Ohja, was.... ligt nog steeds een halfvolle mand naast me... of halfleeg, tis natuurlijk maar net hoe je er tegenover staat...
Jeetje, nog geen nieuwe pagina? Zodra ik bovenaan sta, ga ik offline hoor. Verder Bones kijken terwijl ik de rest van mijn was aan het vouwen ga..
Jeej, I did it! *QueenieKippie begint te zingen; All by myself...! Nou, ga nu nokken, kom morgen weer tokken! Dikke kus voor jullie allemaal! Trusten! Xx
jeeetje wat hebben jullie veel getokt zeg! Ik ga lekker naar mijn bedje ben erg moe. gister heeft rosalina oorbelletjes gekregen staat echt supper lief. slaaplekker meisjes
Doe je ze wel snel ringetjes in Maria? Bij ons op het werk zijn we regelmatig een knopje kwijt of een achterkantje....en das bij baby's best riskant die stoppen alles in hun mond.....Maar staat idd vast heel schattig! Slaap lekker!
Goeiemorgen lieve kippies! Stap nu lekker onder de douche! Straks weer werken... Iedereen een hele fijne dag gewenst! Xx
Goeiemorgen kippies! Ik kom net onder de douche uit en ga weer een dagje hard werken! Hele fijne dag allemaal!
Goedemorgen kippies... Hier n kippetje dat al om 4.50 uur klaarwakker was, ik heb mn eigen er toe moeten dwingen om weer terug te gaan slapen. Gisteravond ben ik gelijk nadat Chris thuis kwam (half 11 en moeten vechten om mn ogen open te houden) naar bed gegaan en ben als n blok in slaap gevallen. Ik merkte dat Chris in bed kwam want die was helemaal klaar om n klus te klaren hahahha maar deze dame echt niet! Ik zei: nee ik slaap! Halfslapend heb ik idd zo gereageerd... weet echt niet hoe laat dat geweest is. Ik was gewoon verschrikkelijk moe en na lang aanhouden is ie dan toch gaan slapen denk ik want het was over na n tijdje. Even ter verduidelijking voor jullie (na mn lange afwezigheid gisteren) ik ga dadelijk op de koffie bij mijn oudcollegaatje en kom vanmiddag weer tokken! Tussen t poetsen door kom ik vanmiddag. Ja mn boobs doen echt nog steeds zeer en nee die krampen die ik gisteren had zijn nu over... wel vermoeide benen... Tok vanmiddag!
zooo was gezellig gisteren hier zeker Wat een gekakel goedemorgen trouwens, Sliep gisteren om 8 uur al. Half 10 Nathan nog gevoed en toen meteen weer lekker geslapen. Helaas heeft Nathan vannacht weer niet doorgeslapen. kwart over 4 wilde hij toch echt weer even lekker drinken Maar goed daarna wel weer doorgeslapen tot half 8. Dus al met al beter geslapen dan gisteren. Vandaag heeft haantje papa dag dus lekker met zijn drietje thuis.. meiden een hele fijne dag en kom wel weer even kijken hier.. Ben benieuwd of er bij penr al iets gaande is.. Ohja wij hebben trouwens eengisteravond een klein buurmeisje gekregen.. leuk hooor vriendinnetje voor Nathan.. xxx
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? Ik ben vandaag niet veel thuis dus waarschijnlijk tokken jullie mij vanavond pas. Fijne dag vandaag!
