Goedemorgen allemaal, @Linnie, laat me weten hoe het bij de gyn was en of je goed nieuws te vertellen hebt. Hoelaat moest je er ook alweer zijn? Nou ik ben om half 1 thuis dus kom ik ff spieken. veel succes meissie en TOY TOY TOY he?! @Dagdromer, dat is zeker schrikken maar gelukkig is er niks met de baby aan de hand. Dat is het eerst waar je dan aan denkt he?! Nou hopelijk is het snel over voor je. Ik begin nu wat meer van mijn boobs te merken. nu beginnen ze pas zeer te doen als ik een bh aantrek. Ze zijn nu ook lekker aan t groeien en de aders zie je nu supergoed lopen op mijn borsten. dadelijk om 8 uur even de huisarts bellen voor de uitslag van t bloed. Ik ben nu ook iets of wat misselijker tenminste een naar gevoel maar niet spugen GELUKKIG NOG NIET. Ik ga er ook niet vanuit want dat heb ik bij die andere 3 ook niet gehad. Mijn haantje gaat dadelijk weer op n sollicitatiegesprek hier 13 km vandaan ipv 40 km. EN gisteren op t werk vroeg n collega hoe het allemaal met hem ging zo hier thuis toen zei mijn haantje vraag dat over een maand of 8 nog maar een keer! Toen keek die collega even met grote ogen naar hem terug.... ja zei chris ze is nu geloof ik n week of 5. Dit wordt kind nr 5. Dat vond ik zo zielig dat ie dat zei want hij heeft zijn jongste zoon niet meegeteld puur uit eigen bescherming. Hij kan er geen gevoelens voor creeeren want die kleine ziet ie NOOIT. En toch vind ie het nu heel leuk worden... wacht maar met de eerste echo. Zo weer een heel verhaal. Ik moet dadelijk werken en dus kan ik niet komen tokken dus lees t vanmiddag allemaal wel weer. Tot strakkies allemaal. TOK
Heey goedemorgen kippetjes...... @ Deli, ik denk dat we dan idd met z'n zessen zijn de 28ste. Moeten we echt maar gauw kijken naar een vervolgdatum ....... Volgens mij zit ze idd niet op hyves, maar dat weet ik niet zeker.. Heel veel suc 6 vandaag bij de garage. Hopenlijk valt het allemaal een beetje mee...... En alvast een fijn weekend . @ Miranda, heb je afgelopen nacht weer een beetje bij kunnen tanken? Heb je nog een gesprek gehad met personeelszaken over evt voorlopig alleen de ochtenden werken? Zou mooi zijn als je haantje wordt aangenomen zeg, alijd lekker als de reistijd minder kan . Zal voor hem ook veren ... @ Mink voor mij is het ook geen probleem om wat eerder af te spreken. Ik heb de hele dag vrij gehouden . Lastig he met het eten, maar over de dag gezien lukt het nog wel steeds? Bij mij lukt het tot nu toe aardig .... @ Juffie, je kunt nu dus echt aan het aftellen. Na vandaag dus nog maar 5 dagen ? Heerlijk hoor...... Spannend hoor om volgende week de kids te vertelllen dat je een baby krijgt, ben benieuwd hoe ze er op reageren ......... En dat van die pukkels , join the club hihi, ik heb er ook last van, al valt het me de ene dag meer op dan de andere. @ Yojo, hoe gaat het nu met je meis? Doe het idd maar rustig aan en die zware kratten laat je voorlopig maar aan je mannetje over. Heb je vannacht wat bij kunnen slapen? Meid ontzettend veel plezier vandaag. Geniet ervan, zoals het nu lijkt werkt het weer in ieder geval mee . En het weekendje Scheveningen kun je idd altijd nog bekijken. Moet doen waar je je goed bij voelt................... @ Sylvia, nog 8 dagen tot je NOD toch? Spannend hoor. Zou fijn zijn als die kwaaltjes de eerste tekenen zijn... Veeeeeeeeeeeerrrrrrrrr..... @ Dagdromer, dat is idd ff schrikken meis. Hoort veel mensen die de buikgriep hebben op het moment he? Maar je