Heerlijk appeltaart juffie. Nee mijn dag kon zeker niet meer kapot maar heb ook menige tranen gelaten gisteren hoor. Eerst bij mijn mama in de armen gehuild, daarna lekker in mijn vaders armen en toen mijn zusje dus binnen kwam en onderweg naar huis. Het was gewoon overweldigend. Mijn zusje kan ooit zo'n koele kikker zijn he en zo gemeen. Wij verschillen echt qua karakter DAG en NACHT, en dan nu schenkt ze me zomaar een babykamertje. Ze wil ook dolgraag peettante worden. 2 van mijn kinders zijn haar peetkinderen en 1 kind van mij daar is haar man peetoom van. En nu nummer 4 van mij dat ook haar peetkind word. Ze vind het helemaal geweldig en zei dan kan ik alvast lekker gaan shoppen. En als ze dat zegt weet ik nu al wat ik voor merk kleren krijg voor de kleine..... zij is een dure vrouw en ik gelukkig niet. Zij gaat alleen maar naar MEXX - BENETTON - ESPRIT - of die andere hele dure klerenwinkel. iets met GINO. Dus dan weten jullie het wel. Terwijl ik makkelijk naar de zeeman ga of naar v&d of zelfs de C&A heeft geweldige kleren. Maar dat is niet goed genoeg voor mevrouw. Ik koop een stelletje kleren voor 21,- en zij betaald voor 1 BROEKJE maar liefst 60,- euro. Dat kan ik er niet aan uitgeven....maar mijn kinderen doen alles met die kleren en haar kinderen mogen die niet vies maken of mee buiten spelen en dat is het verschil tussen mijn zus en mij. Maar toch...... met de geboorte krijg ik dadelijk dus een duur setje kleertjes en dat is natuurlijk voor n baby wel erg lekker! Nu wou ze ook graag weten of ik het geslacht al wil weten want dat wou ik met die andere 3 wel. Ik zeg ik weet het nog niet. Wat zou je willen vroeg ze. Toen reageerde mijn moeder: geef mij nog maar n kleindochtertje erbij hoor dan heb ik 4 kleinzoons en 3 kleindochtertjes. Ik zeg voor chris zou ik graag n meisje willen want di heeft alleen 2 jongens maar voor mijn eigen maakt het niet uit. Jaaaaa en voor mijn dochtertje n zusje..... die heeft alleen maar 3 grote broers boven haar. Ach, heet klinkt cliché maar ik vind het belangrijkste ALS het maar GEZOND is. We zullen zien... t maakt mij niks uit, ALLES is van harte welkom! Ik geniet nu echt helemaal.... heb nergens last van als alleen maar moe. Ik hoop dat het met jullie... zwangere onder ons..... ook zo gemakkelijk gaat of ging als ik nu heb. Mijn 3 zwangerschappen heb ik zo goed doorstaan dus deze zal echt niet erger worden dnek ik zo. Kennen jullie t blad KINDEREN? Ze vroegn op internet vrouwen die zwanger zijn van 5e of zelfs 6e kind..... nu ga ik me maandag daarvoor opgeven. Dat blad lees ik al ruim 9 jaar. Iedere maand koop ik hem trouw in de winkel. Vind t n echte aanrader voor iedereen. Maar ik ga nu stoppen want heb alweer een hele pagina onderhand beslagen met mijn verhaal, ik zit er ook zo vol van van die reacties! Liefs miranda
Hallo lieve kippies! QueenieKippie wipt ff langs om iedereen een hele fijne zondag wensen! Zal morgen even een berichtje achterlaten! Xx
Linnie; meissie ik hoop dat de pijn snel weggaat . Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal door zit. Dat geeft ook niks. Ik hoop ook dat het uit zichzelf oplost en idd niet gaat draaien, want dat is niet goed voor je eierstok. Meissie ik vind het heel erg voor je en vanuit hier hier een hele dikke knuffel voor jou.. Deli bij jou gaat het ook snel. nog maar 6 weken.... Liena; het eten gaat redelijk. Maar nog steeds weinig honger. Verder merk ik helemaal niks... Queenie; spannend hoor met jullie huis. Hij is nu vast snel verkocht. Wat goed dat je nu al met verlof bent gegaan. Idd afwachten wat de baby gaat doen... Kristel; ga maar lekker van je vakantie genieten... Wij blijven hier wel plakken hahahaha Hoe laat doen we nu de kippendag? 11.00 uur. Ik had namelijk ook 12.00 uur geschreven op hyves. Maar 11.00 uur vind ik ook prima... Ik hoor het wel Fijne dag nog kipjes
hey kippies nou heb niet bijgelezen weinig tijd voor gehad ...gisteren was mijn haantje jarig dus lekker met zijn tweetjes naar Burgers Zoo geweest..heerlijk weer gehad en was erg leuk, daarna lekker samen gefonduet mmmm lekker hoor Enne nog meer goed nieuws, ik ben gisteren ook ongi. geworden!...en dat na 29 dagen al!...Tenminste ik ga ervan uit dat het mijn ongi. is ..errug blij natuurlijk dat alles al zo snel weer op gang is Nou meiden een heeeele fijne zondag gewenst!
