[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo en Mupkuh, verschrikkelijk nieuws meiden.... ik wens jullie en jullie haantje heel veel sterkte met t verwerken van dit grote gemis. Ik weet hoe je je nu voeld. Jullie weten dat wij er ook in deze tijden jullie bijstaan he?!
    Nogmaals ik denk aan jullie.

@Deli, ja die kraamverzorgende vinden t altijd heerlijk om de babykamers te bekijken al is t idd alleen maar voor de gezelligheid. En gewoon laten zien want dat is jouw trots en die mag iedereen zien toch?!

Hier gaat het tot dusver zonder horten of stoten verder. Ben wel heel moe en mijn tepels beginnen nu wat gevoelig te worden, vooral als ik t koud heb.

@Linnie, ook wil ik jouw de komende tijd heel veel suc6 wensen meissie. Hopelijk heb je weer snel de moed opgepakt en kom je weer gezellig tokken.

Meiden die t hard nodig hebben...... IK VEER HEEL HARD VOOR JULLIE EN DENK AAN JULLIE

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik wil even zeggen dat het me vandaag niet zal lukken om vaak te komen tokken maar ondanks dat gaan mijn gedachten vaak naar Mup en Yojo. Meiden het is echt verschrikkelijk. Yojo ik hoop dat je moeder je een beetje bij kan staan vandaag.
    Dikke knuffel!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Iedereen komt hier nu met een raar gevoel ons topic binnen... In ieder geval leven we allemaal met elkaar mee! Meer kunnen we niet doen voor elkaar...
    Ik ben inmiddels op mijn werk na een kort nachtje vol jeuk :( Hopelijk komen er vanmorgen nog een paar kippies langs om te tokken! Voor de rest, werkse allemaal en sterkte dames!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen lieve kippies!
    Yootje en Mup, wil jullie nogmaals veel sterkte wensen. Een hele dikke knuff van mij. Denk aan jullie.

Ga vandaag rustig aan doen. Straks eerst maar even zeep en melk halen voor Jamie, dan een wasje draaien en alvast beginnen met inpakken. Haantje met gisteren met zijn vader besloten dat we in het weekend van 5 juli gaan verhuizen... spannend!

Kom nog wel langstokken vandaag hoor!
    Xx

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Beetje dubbel misschien, maar ben vandaag 34 wkn!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Queenie, t is idd misschien wel dubbel en ik bedoel het niet verkeerd maar voor ons gaat t wel gewoon door. VInd t echt heel spijtig dat yojo, mupkuh, linnie, riedel en vele andere onder ons dit moeten meemaken maar daar kunnen wij verders niks aan doen dus ik vind dat je dat best mag zeggen.
    Wel fijn dat je nu eindelijk kan overhuizen zeg!
    Eindelijk snel in t nieuwe huisje met je nieuwe kroost.

Hier bij ons in de straat is in 2 weken tijd 2 meisjes geboren. kleine 2 weken geleden is achter mij een vrouwtje bevallen en nu vanmorgen of nét is mijn overbuurvrouw bevallen. Nu nog mijn buurvrouw/vriendin aan de zijkant en dan heb ik t bij mij in de buurt al wel gehad met de baby's.

Weet trouwens iemand of je van die groene/witte druiven mag eten als je zwanger bent?
    Bij mij op t werk werd verteld dat dat dus niet mocht.

liefs

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queen, snap dat het dubbel is maar ik ben het met Miran eens... Je leeft mee met andere maar jou leven en zwangerschap gaat door dus dan mag je best blij zijn met een mijlpaal weer, gefeliciteerd!

@ Miran, ik zou het niet weten van die druiven? Waarom zou het niet mogen, vanwege de pitjes ofzo? Je hebt ook pitloze druiven toch...

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo dames,
    Kom toch maar weer eens kijken. Ik heb het toch minder druk dan ik eigenlijk dacht. Ik heb zo hard gewerkt vanaf 07.45 uur dat mijn stapel papieren die ik moest verwerken nu nog maar een paar velletjes zijn. Resultaat.......zweetdruppels op mijn voorhoofd. Mijn "assistente" is alles aan het opruimen voor de verhuizing dus dat heeft mijn baas me ook al uit handen genomen. Wat een GEWELDIGE vent is mijn baas toch! Sorry maar dat moest ik ff kwijt.

Deli...breken die nachten je niet op? Gelukkig is het al echt aftellen naar je verlof.

Queennie, gefeliciteerd met je 34 weken.