schrikt je natuurlijk rot, met zo'n beeb in je buik Heel veel beterschap en gewoon lekker bijslapen. Tokken doe je maar als het lukt, we zullen het je niet kwalijk nemen (gekkie) Fijn dat alles met jullie beebje in ieder geval goed is en dat het ook niet je blinde darm was @ Linnie, ontzettend veel suc6 bij de gyn. vandaag. Ben echt heel erg benieuwd wat die buikpijn van afgelopen dagen is geweest en hoop natuurlijk dat hij jullie goed op weg kan helpen met je gangstereitjes Zal de site vandaag in de gaten houden...... @ Nata, ook fijn dat klussen gewoon voor de lol kan he ? @ Pooh, hoe heb je het gisteren gehad? Alles goed gegaan met de presentatie? @ Maria hoe gaat ie bij jou, ook nog steeds zo vermoeid? @ Queenbee hoe is het bij jou? Kippendag 28 juni Wel: Juffie Deli Yojo Badkip Mink Daydreamer Liena Niet Mupkuh Linnie Dagdromer Miranda Pooh Riddle Queenbee Maria Nata Klopt het lijstje zo? Zijn er nog meer kippies die mee willen? Hoe meer zielen hoe meer vreugd Is het voor de andere kippies een probleem om eerder af te spreken? Gisteren toch niet meer komen tokken , haantje en ik zijn ff heerlijk naar het strand gegaan ff lekker uitwaaien..... Nou een ieder alvast een fijne dag. Tok jullie laterzzzz Dikke knuffel Liena
Het is voor mij geen probleem om eerder af te spreken! Ik heb de hele dag vrij staan voor kipjes Nou ik heb ff bijgelezen en mijn boterhammetjes op nu ga ik me zo maar aankleden en mijn auto ff door de wasstraat doen en opruimen... Ik hoop dat als ze een schone nette auto zien ze misschien wel kleinigheidjes door de vingers zien hahahaha.... "for this time we'll see it through the fingers he" Mijn haantje zei vanmorgen, moet je niet opstaan (nadat ik zijn wekker al 10 x had gehoord en hem had wakker geroepen) anders kom je te laat, pffffff.... Die heeft meer last van zwangerschaps-vergeetachtigheid dan ik volgens mij! Toen hij hoorde dat ik vrij was wilde hij bij mij blijven, ahhhhhh... Ik zei nog dat ie er ook wel een beetje ziekjes uit zag maar hij is toch naar z'n werk gegaan! @ Juffie, bijna vakantie joh! Wat lekker! Geniet er dan maar dubbel van! @ Yootje, inderdaad goed naar je lichaam luisteren de een kan nou eenmaal wat meer of minder aan dan de ander dus je kunt met niemand vergelijken en je moet je eigen grens trekken... @ Sylvia, pukkels klinken me dan goed voor jou hoop dat ze komen vanwege een zwangerschap en geen ongie! @ dagdromer, doe maar rustig aan meid! Poeh, dat zal zeker schrikken zijn geweest! Gelukkig was het niet je blinde darm en al helemaal goed dat met de kleine alles goed lijkt! @ de rest van de kippies, alles goed met jullie? Ik zal vandaag toch iets minder in het hok verschijnen als normaal, wil de boel nog ff lekker poetsen vandaag en moet eerst maar eens zien hoe het met de auto afloopt @ Linnie, meid! Heeeeeel veeeeeel succes vandaag bij de gyn! Ik ga aan je denken en ik hoop zoooooooo op een verrassing Ik veer voor je en volgens mij doet mijn kuikentje gezellig mee want die is flink met de kont aan het duwen op het moment heel veel sterkte meid en ik kom vanmiddag kijken hoe het is gegaan! Iedereen verder een fijne dag gewenst! Nog 1 daggie voor sommige en dan hebben jullie ook lekker weekend
