[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jaaaaa jij staat weer bovenaan!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Maffe kipjes :)

@ Miran, wat vervelend dat hij toch autisme heeft :( hoe gaat het nu verder?

@ Yootje, Mup die bevalt van een meisje en haar Yootje noemt? Dan steek ik er persoonlijk een stokkie voor ;)

@ Kristel, fijn dat alles toch zover goed lijkt met jullie meisje, weer een zorg minder!

Blehhhhhhhhhhhhhhh, ben nog steeds ziek. Oren en keel doen superzeer. De huisarts gebeld vanmorgen dat ik er wat voor wilde hebben maar moet met pijnstillers vanzelf over gaan :( kan me morgen toch moeilijk WEER ziek melden...

Wesley is zo'n schatje, zit weer helemaal lekker in z'n dikke velletje :D

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    KIPPENDAG 18 APRIL 2009 DEN BOSCH CENTRAAL STATION

Jolanda
    Miranda
    Mendie
    Kristel (onder voorbehoud)
    Dagdromer
    Silly
    Wendy

Wie o wie gaat er mee? Tijd nog niet bekend

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hey kippies,

ben ik ook weer...kom vanaaf af en toe nog wel eens tokken, tussen t op de bank liggen met een kruik..ga kapot van de buikpijn pfff, maar ja OOk dat gaat wel weer over!

miran spannend hoor nog steeds geen ongi! :D
    en wat vervelend van vanmiddag zeg..wat is nu de verdere planning met m?

en mup :D whoehoeee wat spannend...succes meid! als hij of zij er nog niet is natuurlijk haha. ik denk trouwens een meisje!

delilah ook niet leuk zeg dat je nog steeds ziekies bent. beterschap!

en yojo je heb weer lekker lopen kakelen he vandaag hier..gezellig hoor :D

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej Wendy gaat ook mee!

Haha Deli geen stokje voor steken!

Ik ga ff de kinders in bed leggen tok zo!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik moet even kijken maar ik denk dat ik Jesse niet meeneem. Of zijn er meer meiden met kinderen?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

ff een vraagje, waarom is de plaats van kippendag al bekend? De vorige keer hadden we het erover om te kijken wie meekon en dan de plaats uitzoeken zodat het voor iedereen te doen was?

Kweet nie hoor :rolleyes: roep maar wat!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Deli dat hebben we een paar avonden geleden gedaan. Omdat er geen aanmeldingen meer bijkwamen toen. Alleen nu t bekend is gaan er steeds meer kippetjes mee.

Wen ik weet niet of er meer kuikentjes mee gaan....volgens mij nam Silly Niek mee....maar weet t niet zeker

9. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo kipies.

hoe gaat het hier heb wel terug gelezen maar geen puff om te reageren sorry.
    las wel dat mup begonnen is met de bevalling ik ben jaloerssssssssssss.

ook ik heb vamiddag in het ziekenhuis gezeten alleen niet omdat ik ga bevallen maar omdat ik de kleine niet meer voelde.
    ik eerst naar vk was daarna nog niet helemaal gerust ondanks dat we het hartje toen gehoord hebben. ik mocht naar het zkh en kreeg toen een hartfilmpje en wat denkje ging die kleine ineens voor stuiterbal in me buik spelen. heel de dag voel je niks en lig je aan zon apparaat dan gaat het druk tekeer en konden ze elke keer naar de hartslag zoeken.
    hartslag was wel aan de hoge kant 180 slagen maar dat kwam omdat ons kleintje zo druk was.
    moet nu vrijdag ochtend terug komen en dan mag ik weer een hartfilmpje als ik dan nog niet ben bevallen.

toenet met naar de wc gaan een flinke slijmsliert op me papier beetje oud bruin (sorry voor de details maak me gewoon beetje zorgen)is dit van de slijmprop dat een ervaren kippie weet?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Penr, wat een toestand zeg... Volgens mij maak je je op het moment veel te druk om alles! Probeer een beetje je rust te vinden meis straks moet je nog zoveel als je gaat bevallen en de tijd erna ;)

Die sliert kan best iets met je slijmprop te maken hebben! Ik verloor ook wat slijm vlak voordat mijn vliezen braken. Zolang je geen helderrood bloed ziet is er volgens mij niks aan de hand maar als je twijfelt morgen gewoon even aan je vk vragen joh! Daar zijn ze voor!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff Penr het schiet ook allemaal niet op he....heb geen ervaring dus kan je niet helpen....hoop dat jij ook snel een kuikentje hebt!

12. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja moet ook rust nemen dus dat doe ik ook zet alles nu even op nu en zal wel zien wat er gaat komen. hoop wel dat ons kleintje snel wil komen het is zulk mooi weer om lekker buiten te zijn nu.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het weer wordt alleen nog maar mooier Penr! Dadelijk kun jij lekker wandelen met die kleine spruit!

14. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja das waar en alle feestdagen zoals pasen en pinksteren vallen binnen mijn verlof heerlijk gewoon

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja lekker he!

Verder wel een beetje vol te houden meis?

16. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja wel alleen vanmiddag was gewoon even schrikken dat ik het niet voelde verder gaat het wel.
    alleen me haantje he die trekt het bijna niet meer die zit elke dag van van mij mag het komen zucht zucht.
    die slaapt ook al een paar nachten niet en is hartstikke moe dus voor hem hoop ik dat ons kuikentje snel komt.

17. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    wat is het hier stil verder waar zijn alle kippies?

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja kan me voorstellen dat het ook een hoop spanningen met zich meebrengt. Hoop echt dat het snel doorzet!

Ja het is heel rustig!

19. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    ja hoop ik ook maar dat komt wel goed.

hoe gaat het nu met jou en barry? gaat het al wat beter?

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gaat de goede kant op en zie t zonniger in allemaal! Gelukkig! Vanavond komt ie weer thuis en deze keer vind ik het nog leuk ook!

Deel Deze Pagina