[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    HI girls!

ben even een paar dagen afwezig geweest want me vriendinnetje uit utrecht was hier. gisteravond lekker wezen stappen. even gevierd dat me mannetje is aangenomen :D was echt super gezellig maar voel me wel een beetje brak vandaag...IETSJE teveel gedronken denk ik gister haha :p
    vandaag zouden haantje en ik eigenlijk naar zijn familie in roosendaal gaan voor 2 verjaardagen maar ik trok t echt ff niet en me vriendin was hier ook nog steeds, dus is hij zelf gegaan. dus nu zit ik op m te wachten..hoop dattie snel thuis is, want vind t saai hier zonder m!

hoe is t hier met iedereen?
    ( ik kon namelijk niet terug lezen want dan looptie vast ofzo :( )

knuff!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mendie: klinkt als een gezellig avondje! :) Hoop dat je haantje snel weer thuis is want het is inderdaad maar ongezellig zo alleen..

Nathan gaat morgen voor het eerste oefenen bij de gastouder. Vind het nu al spannend :oops: Vooral omdat ons mannetje opeens de fles is gaan weigeren :( Nou ja het is maar voor een paar uurtjes dus dat moet goed komen.. Gelukkig werk ik in hetzelfde dorp als onze gastouder dus kan altijd in de pauzes nog even heen en weer rijden om live te vpeden... Geeft me toch wat meer rust..

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo allemaal,

Het is al een poosje terug dat ik ben geweest, sorry hiervoor :oops:
    Soms dan wordt je zo geleefd....

Mup; gefeliciteerd met jullie prachtige dochter :D
    Penr; gefeliciteerd met jullie zoon :D
    Ik hoop dat alles goed bij jullie is en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn :D

Yoyo en miran; nog gefeliciteerd met jullie verjaardag...

hoe is het verder met iedereen?

Juffie; het gaat vast wel goedkomen bij je gastgezin :D gewoon je gevoel volgen.

Ik ben inmiddels helemaal over gegaan op fv. Dit bevalt me goed. Zoë doet het ook goed op FV. Natuurlijk vindt ik het wel jammer dat ik geen bv meer geef, maar ach zo gaat het ook prima en moeders is lekker relaxt.
    Zoë kwam vandaag steeds om de 4 uur dus dat is wel netjes.
    Ik ben benieuwd wanneer ze bij ons gaat dooslapen hahaha

Ik wil ook een foto spammen maar heb echt geen idee hoe dat moet, dus ga maar wat proberen hahaha

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    grr lukt niet de pagina is echt heel traag...

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Zo, daar ben ik ook weer even. Moet ook eens uit gaan zoeken hoe ik een banner enzo aan kan maken. Ben zo vreselijk slecht met computers :oops: ...

Miran, ik hoop dat je je snel wat beter voelt en ik hoop dat Chris ongelijk krijgt. Ik herken dat gevoel wel; dan voel je je heel wazig en lijkt het net alsof je in een droom zit. Ik heb dat wel eens als ik heel ziek ben geweest. Gelukkig komt dat niet vaak voor!

Juffie: spannend morgen Nathan naar de gastouder. Gaat vast goedkomen; waarschijnlijk heb jij er meer moeite mee als hij. Gek idee om straks weer te moeten werken he? Stiekem bevalt het me prima om een huismoedertje te zijn, hihi. Nee hoor, ik vind mijn werk hardstikke leuk, dus als ik eenmaal weer aan het werk ben geniet ik er vast wel weer van! Ben benieuwd hoe Nathan het vannacht doet na een avondbad. Bij ons werkt het erg goed, maar nu had Luca meer problemen met inslapen als met doorslapen. En de ene nacht is hij nog steeds meer in de weer als de andere hoor. Afgelopen nacht hoefde ik maar 1x er uit voor zijn speen, maar die nacht ervoor wel 6x :confused: . Ik ga er maar vanuit dat de nachten nog wel even onrustig blijven. Als ik heel moe ben denk ik gewoon terug aan de begintijd; vergeleken daarmee zijn we al een heel stuk vooruit gegaan, hihi!

@all: morgen gaan we een midweekje naar de Veluwe, ik heb er echt zin in! Het is de laatste week van mijn verlof en mijn haantje had vrij genomen en we hebben besloten om lekker weg te gaan. Thuis hebben we het toch weer druk met het huishouden en visite en op deze manier kunnen we lekker een paar dagen ongestoord van ons gezinnetje genieten. Dus ik zal hier de komende dagen niet zijn, maar denk natuurlijk wel aan jullie!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    elise: heel veel plezier!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lief dat je het vraagt Liena. Hier gaat het Super goed :D We hebben een heerlijk ritme en als we jesse in bed leggen dan slaapt hij binnen 5 minuten :D echt heerlijk hij is alweer 60 cm en 5800 gram :confused:
    Ben blij te lezen dat bij jullie ook alles goed gaat. als jesse 4 maanden is beginnen we met nutrix en fruit (Jeej lijkt me leuk :) )

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een lief knap meisje :D

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Elise fijne vakantie!