Goeiemorgen kippies! Las dat er een nieuw kippetje bij is gekomen, dus bij deze; @Sylvia; Welkom in ons kakelige kippenhok! @Linnie; Heel veel suc6 bij de gyn vandaag! @Deli; Auto voor de APK? Suc6! Ik moet ook zo naar de garage met de auto, mijn uitlaat is er woensdagavond onderweg naar huis onder uit geknapt... lawaai! Net alsof ik een Puch onder mijn kont had, hihi! Zelfs Jamie hoorde het; "maaamaaa! awaai!" Moet straks om 09.40u bij de VK zijn, dus ik laat vanmiddag wel even weten hoe alles is afgelopen. Heb eigenlijk ook wel best veel te vertellen, maar ook nu niet heel veel tijd daarvoor, dus doe ik het even snel en dan doe ik vanmiddag even een uitgebreid verslag van alles, kee? Ik heb vanaf nu zwangerschapsverlof! Heb toch maar besloten om 6 weken van te voren te stoppen, en dat zou dan woensdag zijn, dus heb ik de dinsdag maar vrij genomen! Mijn rug gaat niet over en mijn liezen doen ook bij elke stap die ik zet pijn, dus dan maar eerder verlof! Heb er lekker vakantie achteraan geplakt van 3 wkn, dus ik begin pas weer begin november! En dan heb ik nog zoveel dagen dat ik nog wel 3 wkn vrij kan nemen, maar vanaf december mogen wij ivm de drukte geen vrij meer nemen... Enne....*tromgeroffel*.... we hebben gister kijkers voor ons huis gehad en die waren errug positief! Het zijn bekenden van ons dus het is niet eens via de makelaar gegaan! Ben benieuwd! Nou, ben nu echt weg hoor anders kom ik weer te laat bij de VK. Vorige keer namelijk ook al... Tok jullie vanmiddag! Xx Oja, iedereen natuurlijk een hele fijne dag gewenst!
goede morgen, Linnie heeel veel succes vandaag bij de gyn.... Voor de kipjes die vrij zijn, lekker genieten en voor de kipjes die moeten werken, doe maar rustig aan Ik heb net alles teruggelezen en ben alweer de helft kwijt hahahaa dus sorry als ik niet op iedereen reageer... Hier gaat alles goed. Voel weinig, ben niet misselijk of wat dan ook...
Goeiemorgen! Heb heerlijk het klokje rond geslapen! Heb nog wel bruinverlies maar het is echt bruin en ik heb echt geen buikpijn dus ben er wel wat geruster op. Weekendje scheveningen heb ik afgezegd. Nu gaan we zaterdag gewoon samen iets leuks doen in de buurt en gaan we van de zomer een weekend weg. Vandaag trouwen vrienden van ons en ik hoop echt voor ze dat het dit weer blijft! LINNIE SUCCES VANMIDDAG!
lekker Queenie, verlof. nog even genieten van de "rust" linnie sterkte bij de gyn. liena: ja ik kan misschien inderdaad wel voor de eerste tweeling hier zorgen 8) spannend. @all: goodmurning
Hoi! Dagdromer: dat was inderdaad schrikken zeg! Ik heb dat bij mijn zwangerschap van Demi ook een keer gehad, toen was ik geloof ik een week of 18 zwanger..s nachts werd ik wakker van de hevige pijn, het zat wel iets boven mn baarmoeder maar toch, je schrikt je dood! Bleek dat het kwam door de groei van de baarmoeder ofzo..Ik had al 2 keer een mk gehad dus ik was echt meteen weer zo bang! Miranda: ja, die aders over je borsten, heel herkenbaar en bij duurde het ook even voor ze meer pijn gingen doen. Wel zielig voor je man dat hij zo zei dat het zn vijfde kind wordt, en dat hij zijn jongste dus niet ziet (van eerdere relatie begrijp ik). Is niet leuk. Spannend altijd ja een eerste echo! is altijd zo mooi!(alle echo's natuurlijk) Liena: begint toch wel spannend te worden ja, morgen zit ik een week voor mn nod.... Delilah: ja, die pukkels inderdaad..irritant!maar wordt minder vervelend als het voor een goed doel is maar ben bang dat het mn hormonen zijn, ald die dingetjes die ik zo duidelijk voel en dt ik ongi ga worden..gelukkig was mn temp wel weer hoog..afwachten dus.. Queenbee: wat goed dat die mensen geinteresseerd zijn in jullie huis en dat het er positief uitziet! Was je nog op tijd bij de vk? Hoe was het geweest, alles weer oke? Bedankt ook trouwens voor je welkom! Mink: fijn dat je je goed voelt en niet misselijk bent, hopen dat dit zo blijft Yojo: bruikverlies is inderdaad vaak oud bloed, lekker genieten meid! Hier is het weer nog mooi, hoop op die bruiloft ook. Linnie: succes! Mijn temp is vanochtend weer mooi omhoog gegaan. Liefs Syl
