gelukkig maar dus je hebt hem wel een beetje gemist. lekker moregn je verjaardag vieren en dan lekker weer dr bij heerlijk
Dus we gaan voor de 1100 vanavond! Heb net Jamie op bed gelegd, ga nu ff puinruimen in huis, konijntjes eten geven, dan een bak koffie intappen en lappie op schoot! Dusse, tok zo!
Idd Mendie, ietsje 2 iezie! Wij hier als stelletje kakelkippen hebben dat natuurlijk zo voor elkaar! Is er trouwens vandaag nog iets gebeurt wat ik moet weten? Aangezien ik ff geen tijd heb om terug te lezen... Nog geen bericht van Mup of ze inmiddels bevallen is? Kleine update?
nog geen bericht nee dat mup al bevallen is, dus erg spannend! euhm een verdere update is dat miranda nog steeds niet ongi is en delilah is nog steeds ziekies verder ben ik t ook een beetje kwijt...
dames ik ga even lekker in bad en daarna naar bedje denk lekker nog slapen voordat ik ga bevallen op yo haar verjaardag
o lekker zeg wendy! ik heb dit weekdn 3 verjaardagen! pff 1 hier in den haag en 2 in roosendaal bij me schoonfamilie...druk druk druk dus...alle 3 ook echt op zondag!