Ja heb het lijstje weer gevonden....... Komt ie....... Kippendag 28 juni Wel: Juffie Deli Yojo Badkip Mink Daydreamer Liena OVB Riddle Queenbee Maria Nata Niet Mupkuh Linnie Dagdromer Miranda Pooh Klopt het lijstje zo nog? Zijn er nog meer kippies die mee willen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Als we niks meer horen van badkip dan zijn we dus met z'n 6e?! Zit badkip op hyves? Nee he? Nou ja misschien komt er nog iemand binnen vallen hier vd week met het bericht dat ze wel mee gaat We hebben nog ff!
Hallo allemaal, Wat tokken jullie weer wat af zeg! Allereerst ik had een nieuwe voorbi zien komen volgens mij was het sylvia en nog iemand kan dat? WELKOM in dit leuke/oergezellige kippenhok. Ik wil zeggen dat ik een soort van kramp rechts onder mijn ribben heb...... nou ben ik een ervaren moederkip maar toch weet ik niet meer of dat nou bij bandenpijn hoort...... ik ga ervan uit van wel. Wie heeft dat ook gehad? Verders gaat het goed op de vermoeidheid na dan. vanavond de kinders lekker vroeg op bed en dan mamakip ook vroeg erachteraan! liefs Miranda
Hey Kipjes; Nieuwe kipjes; Welkom Ik ga wel mee naar de kippendag, maar ga ook met de auto. maar uhh ik moet om 16.00 weer weg. Kunnen we dan wat eerder afspreken dan 13.00 uur? Ik hoor het wel Verder gaat alles goed. Yoyo; ik hoop dat je gerustgesteld bent Liena; Vanmorgen heb ik met moeite een banaan naar binnen gewerkt, dus ik ken je gevoel... Linnie; heeeeel veel succes morgen bij de gyn Kristel; fijne vakantie en lekker gaan genieten En voor de rest een dikke knuffel
hey kippies, vanmiddag lekker op tijd naar huis gegaan. was het helemaal zat! heb ook zin in de kippendag hoor en mink vind het zelf geen probleem om iets eerder af te spreken. ben de hele dag vrij en heb daarna vakantie dus ben niet afhankelijk van klokken hoop trouwens op lekker weer, kunnen we van het zonnetje genieten op een terasje 8) Yojo: snap dat je even schrikt meid. ben helaas ervaring in bruinverlies. gelukkig nu alweer een hele tijd niet. maar het komt inderdaad erg veel voor. linnie: balen zeg dat je je nog steeds neit beter voelt. hoop toch echt dat het voor een goed doel is! een mega gangster ei ofzo jubi: super zeg twee emmy's. hoop dat het allemaal goed gaat en je snel een positieve test in handen krijgt. las dat je kunt testen op vakantie 8) andere kippies: ook hallo voor jullie natuurlijk! heb de laatste tijd echt super veel pukkels zijn er meer zwangere kippies die daar last van hebben? Het viel zelfs een van de kids in mijn klas op ze vroeg al waar het van kwam.. heb maar gezegd dat het komt omdat ik aan vakantie toe ben maar vrees dat het de hormoontjes zijn. nou ja heb het er graag voor over hoor! volgende week, als alles goed is bij de vk, de kinderen op school het nieuws vertellen. anders kom ik na de vakantie terug met een buikje is ook zo gek.. XXX
Ja hoor ben wel gerustgesteld. Blijf alleen wat last houden van mijn rug zeker als ik verkeerde houding heb....moet echt geen volle kratten meer tillen.... tot vanavond!
