Hihi, helemaal wakkergeschrokken! Arme Suus... Heb trouwens net nog aan je gedacht... was reclame op tv, die van die tandpasta... zij met haar koude ijsjes eten en met lauw water poetsen.. muts..
Hebben we nu niet dezelfde zender op staan QB....haha maar leuk dat je aan me denkt! nog wat kunnen regelen voor 18 april?
Nee, in het begin was ik ook niet zoveel online als nu... sinds ons hokkie ben ik vaker aan de tokkie!
heeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllloooooooooooow ben ikke weer! Sorry was n erg lange douche Nee heb even n zéér goed gesprek (ruim 1 uur ) met mn 2 odste zonen! Mama had t even gehad met ze en dat werd even zéér duidelijk gemaakt!
@Yootje; Nee joh nog niet. Ben vandaag weer aan het werk, dus zal vrijdag ff kijken. Maar heb vanmorgen wel ff bekeken dat het zo'n 3u voor mij met de auto is... dus dan zou ik in totaal al gauw 6u onderweg zijn al met al... Nog ff over prakkiezeren how to do... @Miran; Is soms ook ff nodig he! Als ze het nu ook maar oppakken.. Heb soms al moeite met Jamie zijn streken, en die is nog maar 2,5...
Nou... ik heb n puber in huis en ik vind zijn gedrag al helemaal niet dat dat getolereerd kan worden en dan mn biologische zoon bootst mn stiefzoon dus na.... nou om gek van te worden!
@Miran; Knuff voor jou! @Yootje; Dan zou ik hier op het centraal station opstappen.. heb geen idee hoe vaak en of ik uberhaupt zou moeten overstappen ofzo.. Ga nu eerst ff Britt uit bed plukken voor de fles! Tok zo! Xx
bijv.... niet luisteren naar wat ik zeg (wel naar zijn vader)... kinderlijk gedragen bij elke ding dat ik tegen hem zeg (lollig willen zijn)... liegen.... dingen verzwijgen... vaderrol op zich nemen... grote mond geven... geen respect tonen... denken en doen alsof ik n sloof ben... noem t maar op GRRRRRRRRRRRR ik wordt er nu weer misselijk van zo boos was ik net!
hee kippies, Voor de kippendag moet ik even kijken, heb hier nu geen agenda bij de hand, en haantje is niet thuis, dus weet ook niet wat hij voor plannen heeft. Ik laat het jullien weten. Den Bosch is voor mij iig goed te doen! Ik ga nu even lekker op de bank, en op tijd naar mijn bedje. tok jullie later. p.s. tip voor stuwing: niet te warm douchen. En eventueel bevroren zoogcompres in de BH stoppen.
Koop kaartje Heenreis: Vertrek 10:04 Aankomst 12:51 Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails 10:04 Groningen 3b Zwolle Intercity (NS) 10:10 Haren 10:22 Assen 10:31 Beilen 10:41 Hoogeveen 10:54 Meppel 11:13 Zwolle 11:53 Amersfoort 7 11:55 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity (NS) 12:10 Utrecht Centraal 8 12:22 Utrecht Centraal 15 Hertogenbosch ('s) Intercity (NS) 12:51 Hertogenbosch ('s) 6
Ow staat hier niet echt duidelijk....maar QB het is ongeveer twee uur en drie kwartier op zijn langst en je moet een keer of twee overstappen. Als ik me niet vergis.....