Goedeeeee middag wat een rust hier zeg Nou ik begin maar eens bij mezelf mijn auto is goedgekeurd zomaar jippieeeeeeeeeee Ik ging vanmorgen door de wasstraat en mijn linkerspiegel was al een beetje gammel dus toen ik de wasstraat uit kwam hing ie helemaal los! Gelukkig hadden we al eens een nieuwe gehaald dus kon ik mooi zeggen vanmorgen bij de APK en toen heeft die vriendelijke man 'm er meteen even op gemaakt dus voor 50 euro mag ik weer een heel jaar rijden! Alleen jammer dat ik vd week al een bekeuring had gehad van 90 euro ivm rijden zonder apk.... Maar goed, ben allang blij dat mijn auto verder goed was... Daarna ben ik even naar mijn moeder gereden en daar kreeg ik meteen 60 euro zakgeld van een "suikeroompje" en toen ik met mijn moeder mee ging boodschapjes doen stond ze er bij de kassa op om mijn spullen te betalen dus dat compenseerde die 90 euro meteen weer hahahaha... Mazzelkip ben ik he! En nu zit ik aan mijn lunch, een schaaltje kersjes jammie! Zo ga ik mijn huisje poetsen want vanavond hebben we meidenavondje! @ Queenie, lekker dat je nu verlof hebt meid! Geniet er maar van en probeer maar rustig aan te doen! Als het niet gaat gaat het niet, dat is vervelend om te erkennen maar het is niet anders, nog ff meid! Goed dat er mensen postief zijn voor jullie huis, dat zou helemaal nog eens geweldig zijn! @ Yootje, gelukkig blijft het bij bruinverlies en lekker dat je de klok hebt rond geslapen! Het is hier nog droog gebleven dus hopelijk aan die kant ook voor jullie vrienden! @ Syl, wat goed dat je temp weer omhoog is gegaan! Ik heb zelf nooit getempt maar ik weet inmiddels wel dat het een goed teken is! En dat in combi met de hormoonpukkels .... het zou toch geweldig zijn! @ Linnie, meid waar blijf je?! Ik had al wel gehoopt op bericht van jou.... Ik denk aan je lieverd en hopelijk is alles goed! Dames, ik kom straks nog wel effe om het hoekje kijken als ik mijn kersjes op heb ga ik echt de dingen snel doen die ik wil doen anders heb ik geen rust ik mijn kop...en kont
@Sylvia, is je temp constant na je ei hoog geweest op die ene dip na? welke dag zit je nu na je ongi? Die hormoonpuistjes heb ik GELUKKIG nóg niet! Ik merk wel dat ik weinig of geen eetlust heb en ook geen puf om iets te doen. Zit nu pas 2 broodjes met rookworst naar binnen te werken en dat is het eerste wat ik eet vandaag! SLECHT SLECHT SLECHT van mij! @Deli, doe rustig aan, ze weten toch dat jij nog steeds bezig bent met je keuken?! Niet teveel hooi op je vork gaan nemen want dan kom jij je eigen vandaag of morgen wel weer tegen hoor! Hier gaat alles verder naar wens. ik mag niet klagen hoor. Morgen ga ik weer naar helmond met de 3 kinders. Die gaan naar mn ex-schoonvader want die is morgen jarig en ik ga lekker met mijn moeder stadten en dan ga ik haar het GOEDE nieuws vertellen. Ben heel benieuwd hoe ze zal reageren. Iemand tips die verwacht op negatief antwoord zoals ik? Altijd welkom! Ik weet niet hoe ze zal reageren.... mijn tante zei laatst dat ze nog wel verwacht dat ik zwanger wordt in deze nieuwe relatie. Dus het is dubbel Ik vind het spannend.... en dan moet ik het ook nog mijn zusje vertellen die vorig jaar ergens een abortus heeft laten doen omdat zij 4 kinderen niet aankon fysiek en financieel niet. En ik ga nu dan even zeggen dat ik doodleuk zwanger ben van mijn nummer 4, tenminste 4e zwangerschap! Maar goed heb goede hoop! Veel liefs
