Hey meiden, ben ik ff snel ego. Heb nog niks terug gelezen. Wesely heeft het weekend nog koorts gehad en ikhad weer de dokterspost gebeld maar omdat hij alert is en goed drinkt verder hoefde we niet te komen. Nu kan ik vanmiddag naar mijn eigen huisarts om 14.30 uur dus daar zijn we wel blij mee. Hopelijk weet ik dan eindelijk meer! Ik kom dan nog wel even vertellen hoe het was.
Zo, heb net een telefoontje gehad van een (vroegere) vriendin van mij, die woont nu in Leeuwarden dus die ik zie ik amper meer. Maar we bellen wel ff eens in de zoveel tijd. We waren gewoon weer een uur verder, heerlijk! Altijd leuk om even van elkaar te horen dan! Xx
Jaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaallllllloooooooooooo... hier ben ikke dan! Ik moest vanmorgen werken en ben om 12 uur thuis gekomen... toen moest ik gelijk de douche in en om kwart voor 1 moest ik alweer naar ziekenhuis toe voor uitslag MRI- scan. Mijn boobs doen nog steeds zeer en met n bh aan nog meer. De MRI was helemaal goed maar hoogstwaarschijnlijk n pees overbelast dus krijg ik nu 2x in de week fysiotherapie!
oeeeeeeeeeee daar is ze hoor en boobs doen nog steeds zeer...oleeeeeeee goed teken goed teken! ik ben helemaal rood aangelopen en zweet me kapot van t veren joh gelukkig was je mri goed maar wel vervelend van je pees, maar komt wel goed toch
Ik ben beetje moe vandaag....geen zin om iets te doen. En ik moet zoveel...... De wasmachine is hard aan t werk en de eerste ladig is al gestreken....maar nu die andere drie nog....
Ja dat is nog maar af te wachten Yo! Mijn geduld wordt wel erg op de proef gesteld hoor! Ik kan niet meer doen dan wachten op n eventuele ongi en ik moet afwachten hoe dit uit gaat pakken met die verdomde pols... weet je wat nu blijkt?.... ik heb ooit ns n keer mijn duim gebroken aan diezelfde hand en elke keer dat ik m weer flink stoootte deed die duim gigantisch veel pijn, nu kan t zijn dat mn pees daardoor steeds overbelast! hoe gek klinkt dit?!
ik ben ook niet vooruit te branden vandaag! en t is zulk lekker weer maar gewoon geen zin om wat te ondernemen..dus dan ga ik jullie maar lastig vallen