Nouja... je weet dat ik thuis ben en dat je langs kunt komen, ik weet ook wel dat je die dag al druk genoeg hebt maar misschien iets voor de volgende keer? of n keer samen naar de oesterdam gaan?
ja sorry maar als je dat normaal niet heb voordat je ongi moet worden, dan kan t idd wel een goed teken zijn... ik heb t altijd als ik ongi moet worden, maar dat is juist heel verschillend...dus daarom zeg ik als je er nooit last van heb en nu wel, kan t best een goed teken zijn.. maar ja ik hoop dat je t me niet kwalijk neemt als je ineens wel ongi wordt, want ik ben de laatste dagen wel heel erg positief bezig tegen je he maar ik hoop t gewoon zo voor je en ik heb gewoon een beetje t gevoel, maar ik kan er natuurlijk ook s naast zitten he met me intuitie, maar gebeurd me niet zo heel vaak, maar als ik er naast zit neem t me dan ajb nie kwalijk
Nou ik vind Tholen eigenlijk niet veel aan.... weet je wat n ECHT mooi dorp is in Zeeland? WILLEMSTAD..... jeetje die havens en straatjes met terrasjes.... mmmmmmmmm prachtig!
Nou ik vind Tholen eigenlijk niet veel aan.... weet je wat n ECHT mooi dorp is in Zeeland? WILLEMSTAD..... jeetje die havens en straatjes met terrasjes.... mmmmmmmmm prachtig!
ik weet ook niet of t me die dag lukt, maar lijkt me zeker wel leuk om s af te spreken en naar oesterdam te gaan, ook al weet ik niet wat t is maar vind alles leuk
hahahaha oesterdam is n uitmonding van de zee Nee Mendie... ik neem je niks kwalijk hoor! Was er zelf ook nogal mee bezig de laatste dagen maar sinds vanmiddag heb ik ineens andere prioriteiten gekregen... alhoewel ik dit niet op de verre achtergrond zet.
Hmm miss es een keer heen dan naar willemstad....dacht dat dat op curacou lag.... Ik ben moe ga denk ik maar op tijd naar bed
nee is ook logisch dat je nu ook met andere dingen in je hoofd zit..vind t ook echt vervelend voor je...nog meer reden om je een postieve test te gunnen! maar hey oesterdam..nice
yojo ik ben ook moe zeg pff...echt al dagen...vandaar dat ik vandaag ff naar de ha ben geweest en me schilklier weer ff heb laten prikken..nou ja bloed prikken voor me schilklier dus volgende week uitslag, maar sinds ik t heb istie nie meer te laag geweest omdat ik goed me medicijnen slik dus t lijkt me sterk dattie nu wel ineens te langzaam is, maar ja ik wacht af.. maar willemstad lijkt me ook gezellig! jullie zullen wel denken die vind alles best haha maar ik ben nogal een gezelligheids mens en vermaak me overal wel
Zal ik jullie nog ns wat zeggen wat ik heel raar vind van mn eigen.... Ik ging vanmorgen weg en had ook ECHT NIET zoiets van ik moet maandverband meenemen! Ik heb dus ook niks meegenomen gehad! EN er is nog niks te bekennen. Ik ga zo heerlijk slapen... ben moe!
Nou gezellig toch Mendie! Vind t zo spannend voor Mup! Hoop dat ze al een klein kuikentje in handen heeft!
hahaha ik lig hier echt ff helemaal in een deuk...t mannetje is voetbal aan t kijken en normaal kijk ik wel mee want vind ik ook leuk maar nu ff geen zin..dus zit met een koptelefoon op achter de pc en zit keihard en valser dan vals mee te zingen hahaha. hij zegt je zingt als een krolse kat en ik kom niet meer bij! ( vind me eigen grapjes altijd t leukst )
Whahaha dat zijn de leukste ja mendie! Miran ik vind t zo spannend ook voor jou! Ik ben morgen de hele dag mobiel bereikbaar he! QB how's life?
Willemstad is echt leuk... ik ben er vorig jaar doorheen gereden met de motor samen met Chris. Ik zat achterop en heb genoten... t is n prachtig dorpje met veel bootjes/jachtjes noem maar op, haventje en veel gezelligheid straalt dat dorpje uit en vooral als er n lekker warm zonnetje op staat! Dat is dus mijn ultieme manier van vakantie!