van zeeland naar s'hertogenbosch is 99 km van arnhem naar s'hertogenbosch is 66 km van eindhoven naar Den bosch is 33 km van den haag naar s'hertogenbosch is 110 km Hmmmmm toch iets uiteenlopend!
Den-Haag naar Oss = 120 km Arnhem naar Oss = 51 km Eindhoven naar Oss = 48 km Zeeland naar Oss = 122 km Wat vinden jullie? Is er in Oss wel iets te doen?
o euhm by the way...ik ben wel gebonden aan t openbaar vervoer...dat had ik er natuurlijk nog niet bij gezegt... maar in principe geeft dat niet hoor...vind treinen niet zo erg..alleen als ik dan nog naar de afgesproken plek moet komen met 26 bussen, 4 metro's en 3 trams wordt t wel vervelend maar misschien valt dat op een andere manier wel op te lossen.. ik ben iig voor veel in hoor!
ik vind t goed hoor en er wordt hier bij mij net gezegt en utrecht dan? of zitten we dan echt heel ver overal vandaan?
Ik heb er nog n paar gevonden: Arnhem - Tiel = 45 km Den Haag - Tiel = 100 km Eindhoven - Tiel = 73 km Zeeland - Tiel = 120 km Dan had ik ook nog: Arnhem - Kerkdriel = 75 km Zeeland - Kerkdriel = 110 km Den Haag - Kerkdriel = 100 km Eindhoven - Kerkdriel = 48 km Hebben we nu n beetje n keuze? Kunnen we hier makkelijker nu n keuze maken?
Ehm is dat met het openbaar vervoer goed te bereiken? Den Haag - Den Bosch is iets meer als een uur reistijd.
utrecht is nog net geen 3kwartier met de trein en hoe t verder zit met de trein waar ook dan heen weet ik niet..ben er niet zo in thuis...ben een verwend nest en wordt altijd overal heen gereden maar denk niet echt dat me mannetje dat dan nu gaat doen haha...dan blijftie aan de gang
Mij maakt t niet uit... ik lig zo te zien over tussen de 100 en 120 km vandaan hahahaha Maar Den Bosch is idd erg centraal. En ook wel n stad/centrum om doorheen te baggeren.
***DATE DATE KIPPENDAG DATE DATE*** APRIL: Zaterdag 18: Jolanda- Someren Delilah - Arnhem Miranda - Oud-Vossemeer (Zeeland) Dagdromer- Geffen (NB) Mendie - Den-Haag Wie wil er mee met ons? De locatie is geworden: Den Bosch Nu nog de tijd afspreken.
Even zelf je naam bijzetten als je definitief mee gaat.....svp Niet te vroeg aub hahaha heb avond ervoor feest....