NOu nog maar 14 berichtjes en dan zit ik idd aan de 2000 dus dat feestje wil ik vandaag al hebben hoor... wie helpt mij hiermee?
ik wil eigenlijk nog doorgaan maar mn krampen houden niet meer op dus denk dat ik voor vandaag moet kappen dames!
Moet je nieuwe batterijen in je toetsenbord doen miranda.....nou kijk ik heb een bericht gepost en jullie zijn zowat twee paginas verder......ik doe nie mee met de wedstrijd vandaag..... Ehmm en omdat het zo lang duurt ben ik vergeten wat ik wilde zeggen... ow ja BUDDYNEWS BUDDYNEWS Gelukkig nog goed. Wel veel harde buiken. Maar bloeddruk en hartslag van baby was goed. hoe gaat het met jou? x BUDDYNEWS BUDDYNEWS Das de reactie van mup die ik kreeg op mijn sms
dat heb ik ook gehad met mijn chris en nu zegt ie ooit: is het weer zover ja... zit je weer op die kippenforum?!
ja doe maar lekker rustig aan meis, morgen weer een dag..pak anders lekker een kruik ofzo en ga bankie hangen, tv kijken en bakkie thee erbij en een grote zak chips heeeeeerlijk!
Miran dat zijn innestelingskrampen...haha nee geintje ik zal je niet nog zenuwachtiger maken.... Dus jij gaat ons verlaten....ja hee was da nou! QB en heeft Britt lekker gegeten?