@ Ellen, Heel veel suc6 dan vandaag . Spannend allemaal he? Zijn jullie al lang bezig met kinderen krijgen?
@ Ellen, welkom en veel klusplezier! Ik zou er vandaag ook nog een keer voor gaan inderdaad! @ Liena, meid maak je niet druk om je buikje! Let maar op je banner dan kun je zien dat die kleine een groeispurt maakt dan is het niet gek dat je buikje dat ook doet! En straks staat het weer even stil en dan na 20 weken gaat het ineens weer ff hard! Hoort er gewoon bij! Die kleine heeft het gewoon goed in mama's buik De kraamzorg is hier net weg! Wat een hoop info! Ik heb recht op 49 uur kraamzorg waarvan ze er 40 kunnen garanderen ivm de vakantieperiode maar de uren mogen 2 x verhoogd worden als de vk aangeeft dat dat nodig is dus ik zit gebakken volgende week mag ik de klossen en de po ophalen dat gaat hard ineens zeg! Hier is het verder wel erg rustig he?! Waar zijn jullie kippies allemaal?
Ah nee Mup! Weet niet zo goed wat ik moet schrijven, dus krijg je van mij een dikke knuff. Rustig aan meis en sterkte. Xx
Mup! Bah... Wat ontzettend vervelend... Je had nog wel zo'n goed gevoel nu! Weet ook niet goed wat ik moet typen behalve sterkte en doe rustig aan...
Hallo daar! Mupkuh, wat ontzettend kl*te zeg! Sterkte er mee! Yojo, Ik veer heel hard voor je dat het gewoon een adertje is. Hou je ons op de hoogte. Liena, Het misselijk zijn komt van de buikgriep. Voel me nog een beetje alsof ik door een trein overreden ben maar dat komt allemaal goed. De pijn in mijn buik is gelukkig weg. Ik wist woensdag echt niet meer waar ik het hebben moest. Ik kon alleen maar kronkelen van de pijn. Zitten, liggen en staan was alledrie geen pretje. Gelukkig is dat weer achter de rug dus heb ik weer goeie zin! Nou ik ga even wat strijken. Heb net leuke kleertjes voor de aanstaande kleine van mijn broer gekocht en er moet ook nog gewerkt worden in huis. Mijn schoonzus is 17 juli uitgerekend dus het wordt nu spannnend! Zo nog even een dutje doen en dan vanavond weer visite. Dikke knuf iedereen!
ach jeetje mup wat vind ik dit sneu voor jullie. je had er zo'n goed gevoel bij. meid sterkte om ook dit verlies weer een plekje te geven. wordt er nu ook onderzoek gedaan waarom het telkens misgaat?
Nou Mup, Als je wil gewoon lekker van je afpraten hier in dit hok. Ik ben net als judibi ook wel benieuwd of je nu extra onderzoeken krijgt waarom het mis gaat. Heel veel sterkte! Ik word er zo naar van als ik slechte berichten lees. Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt maar ik vind het al verschrikkelijk laat staan dat jij en je haan het al meteen een plekje kunnen geven. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jullie!
ik vind het echt akelig voor jullie...hopelijk kunnen ze je ermee helpen, want zwanger worden is al leuk, maar ja het blijven is nog veel leuker. ik ken een stel daarbij lag het aan een chromosoomafwjking, waardoor ze 50% meer kans hadden op een mk. wel doorvragen hoor meid.
Zover ik nu weet gaan we volgende week wel er verder op in. Normaal word dit pas bij 3x miskraam gedaan. Maar wil nu ook eerst verder onderzocht worden voor mijn PAP. Dus krijg volgende week gelijk een uitstrijkje.
hopelijk komt daar niets verontrustenders uit. welke pap heb je? en is er verandering in geweest sinds het geconstateerd is?
Ik heb Pap 3a. En er zit nog een plekje moest eigenlijk morgen op controle om te kijken of het weggegaan is.
dan duim ik voor je dat het weg is en dat in ieder geval niet meer in de weg kan staan van een goede zwangerschap maar het is alles bij elkaar een akelige situatie voor jullie hoe gaat het verder? ik zag dat je vandaag als mk hebt opgegeven...
Lieve meiden.... helaas moet ik vertellen dat het bij ons ook fout is gegaan. In het ziekenhuis bleek dat er een leeg vruchtzakje zat van 8w4d. Begin nu ook buikpijn te krijgen. Vanavond komt de vk nog om alles door te spreken hoe we nu verder gaan. Ik wil dan ook vast voor zaterdag afzeggen. Maar een volgende keer ga ik zeker mee!
@ Yoyo, wat erg meiske! Jammer zeg! Ik leef met je mee meid! @ Judibi, ik had nog nagevraagd of het aan de PAP kan liggen. Maar daar kan het zeker niet aan liggen.
Heey kippetjes @ Lieve Mupkuh, heel veel sterkte voor jou en je haantje. Wat naar dat het jullie nu voor de 2de keer overkomt . Een dikke kippenknuffel........... Ook veel suc6 voor morgen. Hoop dat er idd niet meer zit............Ik ga voor je veren..................... @ Deli, het was vandaag idd erg rustig he? Dus veel info gehad van de kraamhulp? Heeft ze de babykamer nog bekeken? Wel een lekker idee dat jullie zoveel kraamhulp kunnen krijgen of niet? Lijkt me een geruststellend idee...... @ Dagdromer, wel fijn dat het nu dan door de griep komt, dan weet je dat het snel weer over zal zijn nu .De buikgriep heeft je dus flink te pakken gehad...... Nog ff lekker kunnen bijtanken? Veel plezier vanaaf.. @ Yojo, ik moest vanmiddag steeds aan je denken. Maar ook voor jou dus geen goed nieuws . Jij ook heel veel sterkte meis. En ik kan me goed voorstellen dat je aanstaande zaterdag niet mee gaat. Gaan gewoon gauw weer wat afspreken. Eerst dit verwerken en een plaatsje geven....... Ook voor jou een dikke knuffel Groetjes Lienakip