Mogguh Allemaal @Miran..sterkte vandaag meis! @Linnie...wat moet je allemaal nog doen dan?..ik heb op een gegeven moment voor mezelf alles op papier gezet en erbij wanneer dat moest gebeuren...ben nu nog niet klaar hoor...moet nog een stekker worden gemaakt in de kinderkamer, hoop kleren moet ik nog wassen/strijken, haar naam in houten letters moet ik nog verfen en ophangen, moet nog de klossen voor et bed halen, enveloppen voor de geboortekaarten nog schrijven haha dus zoals je ziet ben je niet de enige Hier gaat alles mwah mwah..nog steeds niet lekker, keelpijn en alles vast achterin mijn hoofd en holtes maar ja...nog ff wat dingen wegdoen hier voor et leggen van de vloer en dan naar de apotheek voor Antagel en naar de Etos voor zwanger multivitamines...slik ik nog steeds Kleine heb ik nog niet gevoeld vandaag terwijl ze normaal altijd hysterisch druk is de hele dag dus hoop dat ze snel ff wat doet...hou ik nooit zo van als ze niks laat horen
mup: wat een kleintje is Vanisha dan zeg! maar wat goed dat ze zo goed gegroeid is! Rid: vervelend dat je de kleine nog niet gevoeld hebt. Ben je al even rustig gaan liggen meestal begint het bewegen dan vanzelf weer. Al heeft de kleine natuurlijk ook minder ruimte nu dus het hele drukke schoppen wordt wel wat minder denk ik.. Linnie: niet te veel stressen hoor meis. Meer dan je best kun je niet doen! all: ben alvast bezig met de voorbereidingen voor volgende week. Alvast wat werkboekjes maken voor de kinderen, lessen bedenken enz.. Heb ik dat maar vast gedaan
Ja ben al rustig gaan zitten maar zij is normaal echt heeel druk, zij beweegt en szchopt zo en zo erg veel nog steeds op het pijnlijke af soms dus denk dat zij niet zo groot is en nog genoeg ruimte heeft haha wacht het rustig ff af
Nou zeg dat wel...ben net ff druk geweest en dacht zal eens kijken wat er ondertussen hier allemaal getokt is maar das niet veel
Mup, fijn dat het goed gaat en dat ze zo gegroeid is! Rid, gelukkig voelde je je kleintje weer dat geeft jouw weer een beetje rust. Hier gaat het redelijk, voel wel dat ik echt niet e veel moet doen krijg dan gelijk last van me buik en me onderrug pfff. morgen weer avonddienst en het weekend gelukkig vrij! Buik groeit hard haha. xxx
Hoi hoi... HIer gaat naar omstandigheden ook wel rustig aan. Was n hele mooie crematie maar wel erg heftig! Heb ook n MEGA- hoofdpijn zelfs achter mn ogen doet t zeer dus kom niet veel tokken. Sorry kom morgen wel weer wat meer tokken. Dikke knuffel allemaal!
dankje yo! Mijn voorhoofdholte-ontsteking speelt ook n grote rol bij aan die hoofdpijn! ik ben er weg van... tok morgen
Hallo allemaal sylvia ik neem rosalina ook gezellig mee kunnen jullie haar in het echt bewonderen Ik ben benieuwd naar jou kleine man. hoe is het met de rest. dikke tok
SMS van QB: Heey! Hoe issie? Hier alles goed, heb weer weekend, jeej! Alleen zit onze laptop vol met virussen. Niet leuk! Dus die is haantje helemaal aan het leeg halen en daarna alles weer opnieuw installeren.. Grmbl.. Dus vandaar dat ik al de hele week niet online ben geweest. Zou jij voor mij alle kippies een dikke knuff willen geven? Zodra de pc weer helemaal klaar is kom ik weer tokken! Met de gsm lukt ook niet zo als ik het wil. Xx Dusssss bij deze EEN DIKKE KNUFF VOOR ALLE KIPPIES!!!!!
Ik ben al een paar dagen niet langs komen tokken SORRY! Beetje druk gehad maar ik ga morgen proberen terug te lezen en op iedereen te reageren! Fijne avond!