Penr: gefeliciteerd met jullie zoontje! Miran: gefeliciteerd met je verjaardag! En helaas ongi geworden; niet zo'n leuk verjaardagskadootje... Goed dat je om hlulp gevraagd hebt bij jeugdzorg meid; je hoeft het echt niet allemaal alleen te doen! @all: Goedemorgen!
Mogguh! Kom ff gauw spieken hoor, moet zo Jamie weer ophalen van de PSZ en Britt slaapt nu nog... dus dat wordt nu niet lopend heen helaas... dat ga ik dan niet redden. Ach, dan vanmiddag ff met de kids op pad in de wandelwagen, tis nu eindelijk hier errug mooi weer! Zonnetje schijnt de hele dag al, en het is lekker buiten! Hmzz, je zal maar weekend hebben! === @Miranda; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van! Wel jammer van je ongi, had het zo gehoopt voor je.. @Penr; Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Dylano! Mooie naam ook hoor! Ga er lekker van genieten, rust lekker uit! @Riedel; Oeh, laatste werkdag! En dan verlof, heerlijk! Raar is dat dan he, zo'n laatste dag op het werk... ff je laatste dingen afmaken, praatje hier, praatje daar en wachten tot je naar huis kan, hihi! @Melanina; Suc6 bij het bloedprikken! Ben benieuwd! @Yootje; Fijne verjaardag gehad? Las dat je een leuk avondje voor de boeg hebt, heel veel plezier alvast! @Iedereen; Hoe gaat het met jullie? === Zo, nu pak ik nog ff een bakkie koffie en dan zal ik zo Jamie ophalen! Tok later! Xx
\/ \/ \/ \/ \/ Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! \/ \/ \/ \/ \/ Heb al aardig wat kadootjes mogen ontvangen... Vanmorgen om kwart voor 6 werd ik al gekust en gefeliciteerd door Chris die naar zn werk moest! Om 7 uur belde mn buurvrouw al zingend op. Om half 8 stond de mama van mn stiefzoon al voor mij aan de deur te zingen. Om 8 uur kreeg ik mn kadootje van mn zoontje die hij snel (omdat ik hem geld schuldig was hahahaha) in de winkel was gaan kopen. Ik heb nog kadootjes gekregen van mn dochtertje. Gisteren van mn vriendin n lekker geurtje en net van de buurvrouw n kelk met n kaarsje en potpourrie erin + n romantisch boekje om van de zomer in de tuin te lezen. En net van Chris zn collega (die zelf foto's maakt) n hele mooie zelfuitgezochte foto gekregen. En mn moeder die mij al zingend opbelde! Ik ben nu al flink verwent zeg en idd jammer van die ongi maar goed dat stoort me nu even niet! ELise... ik moet wel hulp hierbij hebben want sommige dingen zijn gewoon niet erg makkelijk. En vooral omdat er ook nog 2 "gezonde" kinderen rondlopen. Als ik dat gelieg van mn stiefzoon en van Giuliano tolereer en van die andere 2 niet... wat denk je dan dat ik ga krijgen?... n hele hoop heibel dat die andere 2 voorgetrokken worden! Dat wil ik voorkomen maar ik zit nu tussen wal en schip in! Dat is moeilijk! Verders gaat t goed hoor.
Penr gefeliciteerd met jullie zoontje! leuke naam hebben jullie uitgekozen. miran gefeliciteerd maak er een leuke dag van! Kom straks even tokken
Dankje Maria... hoe gaat t nu tussen jouw en je haantje? Riedel... lekker hoor je laatste daggie vandaag! Geniet er maar van... je mag zo weer aan de slag. De tijd gaat sneller dan je denkt!
Ff snel spieken hier! Mendie...heeft je haan het gesprek al gehad? Ik veer voor jullie! Penr en Mup we wachten vol spanning op jullie uitgebreide verhaal maar eerst maar eens lekker genieten en rusten! Deli weer beetje beter? Snap goed dat je er intussen van baalt! @all hoe is het met jullie?
Miran...lees nu pas dat je ongi bent geworden wat balen zeg! Ik had er deze keer best een goed gevoel bij hoe je de klachten omschreef!
Wil alleen niet remi in het hok zijn als ik mijn feestje heb dus hierbij bericht nummer 999 en als er iemand online is ga ik hem de lucht in sturen. NR 1000!
JA QB hier komt ie pas. NR 1000. Zoals ik zei in het vorige bericht is dat mijn nummer 999. MAAR NU NIET! JEEJ, ik vier even een klein feestje op mijn burostoel. Hopelijk kom ik ooit nog op een aantal wat jullie bereikt hebben!
Dag, van harte gefeliciteerd met EN je 1000e berichtje EN dat je pagina 1114 hebt geopend! Hmmzz.... dat werkt niet... dan maar zo; \/ \/ \/ \/ \/
Dag.... GEFELICITEERD MET JE 1000STE BERICHTJE! * ik klap heel hard in mn handen en zit te juichen in mn stoel *
******dag maakt een dansje******* De mensen die hier langs komen zullen wel denken dat ik gek ben Heb namelijk veel ramen in mijn kantoortje, hihi Bedankt QB....ben blij dat jij getuige wilde zijn van mijn 1000e berichtje. Zie nu ik teruglees dat ik ook niet echt heel duidelijk was in nr 999
hahahaha geeft niks meid... als je 1000ste berichtje maar duidelijk is/was. Ik had mn 2000ste berichtje ook overduidelijk hier neergezet hahahahaha