[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dan is Stan dus echt niet zo groot. Die is een kg lichter dan wesley met 3 maanden. :confused:
    Hoeveel was wesley bij de geboorte?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Eigenlijk moet je ook niet vergelijken, als hij goed groeit is het toch goed joh! Wesley woog 3560 en was 52cm bij de geboorte en bij de eerste controle bij het cb met 5 wk was hij heeeeeeeeel veel aangekomen en woog hij al 5040!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nee klopt. Ik weet dat je niet mag vergelijken en hij gaat ook mooi met het lijntje mee maar zie in de omgeving wel heel veel kindjes die veel harder gaan dan mijn kleintje maar dat maakt niets uit. Ze zijn toch al zo snel groot :cry: dat ik het niet erg vind dat hij nog ff lekker baby blijft.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou precies! Wesley was in het begin heeeeel veel afgevallen doordat die bv niet op gang kwam en daarna kwam hij ineens heel hard aan. Bij het cb schrokken ze ervan! Nu ga ik 'm snel fruit geven :D

Maak je maar niet druk, als hij het goed doet is het prima! Iedereen groeit anders en ze zijn al veel te snel groot! Ik sjouw m'n eigen een hernia met die maxicosi en en 9.5 kilo Wesley

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga ook nog even wat doen. Moet nog een half uurtje werken en dan mag ik weer lekker naar huis. Vanmiddag heerlijk weer om paard te gaan rijden. Heb mijn eerste wedstrijd ingeschreven dus moet hard gaan trainen!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jesse weegt nu 5600 en is 60cm lang

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    allereerst: Mupkuh, zet hem op! Klinkt allemaal als het echte werk; ik hoop voor je dat het doorzet. Je kan het!
    Ik heb even in jullie albums zitten spieken en zag een heleboel mooie kindjes en buiken en kamertjes voorbij komen!
    @Miran (opperkakelkip past hier idd beter) wat heb jij een mooi dochtertje zeg! Echt een plaatje om te zien! Knap hoor, hoe je het thuis allemaal reilt en zeilt met zo'n puber in huis! Je kids boffen maar met je! Dus je test was negatief, maar nog steeds geen ongi? Blijft nog even spannend dus!
    @Mink: ik snap je gevoel over stoppen met de bv helemaal. Ik was het ook echt zat na 5 weken en toen kreeg ik ook nog een borstontsteking. Ik zat zo in tweestrijd want ik wil mijn mannetje het beste geven. Op het cb zeiden ze toen dat de bv teveel van mij eiste en dat Luca meer had aan een gelukkige moeder als aan een borstvoeding gevende gefrustreerde moeder. Ik vind het nog steeds weleens moeilijk, maar voelde net als Silvia echt een opluchting toen ik de fles ging geven!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

even snel want moet nog even flink wat doen hier in huis. krijg straks nog kraamvisite en wil het heir dan wel een beetje netjes hebben ;)

zie dat jullie de mannen aan het vergelijken zijn. :)
    Nathan woog afgelopen maandag 5025 gram en is denk ik zo'n 58 cm. Groeit prima dus.

miranda: jammer van de nega test. maar ook nog geen ongi te bekennen dus het kan nog steeds!

mup: dat klinkt toch wel alsof het begonnen is! succes!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

*** Buddynieuws ***

Mupke heeft zojuist het volgende ge'smst naar Yootje:

Hee wij zijn in het ziekenhuis en hadden rond 12 uur 4 cm ontsluiting x

*** Einde buddynieuws ***

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mup, heeeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte meis! Nog eventjes en dan zijn jullie trotse ouders!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    jaaaaaaaaa mup Succes meid!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jeej bij mup is het dus echt begonnen nu! :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, heb je sms gepost en had het ook bij de april mama's gezet maar schijnbaar heeft ze daar al een buddy want iemand was mij voor, dan weet je dat voor verder nieuws ;)

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    OOH SPANNEND! Een nieuw kuikentje op komst! Zet hem op Mup, je kan het!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meisjes van me :)

Heee wat lees ik nou..Mup al aan et bevallen!..succes Mupje

Goh 3 weken te vroeg, drukt me wel met de neus op de feiten dat ik ook zomaar over 3 weken al aan het bevallen kan slaan :)

heb net (geprobeerd) het ledikantje voor het eerst op te maken maar vind et nog wel lastig hoor, die dekens zijn veel te groot en probeer geen proppen onderop het matras te krijgen en zo en weet niet of et goed ligt allemaal...pff waar ik al niet onzeker van wordt :(

Hopelijk verder alles ok hier met iedereen :(:

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, dat ledikantje maakt de kraamhulp wel voor je op straks, geen zorgen over maken joh!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mup! Zet m op meis! :) JIEHOE! :D

Deli, leuke foto! *verliefd*

Linnie gaat snel weer aan het werk :D

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha schattig Deli..Happy Wesley :D

Oke fijn om te weten thanks

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise... dankje wel voor je leuke reactie.

All... dank jullie wel dat jullie veren misschien werkt t al want ik ben nog steeds niet ongi! Ik ben wel 2 ochtenden al vroeg vroeg wakker. Ook ben ik al n hele dag misselijk...Spanning? stress? weet t niet meer dames!

Ben net met Giuliano bij jeugdzorg geweest om te kijken of dat ie ook autistisch is... en wat denken jullie?... ja hoor hij heeft PDD-NOS erbij... ik kon wel janken, t houdt gewoon niet op bij hem. Ik wist dat er meer aan de hand was en ik wist stiekem ook zelf wel dat ie wat autistische trekken heeft maar nu is het vastgesteld en dat is toch anders!

Ik ga even mn eten op zetten en dan kom ik weer kakelen!

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    HELLOW!

Ik zag dat er nog meer kippetjes meegaan! Update die lijst!

Mup spannend!

En ik zag een paar hele knappe beebs voorbij komen! Om verliefd op te worden!

Deel Deze Pagina