hey meiden! Kristel: ik ben in totaal 20 kg aangekomen Er moeten er nu nog 6 af.. Komt hopelijk nog wel goed Rid: beterschap hoor! Wij zijn vanmorgen dus naar de fysio geweest en nathan heeft een ernstige afplatting van zijn hoofdje. Had ik al wel een beetje verwacht want je ziet het heel goed Nu nog 2 maanden heel goed oefenen en hopenlijk wordt het dan minder zo niet dan komen we in aanmerking voor een helmpje Zo nog even een stukje wandelen en dan voeden en naar het CB.. Wat een heerlijk weer he? 8) xxx
..Nou Juffie dan maar hopen dat het voor die tijd is opgelost Zooo ik ben eindelijk klaar met wat ik vandaag in ieder geval gedaan wou hebben en moet zeggen...ik ben af ...ik ga nu ff lekker een uurtje zitten en als ik me wat beter voel nog wat doen..zo en zo ff brood maken voor mijn haantje zijn werk morgen en avondeten voorbereiden kippies geniet van het mooie weer zover mogelijk!
Ook hier erg mooi weer, lekker de tuindeur open staan. Vannacht weer last van me buik, gisteren overdag en 's avonds ook al.... Vanmorgen heb ik me van me werk ziek gemeld en de VK gebeld. Heb me hele verhaal uitgelegd en zei vond het ook erg vreemd dat ik zo veel pijn had en eigenlijk best vaak harde buiken heb. Omdat de pijn 10-15 min aanhoud denkt ze niet dat het weeen zijn want dan zou het na een minuut al weg moeten trekken. Ik moet het in de gaten houden, en ook me temp controleren. Als het aanhoud en/of ik koorts krijg moet ik weer bellen. Ze denkt nu dat het me darmen zijn..... Dat gevoel heb ik zelf absoluut niet maar goed zij zal het wel weten.... Me ontlasting is regelmatig en normaal dus vind het wel raar... We moeten het dus aakijken en even rustig aan doen pfff is ook niks voor mij maar ik doe me best. Filmpje kijken, beetje met de hond wandelen op me gemakje. Morgen met me moeder mee naar het zkh, me vader krijgt morgen weer een catheterisatie, ze gaan proberen dat bloedvat open te boren maar toen ze dat vorige keer probeerde heeft hij een hartstilstand gehad. Een in greep met grote kans op complicaties. Wil me moeder niet alleen daar laten wachten dus ik ga met haar mee! xxx
Jeetje Pooh...hoop dat je snel weet wat er aan de hand is maar 1 advies, als je het idee hebt dat het niet klopt wat de vk zegt doordrammen hoor, dat heb ik wel gemerkt bij hun...jij weet als geen ander of het klopt of niet! Sterkte meis en idd lekker rustig aan doen en maar lekker van het weer genieten
Doe rustig aan pooh! En als je zeker weet dat het je darmen niet zijn gewoon weer aan de bel trekken. Hoe is het eigenlijk met Chelsey heb je nog een nieuwe fotot?
houd nog niet echt over. Heb echt me best gedaan om zo min mogelijk te doen vandaag maar valt niet mee, ben daar echt het type niet voor haha Me schoonmoeder was verontwaardigd dat de VK dat had gezegt.... Ze maakt zich zorgen, net als m'n haantje en de rest van de familie.
Hahah ja ik denk dat het een jurkje gaat worden. Dus dat wordt op zoek naar een nieuw jurkje en nieuwe laarzen! Ja pooh als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen naar de vk he en in de tussentijd echt proberen je rustig te houden!
in ieder geval een hele goede reden om te gaan shoppen haha, dat is nooit verkeerd! Ja, ik doe rustig aan en als het aan blijft houden ga ik weer bellen. Als het me darmen zouden zijn is het wel vreemd dat het steeds terug komt, je zou dan verwachten dat het beter zou moeten gaan. en ik kan gewoon naar de wc (sorry). pfff we zullen zien. hoe is het met suus, al weer helemaal opgeknapt?
Nou die van ons hoeft daar niet moe voor te zijn.....hahaha die snurkt ALTIJD! De ene keer alleen wat harder als de andere keer.....
die van ons ligt soms die te dromen, zo grappig ligt ze te schoppen met d'r pootjes en te piepen,grommen,blaffen haha
Hey lieve meiden, even snel een berichtje van mij heb vandaag alleen maar bij de aug. mama's gekletst en vooral gelezen ik moet dit weekend een week update maken van alles wat er is gepost daar en aangezien er een hoop aug. mama's zijn ben ik daar wel even zoet mee dus ik denk dat ik weinig tijd heb om echt mee te kletsen. Maaaaaaaaaarrrrrrrrrr ik denk wel aan jullie allemaal hoor! Hopelijk tot morgen als Wesley lekker slaapt 'smiddags. Dikke klus voor jullie!
nou deli, succes ermee een week update daar ben je wel ff mee bezig denk ik. tenminste als daar net zo veel getokt wordt als hier haha