Mijn schoonzus moet nog 3 weken. Het word nu echt spannend! Ben zo benieuwd naar mijn petekind! Ik hoop alleen dat hij/zij niet geboren word als wij op vakantie zijn. Dan zou ik wel erg balen.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Nou ben het wel met Miranda eens hoor, i vond het eerst ook heel moeilijk om te lezen hoe blij de rest was, hoe zeer je het diegene ook gunt hoor dat staat erbuiten verder, maar inderdaad moet je wel gewoon kunnen vertellen over je eigen zwangerschap...is veel te euk om dat allemaal niet te kunnen vertellen :D

Nou bij mij gaat alles lekker wel verder....zit nu halve dag op et werk maar wou ff spieken....kom vanmiddag vanuit huis misschien nog ff langs als ik niet in de tuin zit ;)

xx

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riddle, wat is het toch een geweldige banner!
    Fijn dat het lekker gaat.
    Jullie hebben ook allemaal gelijk. Life goes on! Hoe erg het ook is. Maar dat neemt niet weg dat alle vreugde dan een rare bijsmaak krijgt. Gelukkig maar dat iedereen zo mee leeft. Wil alleen maar zeggen dat we allemaal schatten van kippies hebben hier in het hok!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Lieve dames

Natuurlijk blijf ik erg blij voor jullie hoor! Vind het lief om alle berichten te lezen maar blijf vooral genieten van jullie zwangerschap en ik zou ook echt niet willen dat jullie nu stoppen met daarover te kletsen omdat het "raar" is. Daar hebben wij ook niks aan. Het is nu ff heel zwaar maar daar komen wij ook wel weer uit!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ dag, fijn dat je zo'n goede baas hebt! Lekker toch dat je werk een beetje uit handen wordt genomen! Ik hoop ook voor jou dat die kleine niet in je vakantie komt! Maar ja, hij/zij zal er niet naar luisteren ben ik bang :D

Ik weet niet hoe het gaat met die nachten, ik heb het eigenlijk pas sinds dit weekend zo erg... Maar ik heb me net weer even staan inpoederen op het toilet met mentholpoeder, hahahaha ik leek wel een oliebol toen ik van de wc af kwam want dat gaat niet zonder te knoeien natuurlijk ;) Gelukkig zijn het nog maar 2 weekjes. Ik had midden in mijn zwangerschap ook zo'n periode dat ik weinig sliep en die ben ik ook doorgekomen dus we houden stug vol!

@ Riedel, je hebt inderdaad een superbanner! Echt gaaf! Fijn dat je weer effe komt tokken met ons, we missen je! Ik hoop voor ons dat je vanmiddag nog komt kletsen hier maar als ik jou was zou ik liever in het zonnetje gaan liggen :D geniet er maar lekker van!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yojo, das heel lief van je hoor! We geniet zelf stiekem ook nog wel! Maar het voelt dan soms even zo verkeerd om te genieten. Iedereen heeft hier het zelfde doel en als het dan niet goed gaat kan iedereen wel een gevoel bedenken bij de situatie.
    Ik hoop gewoon dat jullie snel weer lekker mee kunnen kletsen over zwanger worden en zijn. Hoe is het met je bloedverlies en de buikpijn? Is het te houden? Word je nu extra gecontroleerd?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Yootje, meis! Heb je een beetje kunnen slapen?

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn bloedverlies begint nu op gang te komen. Af en toe wat krampen maar de echte buikpijn is weg. Ik wil nog even afkijken of dit doorzet en anders bel ik de vk dat ik graag een curretage wil. Maar t liefste wil ik het op de natuurlijke weg......

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli na flink wat huilen omdat ik allemaal lieve smsjes en berichtjes op hyves kreeg heb ik tot acht uur doorgeslapen. Dus wat dat betreft heb ik heerlik geslapen. Alleen vanmorgen weer verder gegaan met huilen omdat de smsjes blijven komen en de berichtjes op hyves. Maar das goed dat t er allemaal uitkomt.

Hoe is het met je jeuk? Beetje te houden?

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moet ik vanaf nu gaan tellen met het aantal dagen tot mijn ongi?

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Word je wel goed begeleid door de vk? Ik kan me voorstellen dat je nu bomvol vragen zit.

Ff heel wat anders.......meiden check mijn nieuwe avatar. Hihi, vond hem op google en vond hem zoooooo leuk!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja die is leuk!

Ja kan ze altijd bellen als het nodig is. En heb gister al mijn vragen gesteld.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Fijn dat je goed geholpen word. Ik kan je vragen niet beantwoorden. Heb er gelukkig geen ervaring mee maar er zijn meiden die je vast en zeker willen en kunnen helpen als je iets wil weten.

Hoe lang mag/moet je wachten tot ze over willen gaan tot curretage?

Deel Deze Pagina