ik ben ook niet vooruit te branden vandaag! en t is zulk lekker weer maar gewoon geen zin om wat te ondernemen..dus dan ga ik jullie maar lastig vallen
Ik ga ff DS-en. Thijs heeft em meegenomen en ga ff m'n brain trainen...hahah had ik zaterdag ook gedaan en had Patrick verslagen...hij had level 5 en ik 13 hahahaha moet wel bijhouden he! Volgens mij komt er een kleine Lieke van de trap af.....
hahahaha Mendie... wat heb ik dan n schat van n vent... ik had gisteren nergens zin in als alleen maar computeren en lekker in huispak rondbaggeren. Nu moest ik vanmorgen werken en heeft Chris t huis opgeruimd, de badkamer uitgedaan, de wassen t waren er 3 die nog gevouwen moesten worden, wassen aangezet en de droger aangezet en nog koffie gedronken met zn moeder! Wat n schatje is het toch he?! Wat lieffffffffffffffffffff dat jullie allemaal zo veren... ik heb nergens last van als alleen mn boobs en ik ruik de hele dag n nare geur!
@Yootje; Ja idd, we spreken elkaar niet vaak, maar als we elkaar spreken is het errug leuk om lekker bij te kleppen! En DSze! Ik ga er maar niet aan beginnen nu, want dan komt er helemaal niks meer van stofzuigen enzo terecht vandaag! @Miranda; He he! Fijn dat de MRI goed was, maar wel minder dat je pees overbelast is. Als het met fysio te verhelpen is, valt dat ook wel weer mee. En nog steeds spannend dus.... *veerveerveermaarweer!* @Mendie; Ik wou dat het hier mooi weer was, kon ik met de kiddoos op pad.. tis somber en grijs buiten.. brr.. === Nou, heb hier eindelijk maar toch ook ff de wasmachine gevuld en aangezet en de droger zijn werk laten doen.. moet eigenlijk ff stofzuigen.. en mijn puf zoeken, want die ben ik een beetje kwijt... Britt roept! Zal haar ff weer uit bed halen, ze slaapt ook steeds minder overdag nu ze wat mobieler wordt.. Is ook wel zo gezellig natuurlijk! Xx
Zo een spelletje gedaan en wasje gewisseld! Zo meteen Thijs halen van school! En dan weer verder strijken en wassen! Gister alles gezogen en gedweild alleen zie je er al niet veel meer van....lang leve de zwarte vloer....
Ja jullie veren maar... ik zal ns knetterhard voor Mendie gaan veren. Ik zei trouwens vanmiddag tegen Chris... ( nadat ie n opmerking maakte over zwanger zijn) ik vind t maar raar hoor... mijn boobs hebben nog nooit zo'n pijn gedaan. Hij zei: ik wil de eerste 3 maanden niks horen! Ik zeg dus als ik n positest in mn handen heb wil jij t niet weten? Nee zei hij pas als de ergste weken achter de rug zijn. Ik zeg oke... maar als ik dan t geslacht al zou weten krijg jij t ook niet te weten he! Ik denk dat hij ook al stiekem meer weet want hij begint niet zomaar over n zwangerschap... misschien zegt zn intuitie ook meer. De vorige keer toen ik dat bruine afscheiding had wist ie ook al "hoe laat" t was. En nu als we in bed liggen pakt ie me altijd vast en trekt ie mij tegen zich aan en dan slaat ie n arm om mijn middel... maar zijn arm komt dan tegen mn borst aan en dat doet zeer dus die verleg ik iedere keer en zeg dat dat zeer doet, dus hij zal wel weer gaan speculeren.
oooo ik vind t zo spannend voor je miranda, meen ik echt! ik kan al bijna niet wachten totdat jij gaat testen, laat staan jij zelf haha en chris wilt t 3 maanden niet weten! poeh das lastig haha... maar idd ik denk dat zijn intuitie ook veel zegt nu ik hoop t zo ontzettend he voor jullie! en bedankt voor t veren natuurlijk!
ZP is van slag...krijg steeds meldingen maar er is niks nieuws en de pagina laadt niet echt.... Ga nu maar Thijs van school halen! Tok jullie vanavond weer!
hallo allemaal, hoe gaat het hier? miranda nog steed zere boobs nou ik veer voor je jij de 19de ik de 20ste he deli hoe was het bij de dokter met wesley ben je al wat wijzer wat het is? ik hoop zo dat jullie ventje snel beter is. hoe gaat het verder met de rest? hier nog steeds geen kuikentje. had vanacht we redelijk regelmatige krampen maar eenmaal uit bed was het weer weg. iemand nog tips wat je kan doen om het op te wekken? (klussen dat weet ik al). groetjes van creakip
oooo ik vind t zo spannend voor je miranda, meen ik echt! ik kan al bijna niet wachten totdat jij gaat testen, laat staan jij zelf haha en chris wilt t 3 maanden niet weten! poeh das lastig haha... maar idd ik denk dat zijn intuitie ook veel zegt nu ik hoop t zo ontzettend he voor jullie! en bedankt voor t veren natuurlijk!
Penr... verse ananas, de kern van die ananassen schijnt ook erg bevorderlijk te zijn om n bevalling op te wekken. Tja... verders weet ik t niet want bij de laatste bevalling heb ik idd aan zelfklussing gedaan toenmalige haan wou niet dus deed ik t maar zelf. En dat werkte MEGAGOED! Yo en Mendie... zp doet idd erg raar vandaag... zal wel van slag zijn door t goede weer! All... ik kom net thuis en wat denken jullie?... Chris heeft vanmorgen toch opgeruimd maar bij nader inzien ben ik er toch niet blij mee! Hij heeft overeenkomsten van mn werk weggesodemieterd :x :x :x Heel lief van m maar kan niks meer vinden. Grrrrrrrrrrrrrr mannen... je kan niet met ze maar je kan ook niet zonder ze! By the way... nog geen tekenen van ongi hier!
hahahaha ik hoop idd in de OUDpapier doos. We zullen zien ik laat t nog even spannend misschien wordt ik t woensdag wel en dan heb ik t lekker spannend gehouden. Misschien wordt ik t ook wel niet en dan doe ik donderdag wel n testje wagen meid! Ik heb nog 1 GOEDKOPE testje liggen.