leuke foto's mink en yojo! Maria: Nathan heeft meestal 6 voedingen op een dag.. Soms wat meer omdat ik hem dan even eerder voed als dat beter uit komt of gewoon als hij wat meer honger heeft natuurlijk Ik vind wat dat betreft bv wel handig hoor als ik weg moet 'tank' ik hem gewoon nog even vol voor we weg gaan.
ja goed! Vandaag lekker dagje met zijn drieen gehad, morgen gezellie naar lienakip Nog even lekker genieten van mijn laatste dagen verlof.. Hoe gaat het met jou?
Hey mink Tussen mij en me haan gaat het momenteel goed hij had vanochtend nog wel een paar opmerkingen en heb daar gelijk met hem over gesproken,ik hoop dat het zo blijft. Rosalina slaap nog niet door ze zit nog rond de 8 voedingen op een dag en bij haar zit er totaal geen ritme in. wat een mooi kindje hebben jullie! @all hoe is het met jullie? Over kippedag moet ik even me rooster afwachten dus ik ga onder voor behoud mee. dikke tok
Woehoe Maria dat zou leuk zijn! En GOED van je dat je je Haantje meteen aangesproken hebt! YOU GO GIRL!
Nathan slaapt ook nog neit door hoor maria. Hij kan wel 8 tot 9 uur er tussen laten maar nog niet op de juiste tijden