[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Lieve lieve kippies toch...

Ik heb net even gekeken en ik heb gisteren maar liefst 79 :confused: meldingen gehad van zp! En dan heb ik t alleen over gisteren he?!

2. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    @ mink, ik snap het helemala van het stoppen met koven. Als je je daar niet lekker bij voelt, dan zou ik inderdaad ook stoppen>
    Ik wilde 6 maanden volledig borstvoeding geven. Omdat ik binnenkort weer moet werken zou ik 2 voedingen afkolven, en de rest gewoon aan de borst. Het kolven ging alleen lang niet zo goed als ik gehoopt had, en ik werd er gewoon chacho van. Ik kreeg ook niet voldoende gekolfd voor de voedingen. Nu krijgt Niek 3 keer de borst, en de andere 2 voedingen is poedermelk. Ik voelde me meteen minder gestressed als het tijd was om Niek de fles te geven toen ik niet meer kolfde.

@ Penr, wat balen dat die weeen nog niet doorzetten. Ik weet er alles van hoe balen dat is. Hopelijk zet het nog snel door, en heb je binnenkort je kuikentje in je handen. (ik ga voor 20 maart, dan is mijn vader jarig)

@ Mendie en Elise, welkom in ons gezellige hokje.

@ Wendy, ik wou dat ik ook zo blij kon zijn om weer te gaan werken. Ik moet 26 maart weer beginnen, en zie er zo ontzettend tegenop....
    Lijkt me wel leuk om alle kinderen op school weer te zien, maar ga Niek zooooo missen....

@ De rest, een fijne avond gewenst!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Sylvie... ik ben ook 20 maart jarig vandaar dat Yo ( zij is 19 maart jarig) n deal hadden gemaakt zonder dat penr iets kon inbrengen :) :)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Silly! Fijn om weer van je te horen! En jeetje wat een gedoe allemaal met Niek....succes ermee en alles komt vast goed! Wij hebben ook een kindje met verborgen reflux (twee zelfs) en met de medicatie is dat allemaal super "verholpen" .

Mendie jammer van je ongi!

Miran je weet t he een van jullie twee zou t worden dusssssss ik kan niet wachten tot donderdag!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ook niet meer Yo.. de spanning begint ook echt te stijgen nu.
    *vreselijk irritant... mn darmen zijn geluiden aan t maken... niet echt borrelen maar net als of je honger hebt*

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmzzzz

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    and that is meaning?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat ik aan t denken ben....hoor je t niet kraken? :p
    Nee moeilijk Miran....je hebt een hoop dingen die ik toen ook had....die krampen....borrelende darmen....boobs...enz

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja maar wil niet zeggen dat ik zwanger ben *eeej hoe klinkt dit?... als n verstandig kippetje?*
    die borrelende darmen kunnen ook betekenen dat ik net iets teveel gegeten heb. Die boobs kunnen met de ongi te maken hebben en die krampjes... tja waar zou dat aan kunnen liggen?... hahahahaha

10. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    yoyo,
    Vind het ook erg gezellig hier weer terug te zijn. Ik hoop dat ik voortaan wat meer tijd heb om te komen tokken.

wat voor medicijnen hebben jouw kindjes gehad?
    De midicijnen die wij nu hebben zijn niet tegen de reflux zelf, maar puur om te zorgen dat het niet meer zo'n pijn doet als het omhoog komt.
    Ons werd verteld dat de medicijnen tegen reflux vrij hevig zijn, en dus niet aangeraden werden bij zo'n jonge baby.

11. sylviaB

sylviaB Actief lid

28 okt 2008
    384
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou Miran, wie weet krijg je een leuk verjaardagscadeautje in de vorm van een positieve test!
    Het klinkt allemaal wel erg zwanger bij je, maar ons lichaam kan ons zo voor de gek houden...

ik veer voor je

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja miran heel verstandig!

Silly...weet zo niet hoe de medicijnen heten...maar het was volgens mij bij het jongetje dat we nu hebben dat wat Niek heeft en bij zijn oudere zus die heeft uiteindelijk wel die heftige gekregen.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja idd Sylvie... ik heb dat nou al verschillende maanden gehad en nu denk ik idd weer dat mn lichaam me fopt... tuurlijk hoop ik van niet maar ik weet niet... alhoewel ik me wel lichtelijk anders voel in mn lichaam... beetje zweverig gevoel... of zou dat door dat lenteweer komen?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    HET IS HEERLIJK WEER!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja alleen nu nog warmer! Het mag van mij wel n 30 graden zijn nu hoor!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Sylvie... heb jij ook zin om mee te gaan naar s'Hertogenbosch op 18 april?

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

JAAAA SILLY!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    KIPPENDAG 18 APRIL 2009 DEN BOSCH CENTRAAL STATION

Jolanda
    Miranda
    Mendie
    Kristel (onder voorbehoud)
    Dagdromer

Wie o wie gaat er mee? Tijd nog niet bekend!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zoo inderdaad heerlijk weer he vandaag 8) vanmiddag naar school geweest. alvast wat dingen weer overgedragen.. moet alweer redelijk snel beginnen natuurlijk :(
    straks nog even koffie/ thee/ iets anders drinken met de nagym groep. gezellig!

mink: kolven is ook niet echt leuk hoor.. ik ga het wel proberen op mijn werk straks maar ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

silly: wat een verhaal meis.. :( Nathan heeft ook een voorkeurshouding maar hoe erg die is weett ik niet. wel redelijk hardnekkig helaas. Heeft Niek ook een afplatting?

mendie: balen van je ongie! maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

Miranda: nog steeds spannend dus ;)

fijne avond allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina