@ Mendie, ik zie je pendel maar het kan nog deze maand he. Als je nu gewoon ongi word en je komende eitjuh bevrucht word. Hier gaat het wel goed. Voel me een beetje raar vandaag. De CTG gister was goed morgen weer terug.
mupkuh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht joh ze zei wel ook een positieve test in maart, maar ja dat vergissinkje mag dan wel en wat spannend voor jou joh ! je voelt je raar? wat dan precies?
goede middag kippies. hier even een kippetje dat moe is dus geen pufff om terug te reageren sorry . vanmorgen weeen gehad tot een uur of half 11 en vanaf toen niks meer. ik wor er echt moe en gek van. ga zo maar ff in bad en even slapen wie weet helpt dat wel. ik hou jullie op de hoogte knufffff
er gaat hier vast binnenkort een kuikentje geboren worden. lang kan het volgens mij niet meer duren bij mup en penr Liena: het drinken uit de fles gaat nog steeds niet goed. waarschijnlijk (en dat hoop ik ook echt) door de spruw. De speen van een fles is veel harder dan mijn tepel natuurlijk en dat doet pijn in zijn mondje. gisteren wel weer geprobeerd maar hij wilde neit eens zuigen en als hij het deed moest hij meteen weer huilen Aan de borst gaat gelukkig wel wat beter. silly: wat naar van niek Wat is er met hem aan de hand? En groot gelijk dat je dan al je tijd aan hem besteed!
n heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeee goede middag kippies! Mup & Penr... doe lekker rustig aan. Penr mijn mobiel staat nog steeds met volle batterijen in afwachting op n leuk smsje van jou ! Mup je bent al over de 37 weken dus je mag nu thuis bevallen toch? Hoop zo meid dat het snel afgelopen is voor je! Gloeiwangetjes zei je?... meestal is dat toch wel goed nieuws geloof ik... of je bent erg moe dat kan ook! Mendie... er is geen kunst aan als je maar alleen bent om dan bovenaan komen te staan Hoe is ie bij jou meissie? Liena... gelukkig meid, ben blij te horen dat Thomas t goed doet! Heerlijk nu kun je pas echt genieten en dan ook nog ns met zo'n prachtig mooi weer... je treft t zo! Sylvie... tuurlijk geef je eerst je kind de volle 100% en komt daarna pas bij ons kijken.. dat is toch logisch! Mag ik ook zo vrij zijn om te vragen wat voor lichamelijke klachten Niek heeft? All... geen ongi te bespeuren hier... nog steeds zelfde klachten dus kan nog alle kanten op! Ik heb wel veel sneukelhonger maar als ik dan iets gegeten heb dan kan ik er ook weer even tegen en is dat niet wat ik wilde snoepen/eten! Weet even met mn eigen geen raad!
hoi allemaal, Daar ben ik weer. het was zo heerlijk buiten dat ik eerst maar eens lekker ben gaan wandelen. Ik heb niet alles wat ik gemist heb hier bijgelezen, maar zie wel dat er weer 2 kuikentjes op komst zijn. Leuk! Met Niek gaat het op zich wel goed. Hij eet-groeit en slaapt heel goed. Hij heeft alleen al vanaf zijn geboorte een heel benouwde, piepende ademhaling. Ze dachten eerst aan een vrij ernstige aangeboren afwijking aan de luchtwegen, maar dat bleek het na ziekenhuis onderzoeken niet te zijn. Het is iets wat hij moet vergroeien, maar datkan wel zo'n 7 maanden duren. Daarbij heeft Niek ook verborgen reflux, waardoor hij steeds zijn eten met magzuur weer omhoog krijgt. Zijn hele slokdarm is daardoor geirriteerd, en hij krijste van de pijn na elke voeding. Hij hefet nu medicijnen gekrgen die het maagzuur wat verminderen, waardoor het niet meer zo veel pijn doet als zijn melk omhoog komt. Ook heeft Niek een hele sterke voorkeurshouding. Hij overstrekt zich daar ook bij. Dit doet hij zo ver dat zijn nekwervels op slot schieten, en hij zijn hoofd niet meer recht kan draaien. We moeten dan goed voelen hoe zijn nekje gedraaid zit om zijn hoofd weer terug te draaien. Deze 3 dingen versterken elkaar ook weer, zodat hij het soms erg benauwd heeft. Het is dan net of hij stikt... We zijn nu in behandeling bij een osteopaat, en dat lijkt wel te helpen. Ze was alleen wel erg geschrokken van de extreme voorkeurshouding, en gaf aan dat we een lange weg te gaan hebben. Zo, dat was het wel zo ongeveer. verder bij alle kipjes alles goed?
