Heey kippetjes Wat een lekker getok hier zeg . @ Mink, het gaat hier steeds ietsie beter, heeft wel heel veel tijd nodig maar het gaat goedkomen . Vind het alleen allemaal soms wel heel lastig hoor. Heb jij dat ook? Volgend weekend gaan we weer naar Drenthe. Aanstaand weekend dan gaan we naar mijn zusje in Ter Apel heb er nu al zin in....... Wat fijn dat het bij jullie goed gaat zeg. Mooi meisje hoor, gaaf dat spammen! @ Deli, ik kolf nu natuurlijk alle voedingen. Heb vandaag voor het eerst een bv fles vervangen door "kunst"voeding. Verder kolf ik nu om de 2 uur, dus heb de dagen wel vol . We hebben nu Hypo-allergene voeding en die dikken we ook in met Johannesbroodpitmeel....... En het inslapen op zich is geen probleem maar na 20/30 minuten wordt hij vaak alweer wakker, hij lijkt dan ook idd klaarwakker. Maar vaak begint hij na een poosje alweer te huilen en is dus toch nog moe. Vandaag heeft hij vanmorgen een half uurtje geslapen boven en 's middag hier in de huiskamer 4 uur , ach komt vast wel goed hihi, hij had nu natuurlijk ook lekker zijn buikje vol . En hoe gaat het met Wesley, geniet hij nog van zijn groente? Wat gaat dat ontzettend snel he? @ Dagdromer, ik heb idd de dagen wel vol nu met voeden en kolven. Thomas doet ong, 15 tot 30 minuten over de fles en ik kolf nu om de 2 uur 15 minuten. Dit doe ik nu 2 dagen en heb wel het idee dat het wat helpt . Zolang het zo lukt wil ik dit proberen maar het kost wel veel tijd en energie. @ Linnie, wat een mooi buikje zeg! Alwer bijna 25 weken , gaaf hoor. Veel plezier vanaaf en tok snel. @ Miranda, hoop dat je je vandaag weer wat beter voelde. Wat goed dat je bij de gyn langd bent gegaan, dus nog een half jaartje en mocht het dan niet gelukt zijn gaan ze verder kijken? Nou ik ga veren voor je dat dat niet nodig hoor! Dikke knuffel meis. @ Pooh, goed van je dat je vannacht niet gaat werken! Doe maar rustig aan meis. Lijkt idd al op harde buiken. Had je de uitslag al van je urine? Ik had ook erge buikpijn en harde buiken toen ik urineweginfectie had. Na een kuurtje was ik erg opgeknapt. Ben benieuwd. @ Yojo, En vandaag een beetje kunnen genieten van je vrije dag? Knap hoor dat je steeds boven aan de pagina staat , doe ik je niet na . Wat een mooie foto's van jou trouwens, ook goed om te showen hoor @ Sylvia, je hebt gelijk dat je nog ff lekker geniet van jullie tijd samen! En aanstaande donderdag weer werken? Heb je er al weer een beetje zin in? Gaaf om te lezen dat het nu goed gaat met je mannetje! @ Wendy, hoe gaat ie? Lukt het om een beetje in je nieuwe ritme te komen met werk enzo? @ Riddle, dikke knuffel voor jou! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je maag . De loodjes beginnen zwaarder te worden , nog even volhouden en dan kunnen jullie gaan genieten van jullie meisje! @ Maria, hier gaat het wel aardig, voel me alleen vaak zo onzeker, maar komt toch steeds weer goed . Rosalina komt dus nog ong 8 keer per dag, dat is ook nog best vaak of niet? Thomas krijgt nu 5 voedingen per dag en daar doet hij het best goed op. Vandaag voor het eerst steeds 150 cc gegeven. Goed van je dat je meteen terug gekoppeld hebt naar je haantje vandaag, aanpakken die haantjes . Hir gaat het wel aardig, heb alleen nu het gevoel dat Thomas weer meer begint op te boeren , hij zit steeds te kokhalzen. Ach maar even in de gaten houden. Vandaag heeft hij heerlijk geslapen, vanmiddag zelfs 4 uur. Wel in de huiskamer , maar goed hij was wel lekker uitgerust. Morgen komt Juffie lekker op bezoek. Heb er al helemaal zin in . Ga nu lekker bankhangen en ff bij Thomas kijken want die ligt zo lekker te teuten en krijgt helemaal geen reactie van zijn mama Allemaal een heel fijne avond en tok snel. Dikke knuffel Liena
Zag dat Deli zo mooi had beschreven hoe je moet spammen ,wilde ik ook ff proberen haha Nu ga ik er echt vandoor...... Tok laterzzzz
Ja echt he! En dat terwijl ik er niet eens mee bezig ben....komt elke keer zo uit. Scheelt natuurlijk door al die mooie foto's die jullie plaatsen dat zit de pagina eerder vol!
dat is waar. Er zijn een hoop mooie babytjes langs gekomen. jou foto is ook mooi. Ik ga lekker op stok. slaap lekker voor straks.