[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo daar was ik weer :D , Thomas is weer lekker schoon en ligt nu lekker te slapen. Ik ga snel ff de badkamer doen, heb daar ws niet zo lang voor want meestal slaapt hij maar 1/2 uurtje. Alhoewel het gisteren ineens weer een keertje een uurtje was.

@ Deli, fijn om te lezen dat het weer goed gaat zeg! Die verkoudheid gaat vast rond. Haantje en Thomas hebben er ook al last van :( , alleen ikzelf niet gelukkig ;) .
    Ik hoop ook steeds op mooi weer, maar het wil hier nog niet helemaal lukken. Gisteren hebben we de zon niet gezien en ook vandaag laat hij tot nu toe verstek gaan :( . Wie weet komt het vanmiddag en anders morgen :D .

@ Dagdromer, heb je ook de griep gehad? Wat vervelend dat Stan ook last heeft van spugen :( . Bij Thomas gaat het gelukkig ook een stuk beter nu hij jbpm in zijn voeding krijgt, alleen heeft hij nu hij 150cc krijgt ipv 125cc er wel weer meer last van, maar gelukkig lijkt het nu minder pijnlijk te zijn. Wij hebben zijn bedje ook aan het hoofdeind iets omhoog.
    En Stan wordt aanstaande zondag gedoopt? Dus een feestje? Is het bij jullie gewoon tijdens de dienst? Thomas wordt 3 mei gedoopt, dat is na afloop van de gewone dienst. Gaat ieta anders dan dat ik gewend was bij ons in de kerk, maar dat maakt ook niet uit!
    Suc6 met werken, hopelijk krijg je de boel snel weer op de rails ;) .

@ Riddle wat fijn meis dat het bijna klaar is! Is weer een zorg minder of niet? Vond het ook heerlijk om in het laatst steeds meer dingetjes weg te strepen van het lijstje :D .
    Wat lekker dat alles bij de vk ook weer goed was. Dus jullie meisje is ook lekker druk? Dat was Thomas ook altijd en moet zeggen dat hij nog niets is veranderd :) . Het is nog steeds een lekker druk ventje.

Hier gaat alles goed. Thomas doet het steeds beter, de voedingen blijven er voor een groot deel in nu, wel heeft hij weer meer last van opboeren maar hij huilt er gelukkig niet meer zo bij. Hij begint steeds meer dingen te ontdekken en kletst er heel wat op los. Verder is hij ontzettend aan het kwijlen, hij mag de hele dag wel een slab voor want anders moet ik steeds zijn shirtje verschonen. En ook gaat steeds zijn hele hand in de mond. Mss wel last van tandjes zi mijn schoonmoeder. Zou kunnen natuurlijk, wij waren zelf ook op tijd met tanden, maar we zullen zien. Ik zie ze nog niet in ieder geval.
    Zo ik ga nu snel aan de slag, want anders weet ik zeker dat het niet afkomt :D .

Tok snel, dikke knuffel
    @

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena...Stan doet dat ook met zijn handjes en het kwijlen. Volgens de wijkverpleegkundige hoeft dat niets te maken te hebben met tandjes krijgen maar is het iets met de smaakpapillen. Ze ontwikkelen nu in deze periode meer smaak en ze "voelen" ook graag met hun tong. Maar het kan natuurlijk altijd wel zo zijn dat Thomas tandjes krijgt.

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo de badkamer al half schoon, toen was Thomas aan het brullen :( ach toch bijna 3 kwartier liggen slapen. Ben nu zijn fles aan het warm maken maar nu valt hij op de arm in slaap. Ach hij is vast zo weer wakker :D .

@ Dag, zou ook best kunnen dat hij aan het ontdekken is. Hij zit steeds op vanalles te sabbelen :). En Stan ook al steeds meer aan het ontdekken en kletsen?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik heb geen ondersteek hoeven halen bij de thuiszorg, weet niet eens wat het is. Had alleen klossen en een po. Fijn dat het opschiet thuis en dat alles goed is!

@ Liena, in het Noorden was het niet zo zonnig he, hoorde ik gister ook al bij de aug. mama's terwijl bij ons de hele dag de zon scheen. Heb nog met Wesley buiten gezeten. Hij in de kinderstoel met een liga, vond ie helemaal leuk! Wesley heeft ook heel lang zo gekwijlt maar heeft nog geen enkel tandje hoor! Ik dacht ook elke keer dat dat het zou zijn maar niet dus :D Fijn dat het met Thomas goed gaat nu!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland

Mag ik jullie voorstellen aan sergeant Vlaar ;)

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland

ff uitbuiken hoor

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahahahhaaha Liena, wat stoer!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli, het was hier gisteren idd niet zonnig, alleen aan het eind van de dag.