Hi meiden, Even snel een berichtje van mij, want ik ga zo liggen omdat de pijn niet te harden is.. Niet zulk goed nieuws dus, ik heb een cyste met een grootte van een stuiterbal (echt een gangsterei dus) en die veroorzaakt de pijn.. Ik moet nu aan de medicijnen om mijn ongi op te wekken en maar afwachten of de cyste uit zichzelf zal verdwijnen.. Ik moet 2 juli weer voor een echo om te kijken of de cyste weg is en dan mag ik met Clomid beginnen. Als de cyste gaat draaien moet ik met spoed naar het ziekenhuis om geopereerd te worden, maak me zo'n zorgen nu.. Kan het nou niet 1 keer goed gaan bij mij Zit er ff helemaal doorheen nu Lieve meiden, kom zo nog wel even kijken als ik me wat beter voel! Vind jullie lief! X
@Linnie, ik kan het me voorstellen meid dat je er doorheen zit. Je hebt die laatste maanden ook nog iedere keer een tegenslag gehad. Hopelijk komt daar héél snel een verandering in. Ik hoop en veer heel hard voor je dat die cyste niet gaat draaien meid! Ik vind t heel vervelend voor je, klaag maar een end raak hier, misschien doet dat je goed! Sterkte linniekip dikke knuffel van mij
@Linnie: Jeetje meis wat vervelend!, ik kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Ik hoop met heel m'n hart dat je ongi opgang komt en de cyste uitzichzelf verdwijnt! dit gedoe verdien je niet! Heel veel sterkte! *knuff* @Liena: Voor mij maakt het ook niet uit als we eerder afspreken op de 28e, ook ik heb de hele dag voor de kippies Het is nog wel steeds in Utrecht toch? @Miran: ik heb in het begin ook niet altijd even gezond gegeten, m'n eetlust was niet optimaal en had eigenlijk meer trek in vette dingen gelukkig draaide dat snel bij en werd m'n drang naar fruit groter! er is dus nog hoop @Deli: Das ff een mazzeltje zeg! een APK voor 50 euro en nog geld ontvangen en ook nog iemand die boodschappen betaalt lekker hoor Met mij gaat het eigenlijk erg goed, ben nog wel moe, maar ik ga zo met m'n haantje een weekendje naar Zandvoort! lekker relaxen! Ik kom straks nog wel even kijken, zo niet, iedereen een fijn weekend! Liefs Sandra
@Daydreamy; Veel plezier in Zandvoort! Je hebt er iig lekker weer bij! Geniet ervan! @Linnie; Tjonge.. een cyste... ik wil je heel veel beterschap en sterkte wensen. Doe het lekker rustig aan. Dikke knuff voor jou! @Deli; Delikip = Mazzelkip! Mijn auto kostte me toevallig ook 50 euro vandaag, uitlaat is gelast en ik heb er nieuwe ruitenwissers op gekregen. Had wel een hele stoere leenauto mee naar huis gekregen, een knalgele seat ibiza! Mocht hem niet inruilen voor mijn opeltje helaas... Bij de verloskundige was alles goed, was een kleine 2 kg aangekomen in 3 wkn, hB was 7,8 en bloeddruk was keurig. Alleen ligt beebje naar alle waarschijnlijkheid in een stuit. Dat vermoeden had ik al, omdat ik aldoor de hik onderin mijn buik voel, net boven de schaamstreek zeg maar. Toen zei mijn VK dat dat ook wel het hoofdje kon zijn wat bewoog als beebje de hik had, maar toen ze ging voelen zei ze; 'nou, je kon nog wel eens gelijk hebben ook!' Maar het schijnt dat de meeste baby's in week 35 wel ingedaald zijn, dus dan heb ik nog 1,5 week. Mocht het