Ja hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, gewoon 2 bevallingen achter elkaar wat super zeg! @ Penr, zet 'm op meis! Komt helemaal goed, nog eventjes en dan is het genieten geblazen! @ Yootje, waar blijft dat gebak nou
Yo... ik heb de test van CB gehaald maar twijfel nu of ik zou wachten tot morgenvroeg of dat ik vanavond al zal testen... heb m nu in huis liggen en nu is er geen weg meer terug! Ik zei wel tegen Chris dat ik 2 dagen overtijd was en hij wou me nog geen kus meer geven (gewoon voor de lol). Ik zei dat ik ging testen morgenvroeg hij zei ik wil t niet weten he! Ik zeg ook niks tegen m pas als ie er naar vraagt! hahahaha
Ik denk dat ik morgen idd test want als ik zo naar mn cyclus kijk is mn langste eigenlijk 26 dagen zo'n beetje en daar zit ik morgen dus op!
Ja morgenvroeg... ben wel misselijk van de zenuwen hoor! Maar ik heb 13 cyclussen gehad en 4 ervan waren langer dan 26 dagen dus heb ik gemiddelde cyclus van 26 dagen en dus test ik morgenvroeg *hoe wijs klinkt dit?*
hahahaha MIJN EIGEN VERJAARDAGSKADOOTJE! Ik hoop zo dat Mendie gelijk heeft! En ik hoop zo dat Penr snel n smsje stuurt dat ze is bevallen van n prachtige dochter!
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 13 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 19 maart kippetje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) kippetje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje Riedelkip: 11 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = miranda Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip[/quote]
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 13 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 19 maart kippetje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) kippetje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje Riedelkip: 11 april kippetje Niemand had de datum goed geraden bij MUP! *** Buddylijst *** Penr = miranda Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
ja idd Riedel... jij bent de volgende en dan is Kristel al snel en dan Pooh en na Pooh komen nog geen nieuwe zwangere dat is wel erg raar eigenlijk! Dan houdt t ineens op met zwangere kippies... maar goed kan nog komen toch?
miranda je bent niet de enige die hoopt dat ik gelijk heb ben zo benieuwd joh! en ik hoop zo voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt! jeetje wat zou dat geweldig zijn zeg! en die zwangere kippies komen hier echt wel weer hoor zijn druk bezig haha
Ja ik ook met misselijk zijn hahaha... Even wat eten en dan naar verjaardag van neef(je) hij wordt vandaag 16 BIG DAY voor hem! Kom strakkies rond n uur of half 8 weer tokken! Ik verlies trouwens heeel veel witte vloed... is echt irritant want lijkt alsof ik ongi aan t worden ben!
***Kuikentjeslijst*** Haantje Wesley, 05-08-2008 Kuikentje Britt, 14-08-2008 Haantje Kevin, 15-11-2008 Haantje Jesse, 04-12-2008 Haantje Stan, 10-12-2008 Kuikentje Rosalina, 16-12-2008 Haantje Thomas, 19-12-2008 Haantje Niek, 22-12-2008 Haantje Nathan David, 05-01-2009 Kuikentje Zoe, 19-02-2009 Kuikentje Vanisha, 18-03-2009 In het kippenhok zijn 7 haantjes geboren en 4 kippetjes
Zo die lijst kwam van ver nu maar hopen dat dit wel de meeste recente is en Penr moet er snel bij op! @ Miran, spannend hoor! @ Riedel, jaaaaaaaaaaaaa jij bent de volgende