hey allemaal, We hebben hier eindelijk vandaag een heerlijk zonnetje Ik dacht vanmorgen, ik ga Zoë lekker optijd voeden en dan nog wandelen, nu slaapt madam al vanag 10.15 uur dus ga haar zo toch maar wakker maken om 15.00 uur. Het is wat hahahah hoezo geen ritme. Bij bureau was alles super goed. Ze weegt nu 4060 gram en is 57 sm lang. Dus wel iets boven het gemiddelde. Ze doet het verder super goed, dus mams weer blij. Wat betreft de voeding, mag ik blijven geven op verzoek, ook met de flesvoeding erbij. Zoë geeft zelf namelijk goed aan hoeveel ze wil. Dus prima dus. Ik ga de borstvoeding nu afbouwen. Ben het kolven helemaal zat. Heb zere borsten en vindt het nu gewoon vervelend worden Ondanks dat ik mijn dochter het beste wens, moet ik ook aan mezelf denken. Zo sorry voor dit lange ego bericht...
syvia; ik hoop dat het snel beter met niek gaat. kan me voorstellen dat dit heftig voor jullie is. Zorg maar lekker voor hem, we begrijpen wel, dat je er daardoor minder vaak bent. Mup; je kunt nu gaan bevallen meis, ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten... Penr; ik ben veel gaan lopen... lieve kippies, mijn dochter wordt wakker hahaha ik ga haar even verschonen en dan nog even lekker naar buiten, dus tok laters knuf Minkie
@ Penr, ik ben ook ontzettend moe. Heb gewoon bijna heel de dag op de bank gelegen. @ Miranda, ik ben idd ook erg moe maar dan heb ik meestal geen rode wangetjes. Net even met Django naar de dierenarts geweest, heeft last van zijn oor. Pfff was wel een opgave zeg.
hallo allemaal, wat een heerlijk weer he? Ik word er helemaal vrolijk van. Ik heb behoorlijk wat teruggelezen, maar niet alles onthouden, ga een poging doen om op iedereen te reageren... @Yoyo, Mendie, QB en Miranda: Wat kunnen jullie tokken zeg! Vooral Miranda; die benoem ik tot opperkletskip, hihi! Wel erg gezellig natuurlijk en Miranda houdt het nog steeds erg spannend. Nog even en we weten het! @Delilah: wat fijn dat het beter gaat met Wesley. Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent met een blij ventje na een week kwakkelen. Geniet er lekker van! @Liena: Luca is 10 weken. Hij voelt zich ook veel beter met de Nutriton; ik probeerde het laatst ook een keer zonder, maar inderdaad meteen de hele middag last van gehad. @Juffie: wat naar dat Nathan en jij allebei spruw hebben. Je weet nu gelukkig wel de oorzaak van het slechte drinken. Heeft hij last van de medicijnen? luca heeft ook een keer spruw gehad en werd erg misselijk van de zalf. Ik hoop dat Nathan er beter op reageert! Hebben jullie nog wat leuks gedaan met zijn drietjes vandaag? het weer werkt in ieder geval mee! @Mupkuh: nog even volhouden meis; laatste loodjes wegen echt het zwaarst. Ik hoop dat je kuikentje zich snel aankondigd! @Silvia: ik ben nieuw hier, maar lees al een hele tijd mee en heb jou ook gevolgd in de spannende tijd voor de bevalling. Ik kan me voorstellen dat je je voor 100% op je mannetje richt, logisch toch?! Gelukkig kan er wat gedaan worden aan zijn lichamelijke klachten en wat fijn dat de osteopaat lijkt te werken. @Wendie: lukt het werken en mamma zijn een beetje te combineren? Ik moet er zelf over twee weken ook aan geloven; ben benieuwd... @Penr: ik hoop voor je dat het snel doorzet, want zo aanmodderen is ook niet fijn. Ik veer voor je! @Maria: dat zal wel heel schattig staan die oorbelletjes! Heb je er een foto van? Sorry als ik iemand vergeten ben! Gisteren had Luca echt een huildag. ik was helemaal gesloopt aan het eind van de dag. Niets was goed en alleen maar huilen. Op een gegeven moment was hij zo overstuur dat hij er bijna in stikte... Ik voel me dan zo onzeker en zo'n slechte moeder... Niet leuk! Vannacht heeft hij wel goed geslapen en vanochtend was hij weer vrolijk. ik ben net lekker met hem wezen shoppen en nu ligt hij in de box te kirren. Vanochtend op het cb geweest en hij weegt alweer 5500 gram. Wat het gisteren geweest is, weet ik niet, ik hoop maar dat dat niet meer voorkomt...
hey meiden, even snel een ego bericht van mij..ben net ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde! gelukkig werd ik t wel pas toen we terug waren van madurodam, anders liep ik daar best voor schut haha. was trouwens super leuk met t mannetje heerlijk in t zonnetje gelopen ga nu even nog op balkon zitten en dan spreek ik jullie zo weer knuff!