rid: dat is goed nieuws dan zeg. 29 dagen is inderdaad heel netjes vooral na je ma! hoop dat je cyclus zo regelmatig blijft en je natuurlijk snel weer zwanger mag worden! Heb vandaag een echt niets doen dagje. beetje op de bank hangen. heerlijk! XXX
Ja dat hoop ik ook Juffie... Ja ben nu maar ff aan het zoeken naar een leuke teller voor onder mijn berichten maar de enige site die echte leuke had doet et nie meer
@Riddle, ben blij voor je meissie.... nu maar hopen dat je cyclus idd al snel regelmaat in zit en dan hopelijk weer bij ons op die roze wolk. @Juffie, is toch ook wel eens lekker dat bankhangen?! Ik zit ook zomaar te niksen eigenlijk. groetjes
hallo allemaal! Moet nog 9 dagen wachten en dan word ik ongi of niet... pff wat zijn dit kut dagen, kan nergens anders meer aan denken! en ook nog eens hoofdpijn! als ik zwanger zou zijn zou ik vandaag of morgen een eventuele innestelling hebben, en heb sinds vanacht echt last van mn rechter lies? het is echt vervelent.. wat kan dit zijn? heb niks raars gedaan ofzo.. pff ik hoop echt dat het raak is.. ronde 7 alweer, het wachten duurd wel lang hoor! groetjes
Leeuw; je kan alleen maar wachten meid. Nu maar hopen dat het snel raak mag zijn. Wij zijn zelf ook 10 maand aan het oefenen geweest. Dus heb geduld Miranda; Ik heb je kinderwagen zien staan op mp. Is wel een mooie... Juffie; ik ben ook erg lui hihihi Riddle; ik ben blij voor je. Dat is idd netjes en fijn dat je nu weer ongi bent geworden. We gaan weer heel veel voor jou veren en HCG strooien
Hallo meisjes lekker rustig hier vandaag. Ik ben ook lekker aan het luieren op de bank, ik moet zo nog wel even strijken en ik moet me er echt toe zetten. nou meisjes fijne dag nog vandaag. liefs maria
inderdaad weer rustig hier maria.. Moet zelf ook nog strijken maar ben zooo moe. rid: mooie banner.. daar kijk je niet zo maar omheen geniet allemaal van het lekker niets doen. morgen is het weekend weer voorbij dus moeten we allemaal weer aan het werk..' XXX
Goede avond kippies! Ik zag dat Riedel ongie is geworden, mooi zo meid! Mooie banner ook! Ik heb verder weinig te melden ben lekker aan het luieren met mijn haantje en tussendoor poedert hij mij steeds in met mentolpoeder want ik heb zo'n vreselijke jeukkkkkk Ik spreek jullie morgen weer! Iedereen een fijne avond!
Heey kippies! Ga zo op stok, maar wilde jullie nog even vertellen dat ons huis verkocht is! \/ Overdrachtsdatum is 1 oktober, dus nog eventjes dubbele kosten, maar iig wel zekerheid dat ons huis verkocht is! Ik zal morgen wel ff een verslagje plaatsen! Slaap lekker allemaal! Zal mij nu wel lukken denk ik! Xx
goedemorgen allemaal, Deli: vervelend zeg die jeuk! maar gelukkig heb je een lief haantje die je goed verzorgd! Queenie: Gefeliciteerd! Super zeg. kan me voorstellen dat je erg blij bent... Liena: we hebben weer een nieuw plaatje wat gaat het hard he... nog 2 nachtjes en dan mag ik weer gaan kijken. Wanneer jij weer? Ik ga naar mijn werk.. nog 5 dagen. moet lukken. fijne dag allemaal. XXX
Goedemorgen allemaal, Ik ben weer aan het werk en dacht laat ik eens een kijkje in het kippenhok nemen. Riddle...wat fijn dat je ongi geworden bent. Ik hoop voor je dat je weer een regelmatige cyclus hebt en snel zwanger bent. (als je er tenminste klaar voor bent) Hoe is het met je twijfels? Heb je alles een plek kunnen geven? Quennie...heerlijk dat jullie huis is verkocht! Nu deze last van je schouders af is kan je optimaal genieten van je verlof! 1 Oktober is al best snel. Deli...wat vervelend dat je erge jeuk hebt! Ik hoop dat het snel weg gaat. Juffie...spannend! Krijg je weer een echo over 2 nachtjes? Hier gaat alles weer redelijk. Heb nog steeds moeite met eten binnenhouden maar ook dat komt vast goed. Heb nog wel een dag of 3 krom gelegen van de pijn in mijn buik maar dat is gelukkig zo goed als weg. Alle andere kippies......ik denk aan jullie maar sorry als ik vergeten ben op jullie te reageren.
Lieve meiden, Ik ga heel even een korte break nemen van de zw-pagina.. Mijn haantje en ik hebben even een dipje en ik stel mijn zwangerschapswens daarom voorlopig even uit.. Haantje heeft ontzettende heimwee naar zijn oude woonplaats en zit er helemaal doorheen, gisteren veel gehuild en gepraat.. Weet even niet wat we nu gaan doen... Voel me ook ontzettend rot nu Ik wil jullie allemaal heel erg veel succes wensen met alles en ik kom hopelijk snel weer met jullie tokken! En natuurlijk kom ik zo af en toe eens spieken bij jullie! Love u all! Dikke kus Linniekip
AHHHH nee LINNIE! Dat kun je ons niet aandoen. We zouden je ontzettend missen! Maar je moet natuurlijk doen wat voor jullie het beste is! Heel veel succes en ik hoop je snel hier terug te zien met goed nieuws!