:D Best wel stoer he :D , Moest ze natuurlijk ff hier spammen ;)

Nu schijnt de zon hier volop, ga Thomas lekker de jas aandoen en met hem aan de wandel!

Tok laterzzzz. Dikke knuffel mij

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zeker stoer :D spammen = LEUK! Wandelse!

Ik wil nu ook even spammen ;)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meneer had de wipstoel gesloopt en dat vond hij wel erg leuk :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mooie foto's weer meiden haha

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mooi foto's!

Riedel...ik heb ook een ondersteek moeten halen maar volgens mij word die niet echt meer gebruikt. Als je zelf naar het toilet kunt dan mag dat gewoon.

Deli....ondersteek = po :)

Ik ga nog even wat doen. Ben nu lekker thuis. Net de kadootjes gegeven aan onze haantjes. Een weekendje scheveningen (kurhaus + crazy piano arrangement) Heb er nu al zin in.
    Om 15.00 uur krijgt Stan zijn flesje weer en dan ga ik er ff lekker op uit. Hier is het prachtig weer!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ahhhhhhhhhhhhhhhh ok :oops: twijfelde daar al over ;)

Bij ons zeiden ze dat die ook bijna niet meer werd gebruikt, meer om de rommel in te gooien hahahaha

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje kippies... wat n grandioos mooie foto's van de mannelijke kuikentjes!

@Liena... super stoer die foto van Thomas! Echt helemaal geweldig.

@Deli... wat is Wesley al n kleine stoere boef aan t worden zeg... wat gaat dat hard als ik m zo bekijk.
    Wel lekker want nu kun je er steeds meer mee en dat is ook wel heerlijk hoor!
    Vooral met dit zonweer lekker voorop de fiets en dan lekker n stukkie hier door de weilanden. Jeetje dat is wel lekker dan hoor je ze brabbelen enzo. GENIETEN dus!

@All... ik ben er weer maar even want ik ben nog steeds aan t brainstormen over mn zoons kinderfeestje en dat is a.s. woensdag al en ik moet er nog ZOVEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEL voor doen :cry: :cry: :cry:
    Ik ben ook met de voorbereidingen bezig voor de verbouwing... werken... kinders en huishouden... kinderfeestjes en bij dit alles ook nog steeds hoofdpijn!
    Maar komt goed er zit al iets of wat verbetering in!

DIkke knuffel en tok strakkies weer

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

ben ik weer even snel. Heb niet zo veel tijd om te tokken meer helaas.
    Vandaag dus feestdag op school, erg leuk maar mega druk.. Zat om 2 uur in de auto om nathan te halen en had toen pas tijd voor mijn broodje :( Nathan vanmiddag nog meegenomen naar school maar hij werd het op een gegeven moment zat dus toen maar naar huis gegaan. Vanavond nog open avond dus weer naar school.. Heb niet de rustigste week uitgekozen om te beginnen ;) hopenlijk morgen weer een beetje in een normaal ritme komen.

Heb weer hele leuke foto's gezien!

Liena: dat sabbelen doet Nathan ook heel erg. het liefst stopt hij allebei zijn handjes in zijn mond :)

fijne avond!

xxx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kijk en toch zomaar bovenaan de pagina! :)

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo allemaal,

wat een heerlijk weertje hebben we. Echt genieten :D

Juffie; dat klinkt idd best pittig! hoe voelt het verder om weer te werken?

Wendy; hoeveel uur werk jij nu?

Deli; prachtige foto's weer

Liena; het lijkt me erg leuk om wat af te spreken. Ik kan 13 april wel. Dat is tweede paasdag :D Wat een prachtige oudfitje hahahaha zo stoer al...

Hier gaat alles gaat alles goed. Zoë groeit als kool. Gisteren hebben we een een spaarrekeing voor haar geopend, zo schattig :D kreeg een tas vol kadootjes :D

verder genieten we heerlijk van het weer.
    Mijn haan daarintegen is erg druk en mopperig, best irri aan het worden. Zit niet lekker in zijn vel :( Zegt ik krijg weinig slaap, maar gaat er snachts of om elf uur nooit uit :confused: Typisch man hahahaha

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, heb niks terug gelezen hoor kom even snel verhaal doen. Vanmiddag belde het kdv dat ze Wesley na ruim 4 uur slapen moeilijk wakker kregen en hij had koorts dus mijn haan 'm meteen opgehaald en ik de ha gebeld omdat hij ook duf was. De huisartsassistent zei dat we het even moesten aankijken tot een uur of 3 als hij dan nog sloom was bellen maar hij knapte direct op van de paracetamol. Toen knapte laat in de middag iets in z'n oor schijnbaar want er kwam allemaal pus en slijm uit :( Nu eindelijk, na 3 weken kwakkelen ofzo een antibiotica, was het al die tijd dan toch een oorontsteking :rolleyes: :(:

Deel Deze Pagina