Het is idd knap dat ze dat zo kan. Helaas wordt ze zo veel te snel volwassen. Ik hoop dat ze een goed thuis krijgen en rust krijgen. Dit is echt heel erg voor ze. Idd veel sterkte morgen miran
Ondanks haar ziekte is ze in september getrouwd met n kei lieve jongen waar ze al 2 jaar n relatie mee had. Die jongen heeft de keuze aan de kinderen gegeven... de kinderen kozen ervoor om bij hem te blijven wonen! Hij neemt de zorg nu volledig op zich! Moet je nagaan... hij zelf is pas 30 jaar, nu 2 kinderen (van eigenlijk wildvreemde mensen). Wat als hij n andere vriendin krijgt en die is er niet mee eens of als mn achternichtje haar kont in de krib gaat gooien in de pubertijd of mn achterneefje?! Hoe sterk is hij dan? Die vragen blijven ronddwalen in mn hoofd. Mijn tante blijft gelukkig toeziend voogd dus dat is gelukkig wel wat makkelijker voor die jongen... heeft ie iets om op terug te vallen.
had ik al verteld dat Zoë best grote handen en voeten heeft? Hier een foto van haar voeten hahahaha IMG]http://i39.tinypic.com/2uxzju8.jpg[/IMG]
hahah echte wiebel tenen. Ze grote teen is nu al kleiner als die andere hahaha en dat heb ik ook hahahaha
miran; dat is idd knap van hem. Dat noem ik pas echte liefde en de kids hebben gelukkig iemand om op terug te vallen. Veel respect voor zo'n jonge vent.
Mink... dat geeft toch niet dat ze grote voeten heeft... is juist aandoenlijk (bij zo'n kleintje dan he )
ik vind het ook niet erg, ik vind haar prachtig zoals ze is. Juist dit soort dingen maakt een mensje mooi.
dames.. ik ga ff mn hoofd n beetje leeg maken. Ik kom morgenavond wel weer tokken dan heb ik t ergste achter de rug!
hmmm wat ga ik dan kijken? hahahaha ik ga gewoon sappen hahaha Ik zat net even bij mijn zwager op zijn hyves te kijken, heeft hij hele schattige filmpjes van Zoë op staan hahaha die had ik nog niet gezien. Daar is ze net een dag oud hahaha ik ga even kijken of ik die op mijn hyves kan zetten