Lieve meiden, Ik heb altijd al veel last van mijn rug gehad en nu ook weer. Ik heb de babybjorn draagzak maar nu vroeg ik me af of een draagdoek beter is voor je rug. Sons denk ik dat dan het gewicht beter word verdeeld. Weet weet raad of heeft ervaring?
hoi kippies, Hier een kippetje dat zich doodschaamt... Ik kreeg een krabbel van jolanda dat jullie nog zo weinig van me hoorden... Ik ben inderdaad een hele tijd niet hier geweest, en gewoon vergeten even te zeggen dat ik even wat minder zou komen tokken...... Niek heeft wat lichamelijke klachten die bij elkaar toch wel wat zorgen geven, en heb me voor 100% bezig gehouden met hem. Kon het gewoon even niet opbrengen om achter de laptop te gaan zitten. Heb overdag als Niek sliep oom vaak geslapen, omdat ik 's nachts slecht sliep. (ik ben zo-iemand die lekker op bed gaat liggen piekeren....) Ben jullie niet vergeten hoor! Ik ga zo eerst even douchen, en Niek voeden, maar zal vandaag zeker nog even komen tokken, en jullie vertellen hoe het hier allemaal gaat. groetjes Sillykip
goedemorgen dames! ik ben er wel vandaag maar toch ook weer niet..kom gewoon af en toe even gluren. ook ga ik vandaag misschien even naar madurodam is voor mij 5 minuten rijden...t mannetje is vrij en t is lekker weer dus misschien is t wel een leuke optie. we hebben vrijkaarten gekregen, anders was ik niet gegaan haha. ik woon hier al mn hele leven, maar ben er pas 1 keer geweest en dat was toen ik 5 was ben benieuwd of t wat aan is!
Heey goedemorgen kippetjes Hoe gaat het hier met iedereen? Allemaal al weer bijgekomen van het weekend? @ Queenbee, meis wat heb je weer een prachtige banner in elkaar geknutseld! Gaaf hoor! @ Yojo, @ Miranda, spannend allemaal hoor, ik veer me suf . Deze week is je NOD? Veel plezier met koffiedrinken, lekker weer ff bijkletsen . Wat vervelend dat je vanmorgen al zo vroeg wakker was , vandaag maar lekker rustig aan doen dan. @ Juffie, hoe gaat het drinken uit de fles nu bij Nathan? Heeft hij de smaak inmiddels alweer te pakken? Het kolven is idd voor het goede doel, probeer het ook vol te houden, maar soms...... . Wat knap dat Nathan al van zijn buik op de rug draait. Thomas doet dat niet, hij vind het heerlijk om op de buik te liggen . @ Maria, hoe gaat het meis? Wat gaaf dat Rosalina oorbelletjes heeft! Mooi meissie om te zien hoor. Leuk dat je dat zo kan spammen he hihi. @Elise, Ik ben idd erg blij dat we een oplossing hebben kunnen vinden. Thomas gaf best veel over en vaak ook nog lang na de voeding en dat deed natuurlijk erg pijn. Door de ontsteking aan het maagklepje werd het steeds erger. En om het te verzachten wilde hij weer drinken, maar dat verergerde het weer. Ja dan kom je in de cirkel he? Hoe oud is Luca? @ Mupkuh, hoe gaat het nu met je? Hoe was het gisteren? @ Penr, meis hoe is het nu? Hoop dat we snel van je horen. We wachten het af . @ Mendie, ook voor jou spannend dus! Ik veer ook voor jou hoor . en geen bloed geeft moed! Veel plezier vandaag! @ Mink, Thomas drinkt nu 4 keer 125 en 1 keer 150 cc. Maar Zoe heeft mss wel gewoon meer nodig........ Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen. Wij hebben heerlijk genoten van het weekendje Drenthe , alleen was Thomas het zondag aan het eind van de middag helemaal zat en zijn we maar naar huis gegaan. Eenmaal in de auto sliep hij als een roosje Zaterdagmiddag had hij erge honger en moest nog ff wachten op de fles. Ik dacht toen laat hem ff drinken aan de borst. Ik had net gekolft, dus dacht dat hij niet veel meer zou krijgen. Hij heeft hooguit 4 minuten gedronken. Hij heeft er de hele middag last van gehad , dus dat doen we niet weer . Ga nu gauw bij hem kijken want hij schreewt nu heel hard.............. Alle andere kippetjes ben jullie niet vergeten hoor, maar heb het nu ff weer druk ..... Knuf Liena