Hoi kipjes Bedankt voor jullie welkom! Leuk dat jullie een kipjes/kippendag houden. Juffie: aan wat voor klas geef je les (welke leeftijd) Pukkels komt wel bekend voor, toen ik zwanger was van Demi, had er al voor Nod last van..maar ze gingen daarna ook snel weer weg, na week 10 ofzo juist heel weinig last gehad.. enne: nu beginnen ze ook weer te komen..kan ook gewoon de hormonen sowieso zijn maar hoop natuurlijk iets anders Yojo: voorzichtig doen met tillen inderdaad, niet te zwaar hoor, goed voor jullie tweetjes zorgen HIer weer beetje misselijk...begon net, ook weer snel na eten dat ik me niet zo lekker voel en heel snel vol gevoel in mijn buik en nog steeds weinig trek... Ik vind dingen ook echt anders ruiken, sinds gisteren, en dan bedoel ik dat ik snel iets vind stinken (maar oko dat ik het sneller ruik dan anders). Oko nog steeds rommelende darmen (maar geen diarree ofzo, gewoon rommel de rommel , vanacht dacht ik : als de buren er maar niet wakker van worden, haha Steekjes in mn liezen zijn minder, daar had ik vandaag bijna hele dag last van gehad. Het is niet zo dat ik de dingetjes opzoek (al ben je dat snel geneigd te doen, al wachtende na je ei..) maar voel het allemaal zo duidelijk... het zal wel niks zijn en ik zal wel gewoon ongi worden maar toch..als ik dan kijk bij de klachten die ik had bij mn zwangerschap van Demi (heb dat in agenda genoteerd toen) komt het wel overeen..zelf op welke dag de dingetjes begonnen...nouja..haal me niks in mijn hoofd..het zullen de hormonen (ongi hormonen..) wel zijn... Liefs Syl
Ik ga zeker niks zwaars meer tillen hoor! Heb m'n lesje wel geleerd. Zo ik ga rustig op de bank hangen vanavond ben kapot. Fijne avond iedereen en tot morgen!
spannend sylvia! Geef les aan groep 4, dus kids van ongeveer 8 jaar. erg leuk maar ook erg vermoeiend, vooral nu. gelukkig bijna zomervakantie yojo: inderdaad niet te zwaar tillen meer hoor.. en nu dan lekker op de bank!
Hallo dames, Sorry dat ik even niets van me heb laten horen maar was vanaf dinsdag niet echt lekker. Gisteren kreeg ik zon heftige buikpijn dat ik door de huisarts doorgestuurd was naar de eerste hulp. Daar was het vermoeden dat ik een blinde darm ontsteking had. Gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Ik was natuurlijk wel benieuwd of die pijn dan niet iets te maken had met mijn beebje. Gelukkig heeft de gyn. alles goed nagekeken en er is niets aan de hand met de kleine spruit. Na een half dagje in het ziekenhuis gelegen te hebben lig ik nu op bed een beetje bij te komen. Ik heb gelukkig gewoon een hele flinke buikgriep. Deli...spannend apk Linnie....vevelend dat je zon pijn hebt. Ik hoop dat je morgen wat meer weet. Lekker dat je vriendinnen voor je komen koken. Juffie...ik heb ook last van pukkels. Nemen we maar gewoon voor lief. Ik probeer een beetje mee te lezen maar slaap erg veel dus sorry als ik niet reageer
dagdromer: zo dat is schrikken zeg! gelukkig was het "maar" een heftige buikgriep.... Beterschap en doe rustig aan. fijn dat het allemaal goed was met jullie ukkie... tok morgen allemaal XXX
Hallo lieve kippetjes! Kom jullie alleen even snel weltrusten wensen Ik laat jullie morgen weten hoe het bij de gyn was! Hopelijk een gangster-ei! Hoewel ik nu al twee dagen niet geklust heb door de pijn, moet ik vanavond toch maar even een poging wagen Tok morgen! XXX
Kippies, hoe is het ermee? Geen tijd gehad om te lezen (wordt weer een uur teruglezen morgen! ) Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Sterkte Linnie, ik veer voor een gangsterei! Enne.. klus ze! Hier nog één, maar dat is puur voor de lol.