitten. Jamie ligt onderuit voor de tv, haha! Straks komt m'n pa ff een bakkie halen, dus ben zo ook eerst weer ff weg, maar ben der dan wel snel weer hoor, beloofd! Ik heb niet echt teruggelezen, zag alleen wel op de laatste pagina dat we een paar nieuwe kippies erbij hebben? Gezellig hoor! Welkom in ons altijd gezellige kippenhok! Maar dat hebben jullie vast al wel ontdekt... Zal trouwens ook zo ff onze hyves aanpassen, heb van een paar leden geen antwoord gehad, dus kan de ledenlijst zo bijgewerkt worden. Zou ik ook al eerder doen, maar tijd heb ik de laatste tijd te weinig lijkt het wel.. Hoe gaat het hier verder met iedereen? Misschien kan iemand een kleine update geven ofzo? Dikke knuff van mij! Xx
Hey QB...hier komt een korte update: Penr (crea) heeft last van krampen/weeen dus het volgende kuiken dienst zich snel aan. We hebben 2 nieuwe kippies in het hok nl. Mendie en Elise. GEZELLIG! Wesley is ziek en Deli maakte zich erg zorgen. Kristel heeft de 20 wekenecho gehad maar was niet helemaal goed te zien dus die moet woensdag opnieuw. Juffie is haar kaartjes eindelijk eens van de muur aan het halen. Mup heeft in het ziekenhuis gelegen en vanacht een rotnacht gehad ivm harde buiken. Ze heeft een lichte zwangerschapsvergiftiging. Spannend allemaal dus! Verder weet ik t ook ff niet meer uit mijn hoofd. Maar hoop dat ik je ff snel een beetje bijgepraat heb
@ Queenie, ga je schamen man @ Dag, goede update! Super! Rik mailde net: jaaaaaaaaaa hij kruipt! Wesley doet steeds neiuwe dingetjes als ik er niet ben
WWWWWHHHHHHHHHOOOOOOOEEEEEEEEHHHHHOOOOOOOE ****dagdromer juicht hard omdat Wesley kruipt***** Wel jammer dat je er niet bij bent. Nu maar hopen dat haan foto heeft gemaakt?