Elise: Ik vind het echt heerlijk om weer te werken. Ik gneiet zelfs nu extra van Jesse op de dagen dat ik vrij ben Mendie: balen meid veel succes in de volgende ronde
Bij mij nog niks te bekennen Mendie maar denk dat het niet lang meer gaat duren hoor! Ik ben misselijk en shake helemaal! Heb t KOUD! Dat is meestal bij mij teken van ongi!
nee nee nee dat mag niet! 1 van ons moest t zijn deze maand en dat zou jij worden miran! o ik hoop zo dat je lichaam je in de maling neemt en je gewoon harstikke zwanger bent! ik veer nog steeds! en wendie: thnx . we gaan gewoon vol goede moed verder hoor
en hopsakee weer bovenaan..hebben jullie t ff door hoe vaak dat nu al gebeurd is...nee oke, ik bedoel maar haha
@miranda oeoeoeoe geen bloed ik blijf voor je veren en zorg maar dat die foon vol blijft. zal een deze dagen toch gaan gebeuren hoop ik. @mup ja ook ik heb vandaag veel bank gehangen echt erg met dit mooie weer zou ik het liefst buiten bezig zijn maar het gaat echt niet. hoe gaat het verder met jou hoop voor jou dat je ook snel je kuikentje vast kunt houden. @mink dankje voor de tip zal is een grote ronde proberen te gaan lopen met me hondje vindt hij altijd wel leuk. hielp het lopen bij jou? @mendie jij bent goed met boven aan komen ga zo door miranda heeft weer een concurent. balen meid dat je ongi bent geworden maar wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad. @elise wat zielig dat jullie kleintje gisteren een huil dag had. maar een slechte moeder ben je nooit het is gewoon zo moeilijk dat zulke kleintjes niet kunnen vertellen wat er aan de hand is. ben blij dat hij vandaag weer vrolijk is. @sylvia wat zielig dat niek zon pijn heeft aan zijn slokdarm en dat zijn eten terug komt met maagzuur. dat zal inderdaad geen pretje zijn voor hem. hoop dat het snel over is snap dat je nu hier niet veel komt tokken. succes meid dikke knuff voor jou. @alle anderen hoe gaat het met jullie? hier is alles weer rustig vanmiddag nog paar voor weeen gehad maar helaas weer gestopt. ik hoop echt dat het vanavond gaat door zetten want dit is ook niks me haantje wordt er zelf gek van. prettige avond verder allemaal meschien nog tot vanavond anders tot morgen.
Elise... dankje voor mn nieuwe naam: OPPERKLETSKIP hahahaha vind m erg leuk, MAAR kunnen we dan niet beter (om in de kippentrend te blijven ) mij de naam: opperKAKELkip noemen?! Penr... mobiel blijft aan en alert! mAAR wij hadden n afspraak staan meid... jij zou of 19 maart bevallen of 20 maart weet je nog ? Eigenlijk als je vandaag nog zou bevallen had mn intuitie wel gelijk gehad WANT eerst had ik 17 maart gezet hihihihi Mendie... ikke concurentie? met jou? NOU vooruit dan maar dan gaan wij voortaan om de eerste berichtjes bovenaan strijden oke? Vind ik altijd wel eeeeeeerrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuggggggggg leuk! Ja ja... ik weet t, 1 van ons zou deze maand zwanger zijn! Maar t trillen/shaken is weg (moest nl eten en dat had ik nog niet gedaan ), koud heb ik nog steeds maar dadelijk n lekker warme douche en dan is ook dat verholpen en dat misselijke... tja ik ben gewoon misselijk van mn eigen nee geintje maar ook dat is eigenlijk langzaam aan aan t wegtrekken. Wel heb ik weer die krampjes in mn liezen en mn boobs zijn s'avonds gevoeliger als overdag moet ik zeggen! Nou... morgen is DÉ grote dag he dames... als ik vanacht nog niet ongi ben geworden doe ik morgen die 2 voor 5 euro testje en als daar iets aan uit komt doe ik DONDERDAG speciaal voor YO op haar verjaardag de nieuwe test van CB die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent! Ik kom dadelijk weer tokken hoor!