Hoe gaat ie met jullie?

Ik moet vandaag werken. Wel even wennen hoor op maandag maar gaat goed komen!

Fijne dag allemaal!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

Nathan is net weggegaan met mijn haantje naar onze gastouder. Gaat even oefenen. pff moeilijk hoor :( Maar mag hem om 11 uur alweer ophalen :) Tot die tijd even flink thuis aan het werk is de tijd zo weer voorbij ;) Ik zal er toch aan moeten wennen natuurlijk..

all: fijne dag!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaa!

@ Mup, mooie foto!

@ Liena, fijn dat het beter gaat meis!

@ Juffie, dat zal zeker wennen zijn, succes vanmorgen!

@ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Penr heeft wat foto's van haar bink op hyves!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!
    Even terug lezen hoor. Tok straks.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...kan geen foto's vinden van Penr haar bink? Ik zal wel niet bij de juiste persoon kijken.
    Ik ga even aan t werk en mijn koffie opdrinken en dan kom is straks nog ff tokken!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Wendy....even een vraagje? Beginnen jullie in overleg met het CB dan met fruit en Nutrix? Wij hebben hier ook een heerlijk ritme maar ik heb soms het idee dat ons manneke al aan meer toe is? Hij drinkt nu super en groeit als kool maar ik krijg hem soms moeilijk wakker voor de laatste voeding maar ben nog te bang om hem op 4 voedingen te zetten en hij dan misschien geen lange nachten meer maakt. (die ik zoooooo prettig vind)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, als je 'm al altijd moet wakker maken voor die laatste voeding kun je het best eens proberen straks. Ieder cb zegt toch weer wat anders. Tegen mij zeiden ze dat hij nog te klein was en 5 flessen moest houden terwijl hij zowat uit de curve schoot zo stevig als hij is!

Mijn collega heeft een meisje die een paar weken jonger is en die moesten ze ook wakker maken voor de laatste fles en toen zei het cb van haar dat ze best de fles om half 8 kon krijgen 'savonds en dan met een klein hapje groente en fruit erbij.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Inderdaad Deli...mijn gevoel zegt dat het best kan en straks misschien lekker rond 8 uur of zo een papfles en dan maar eens kijken hoe lang hij het vol houd. Ik vind het soms zo zielig om hem wakker te moeten maken als hij zo lekker licht te pitten. En 's ochtends is hij ook nog lekker lui dus ik denk zelf dat ik wel kan gaan overschakelen. Hij drinkt zijn laatste fles ook meestal maar half leeg. Ben inderdaad in tweestrijd. Het CB kan je weer op hele andere gedachten brengen en daar ga ik nog te vaak klakkeloos van op aan. Terwijl mijn gevoel wel wat anders zegt. Maar wil ook weer niet zomaar op eigen houtje van alles gaan proberen. Tis nooit goed:D Haha.
    Hoe gaat het nu met jou? Al een beetje fit?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Met mij gaat het wel beter ja, gelukkig! Nu maar hopen dat ik niet meer ziek ga worden voorlopig!

Het is ook allemaal nieuw natuurlijk en iedereen zegt wat anders maar ik zag bij de aug. mama's destijds dat heel veel kindjes al 4 flessen kregen zonder bijvoeding terwijl andere nog op 5 zaten. Het is gewoon verschillend en als Stan zo vast slaapt 'savonds zou ik 'm sowieso eens een keer niet wakker maken en kijken wat hij doet?! Hoeveel drinkt hij nu dan per voeding?

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hij heeft nu de flessen van 180 cc water en 6 schepjes. Die drinkt hij allemaal leeg bijhalve de laatste

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dan heeft het ook geen zin om die laatste wat meer te doen. Dat deed ik nl. op een gegeven moment wel maar misschien overdag eens proberen 210cc? Misschien gaat dat er wel in en dan niet wakker maken 'savonds. Je kunt het proberen. Het is toch een beetje uitvissen op een gegeven moment, ik zou het ook zielig vinden om 'm wakker te moeten maken :(

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bedankt voor je tip Deli...ga er zeker wat mee doen. Ik probeer het gewoon een keer als ik de volgende dag toch niet moet gaan werken. Dan maakt het ook niet uit als het niet lukt.

Deel Deze Pagina