Ik vind t zelf ook superspannend maar testen durf ik eigenlijk ook weer niet! Die witte vloed heb ik idd nooit voordat ik ongi moet gaan worden maar nu heb ik t gewoon extreem erg!
vind t zo knap dat je t zo lang vol kan houden miran..ik had de hele kruidvat al leeg gekocht denk ik haha
Wat lees ik mup gefeliciteerd met jullie dochtertje een hele mooie naam geniet lekker. Yojo gefeliciteerd met je verjaardag heb je een leuke dag gehad? deli hoe is het met wesley? Miran twee dagen overtijd spannend ik veer voor je! Penr veel succes meis. Gister met rosalina naar het cb geweest naar het weeg uurtje ze weegt nu 5570 gram. Ben echt trots.
o meiden ik vind t zo spannend..haantje heeft morgen een 3de gesprek bij een bedrijf en zoals t er nu uitziet gaat t wel door...als dat t geval is, kan ik sowieso minder gaan werken als ik wil want hij gaat daar super goed verdienen :d hoop echt dat t doorgaat, ook voor haantje natuurlijk want hij heeft er echt veel zin in
Yootje....LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLORIA IN DE GLOOOOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIIAAAAAAAAAAAA HIEPERDEPIEP HOERA! Penr....succes meid! Weer een kuikentje onderweg.
Ola! Hoe is het hier? Zag dat de tweede in het kippenhok aan het bevallen is! SPANNEND! Zet m op Penr! Ik sta niet tussen Miran haar lijstje! Ik ben na Riedel aan de beurt Dan Kristel en daarna Pooh! Hoe is het trouwens met Pooh? Dikke kussers
zo dit kippetje komt ook maar weer even om de hoek gluren voor nieuwe vorderingen maar volgens mij alles nog hetzelfde toch ? miran last van zwangerschapsdementie? o o haha ik ben net nog even met haantje naar de ah geweest en hebben net samen een cake gebakken hoe burgelijk is dat heb ik echt nog nooit samen met een man gedaan nu nog maar even kijken oftie niet mislukt is haha
hallo allemaal, mendie: wat romantisch samen cake gebakken. Kunnen jullie dat zonder ruzie te maken? Haha, wij niet hoor! Mupkuh en haan: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Vanisha! En wat een mooie naam? Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal! Penr: zet hem op meid! (maar misschien is het niet meer nodig nu en heb je je kindje al lekker in je armen) Miran: nog steeds spannend dus. Ik las je verhaal over je zoontje; wat naar dat hij autistisch gediagnosticeerd is. Ik werk in het speciaal onderwijs en heb ook een paar kinderen met autisme in de klas en heb altijd veel bewondering voor de ouders. Als ze door een moeilijke periode gaan denk ik altijd "ze gaan om drie uur naar huis, maar de ouders zitten er 24 uur per dag mee". Niet makkelijk! Delilah: nog steeds ziek, balen zeg! Ik herken je gevoel naar je werkgever toe, ik vind dat ook altijd erg moeilijk. Maar je kan er echt niets aan doen, dus probeer je maar niet schuldig te voelen (makkelijker gezegd als gedaan, dat weet ik). Juffie: Nathan ligt toch ook in een puckababyslaapzakje? Luca ook. Wat trek jij hem eronder aan? Ik vind het zo moeilijk; wil niet dat hij het koud heeft, maar ben ook snel bang dat hij het te warm heeft. Liena: jullie rijden regelmatig een stuk in de auto met Thomas als je naar jouw ouders gaat toch? Wij gaan volgende week een midweekje weg en voor het eerst lang in de auto. Vind het wel een beetje spannend. doe jij hem een jas aan in de auto? En ga jij naast hem zitten of ga je gewoon voorin? Yoyo: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben vandaag met Luca naar mijn werk geweest. ik werk op een mytylschool en zo leuk om te zien hoe de kids op hem reageerden! We zijn ook gruwelijk verwend met kadootjes; hij heeft er weer een hele nieuwe garderobe bij . Een collega was een week na mij uitgerekend, maar omdat ik te vroeg en zij te laat beviel schelen de kids vier weken en zij was ook gekomen met haar zoontje. Leuk, twee van die kleintjes bij elkaar!
Ja Mendie dat klinkt idd lekker burgerlijk MAAR wel zo gezellig toch! Ik laat dat cake en cakejes bakken lekker over aan mn stiefzoon en Chris want die kunnen dat samen heel goed.. Ik heb daar absoluut geen zin in en ze moeten ook niet gaan staan bakken als ik in de buurt ben want die rotzooi in mn keuken daar kan ik absoluut niet tegen! Als ik aan t koken ben zorg ik dat mn aanrecht altijd lekker opgeruimd blijft! Zo mijn eerste verjaardagskadootje heb ik al binnen en dat is n lekker geurtje van BRUNO BANANI. mmmmmmmmmmmm heerlijk! Ik heb trouwens nog ge-smst naar penr maar nog niks gehoord dus ze zal wel in volle gang zijn denk ik!
Elise... ik merk idd n aantal dingen aan Giuliano waar ik verschrikkelijk tegen aanloop. Bijv... zijn leugens en ik corrigeer m dan maar na 5 tellen doet ie t weer evenhard en snel... zo de hele dag door! Ik heb t idee dat zijn hersentjes dit niet oppikt. Dan zn ontlasting... zo gauw als Giuliano zijn regelmaat kwijt is dan poept ie in zn onderbroek... zonder dat ie er zelf erg in heeft! Dit zijn paar van mijn FRUSTRATIES.. zo kan ik er nog verschillende noemen maar ik draai me dan maar even om of spreek me heel streng toe dat ie er niks aan kan doen! Mag ik vragen welke mytylschool? Giuliano zit nl in ROOSENDAAL op de mytylschool!
Ik werk in Leiden, dus is wel een eindje verderop, hihi. Je hebt best kans dat Giuliano (mooie naam trouwens) idd jouw correcties niet "onthoudt", dat zie je wel vaker. Maar is erg frustrerend voor jou natuurlijk. Ik heb echt bewondering voor je hoor!
Elise... dankje voor complimentjes. Zelf zie ik die bewondering niet zo. Het is er nu eenmaal van baby af aan ingeslopen en tja t gaat vanzelf. Wat ik moeilijker vind is dat ik 4 jaar geleden ineens n stiefzoon van 8 kreeg die dus PDD-NOS heeft. Ik heb al wat kennis er dus mee op gedaan maar nee t is niet altijd makkelijk nee! En ik heb ook écht n NOODKREET achter gelaten bij jeugdzorg om hulp bij hoe ik om moet gaan met dat liegen van m, want ik weet t niet meer en ik merk dat mij dat toch wel erg hoog zit moet ik zeggen. Ik heb n verschrikkelijke hekel aan liegen! En dan doet je eigen kind dat (weliswaar zonder dat hij er iets van weet natuurlijk) maar dat maakt t niet makkelijk want ik kan t hem niet kwalijk nemen maar aan de andere kant ik kan t ook niet goedkeuren WANT ik heb 2 gezonde kinderen en die mogen dat NIET! Snappie?!
Kippies... ik kruip lekker mn bedje in! Des te eerder is t morgenvroeg a) ben ikkes jarig! b) kan ik s'morgens al vroeg testen want heb test al in huis liggen! Slaap lekker allemaal... ik nok m af nu