Ik ga er ook weer vantussen en ben morgen ook weer even aanwezig! Slaap lekker allemaal! OOOOOOOOOOOOOOeeeeeeeeeeeeiiiiii... bedenk me net dat het morgen erom zal spannen of ik ongi wordt/ ben of niet! hihihihi even extra spanning en sensatie!
Sylvie... we kunnen ook samen rijden als je wilt... ik kom toch langs jou als t goed is pik ik jou (en misschien die kleine) wel op! Is dat n idee? Is wel net zo gezellig toch? Ik hoor het wel van je slaap lekker allemaal en tot tokkie in dit hokkie met n doppie op ons koppie !
@Yootje; Ik zou dan hier in Delfzijl opstappen, dus dan ben ik met de trein voor ik in Groningen ben al gauw een half uur/3 kwartier kwijt... Jeetje, woon echt in een uithoek van NL! @Miran; Spannend! Bijna donderdag! Zal morgen geregeld ff spieken hoor, ben errug benieuwd! === Dit kippie uit het hokkie, gaat nu lekker op haar stokkie! Xx
Oeh Yootje! Nog 1 nachtje dan ben je jarig! Heey, bedenk me net dat ik eigenlijk maar een dikke week ouder ben dan jou, grappig! Nou, trusten allemaal en tok snel! Xx
GOEIEMORGEN! NOG ÉÉN NACHTJE SLAPEN! Miran jij ook nog ÉÉN nachtje slapen! Hahaha QB jeetje zeg wat woon jij in een uithoek....ik zal nog es kijken op ns.nl....
Vertrek 09:15 Aankomst 12:51 Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails 09:15 Delfzijl 1 Groningen Stoptrein (Arriva) + Reisdetails: Geen AVR-NS 09:17 Delfzijl West 09:20 Appingedam 09:28 Loppersum 09:32 Stedum 09:39 Bedum 09:43 Sauwerd 09:49 Groningen Noord 09:55 Groningen 1a 10:04 Groningen 3b Zwolle Intercity (NS) 10:10 Haren 10:22 Assen 10:31 Beilen 10:41 Hoogeveen 10:54 Meppel 11:13 Zwolle 11:53 Amersfoort 7 11:55 Amersfoort 6 Utrecht Centraal Intercity (NS) 12:10 Utrecht Centraal 8 12:22 Utrecht Centraal 15 Hertogenbosch ('s) Intercity (NS) 12:51 Hertogenbosch ('s) 6 PFFFFFFF DRIE EN EEN HALF UUR QB......
Mogguh! Ja, pokke-end voor mij... dan ben ik 7 uur onderweg al met al.... niet leuk.... Trouwens, had ik jou vandaag al jarig gepland, hihi! Had je gister nog een krabbel gestuurd, 'nog 1 nachtje slapen'.... oepsie! Xx
Ja zie t net.....nou wil best twee dagen jarig zijn hoor! Hhaha ja is idd een pokke eind voor je....echt niet mooi! Dat wordt overnachten in Den Bosch....
Goedemorgen meiden, Ben er vroeg bij vandaag. Maar ben dan ook al vanaf 4 uur wakker. Heb flinke (ongi)buikpijn. En net ook mijn slijmprop met bloed verloren. Inmiddels heb ik pijn om de 7 minuten. Het ziekenhuis denkt dat het misschien wel eens aan de gang is. Hou jullie op de hoogte.
Spannend Mup! Wie weet gaat het wel beginnen of is het inmiddels begonnen! Gaaf! Denk aan je! Yootje, 2 dagen jarig is altijd leuk! Als je dan ook maar 2 keer kadootjes krijgt haha! Enne, overnachten.. moet er ff stevig over nadenken hoor... == Iedereen een hele fijne dag gewenst en tok vanavond! Haantje heeft oefenavond van de brandweer, dus heb de lappie voor mij alleen! Dikke kus! Xx
Goede morgen kippies, Oooh, Mup, wap spannend. Hopelijk heb je snel je kuikentje in je armen. Ik kan ook mee met de kippendag op 18 april! miranda, waar ligt oud Vossemeren dan? Als je inderdaad hierlangs komt, kunnen we wel samen rijden. Dan rijd ik wel verder vanaf hier, das net zo makkelijk met de maxi-cosi (heb een easy-base op de achterbank)ben ook redelijk bekend in den Bosch, heb daar gestudeerd. Vanmiddag weer met Niek naar de osteopaat. We gaan haar vragen wanneer ze denkt dat we wat verbetering gaan zien met zijn voorkeurshouding. Hij hefet gisteravond weer de hele tijd met zijn hoofd/ nek op slot gelegen. Zo zielig gewoon. @ Juffie, zijn hoofd is vrijwel niet afgeplat. Met trucjes en rolletjes weten we hem aardig op beide kanten te laten slapen. Soms rolt hij wel terug, maar het lukt vaak genoeg om echt afplatten te voorkomen. ga even ontbijten, tok jullie later.
Mup, wat spannend! Heel veel succes en ik zal aan je denken! @De rest: Goooooooooodmorning sunshines! XXX
Sil...leuk dat je mee kan met kippendag! Heb er nu al zin in. Vind het ergens wel spannend om al die "vreemden" te gaan ontmoeten die je eigenlijk toch wel al een tijdje kent.
ja he Dag, dat heb ik ook wel. Je gaat met "totaal vreemden" op stap. Wel leuk om straks te weten welke personen er bij de berichtjes horen. En den Bosch is een erg leuke stad!