Mendie... jij bedoeld dat jouw intuitie zegt dat het bij mij NU raak is en dat jij volgende maand aan de beurt bent toch?!
Is er een klachtenlijn voor ZP? Ga bijna met laptop gooien..... Ik verveel me....of ja ik verveel me niet maar er borrelt iets in me dat meer wil als bankhangen!
miran, ja dat t bij jou NU raak is en van mij weet ik t nog niet, maar ik denk wel binnen 3 maanden..gek dat ik dat denk maar goed..
bij mij zegt er iets dat ik moet gaan liggen want zitten doet ineens heel erg veel pijn in mn liezen (botje tussen lies en vagina en net onder je onderbuik)
oe oe oe nog meer "klachtjes". ik zou willen dat ik vanavond kon gaan slapen en donderdag pas wakker worden haha, want jezus wat duurt t lang maar doe maar lekker rustig aan meis en yojo, nee niet gezien..ik probeer wel tv te kijken maar wordt afgeleidt
das je schaambeen miran.... Ja QB als ik dat wist wat er borrelde....hmmm voel mezelf erg druk worden en dat is niet goed op dit tijdstip.....want moet morgen om zes uur op en wil beetje optijd slapen....
nou moe! Mendie gaat de competitie al snel met ons aan hoor... moet je wel vertellen dat er van Linnie niet te winnen valt als die mee doet!