niet zo zijn, wat maar bij 4% gebeurt, zien ze dat wel in het zkh, daar moet ik straks toch heen voor controles ivm ks van Jamie. En die superenthousisaste kijkers van gister zijn de ouders van mijn schoonzusje! Als het aan haar vader lag, hadden ze het huis vandaag al gekocht zo lyrisch was hij! Hij had zelfs een meetlint bij zich om te meten of zijn trike in de garage pastte, past dus wel. We zouden elkaar op de hoogte houden, dus ben errug benieuwd! En vanmiddag belde de makelaar ons op dat er maandagmiddag om half 2 weer kijkers komen. Zo zie je maar, zo heb je in tijden geen animo en nu ineens 2 stellen binnen een paar dagen! Dusse kippies, veren maar! Gaan zo bij onze oude overbuurtjes eten, kom vanavond nog wel even weer kijken! Tok later! Xx
linnie: dat is schrikken zeg een cyste.. en wat groot.. Niet gek dus dat je zoveel pijn hebt.. Een dikke knuffel mmireid en hoop dat je je snel weer beter mag gaan voelen. Gunde je zo goed nieuws Queenie: hoop dat jullie huis nu snel verkocht is. maar dit klinkt allemaal positief. Deli: fijn de apk weer klaar.. en idd 50 euro is voor dit soort dingen niet veel. wij hadden laatst een rekening bij de garage van bijna een maandsalaris. daar wordt je dus echt niet vrolijk van! sylvia: stijgende temp is altijd goed.. Nu hopen dat je temp hoog blijft! miranda: ben benieuwd hoe ze op jullie nieuws gaan reageren.. en leuk dat je haantje er ook zo blij mee is.. liena: inderdaad nog 5 dagen.. ben echt aan het aftellen hoor. Wat zou het toch handig zijn als er een kijkgaatje in je buik zat kon je even kijken hoe het met de kleine gaat Ga nu even opruimen enzo.. en lekker lasagne maken.. Kom vanavond vast nog wel even. als ik niet ga sporten tenminste. ben al een aantal weken neit wezen badmintonnen, maar moet maar weer eens gebeuren denk ik zo... XXX
@Daydreamy, ik ben net boodschappen gaan doen en schrik idd n beetje van mijn eigen...... ik legde FRUIT in mijn karretje en ook nog eens n lekkere bak KARTOFFELSALADE mmmmmmmmmmmmm lekker! Die ben ik nu aan het benuttigen. Had totaal geen honger, de kinders hebben 1 uur geleden pas gegeten en wat denk je ...... ja pannekoeken idd. goh dan voel ik mijn eigen zooooo slecht he. maar hun hebben er blijkbaar geen problemen mee. hahaha en ikke ook niet @Juffie, mijn haantje..... ja idd ik had wel verwacht dat ie blij zou zijn maar zoooooo nee dat had ik niet verwacht en de kleine is dan nog lang niet geboren kun je nagaan. Ik ga lekker met mijn moeder de stad in en dan lekker op een terrasje zitten (overdekt terrasje) en dan vertel ik het haar rustig. Ik ben heel benieuwd hoe ze zal reageren. Ik laat het jullie morgenavond wel weten. Kipknuffel van mij
miranda: pannenkoeken lekker! moet toch kunnen af en toe... ik heb sinds kort een kiwi tik. heeerlijk. heb er al 4 op vandaag.. van die gele kiwi's echt zo lekker.. nou ja beter kiwi dan snoep denk ik dan maar mijn haantje is trouwens ook super blij hoor. zei net nog ik hou van jullie. nou dan snik ik natuurlijk alweer.. traantjes zitten af en toe hoog bij mij.. ga zo lekker bank hangen met mijn haan. tot morgen XXX
@Juffie, daar heb ik "gelukkig" nog geen last van hoor van die traantjes..... misschien morgen! Ik weet wel dat ik nu verrektes moe ben en een volle buik heb van maar 10 kleine hapjes. Dat is toch ook niet normaal. maar goed dadelijk nog lekker wat druifjes pakken en dan lekker bankhangen en mijn zoons naar boven sturen. Ik hoor je snel tok tok tok