O Deli dat is zielig zeg. Maar nu het geknapt is (loopoor noemen wij dat) zal hij snel opknappen! Maar jeetje dat is schrikken! Liena fijn weer van je te horen! Tussen Barry en mij gaat t steeds beter met af en toe een minder moment. Van dat stel heb ik niet veel meer gehoord. Heb het album en alles opgestuurd in de hoop het resterende geld te krijgen en dat had ik na drie dagen op mijn rekening staan. De sessie van vandaag was erg leuk. Ben net thuis dus eerst even eten en dan het resultaat bekijken! Tok later!
Meiden ik ben erg moe ik heb op een beurs gestaan en heb geen voeten meer over. Verder is Jesse heel erg verkouden en dus wat verdrietig. Dus moet nu weer even naar mijn mannetje
Lieve kippies! Kom ff snel binnenwippen om jullie een fijne avond te wensen! Moet Jamie nog op bed doen, dit zit nog Diego te kijken... hij is wat van slag door de zomertijd, het is nog te licht volgens hem om te gaan slapen, hihi! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Xx
jeetje deli, das ook schrikken! gelukkig komt de troep er nu uit en heb je AB-kuur, hoop dat de kleine snel opknapt! Liena, ja gaat snel. woensdag al de 20weken echo, vind het wel spannend, ben zo benieuwd naar ons kleintje, zal wel flink gegroeid zijn na de vorige echo hihi Met me vader gaat het redelijk, hij is weer thuis. dat bloedvat hebben ze niet open kunnen krijgen, over 2 weken gaan ze het weer proberen... xxx
Goedemorgen meiden! @ Pooh, wat vervelend dat het bij je vader niet is gelukt hebben jullie straks nog zo'n spannende dag... Hopelijk gaat alles goed dan! En bijna 20 weken echo, spannend! Willen jullie het geslacht weten? @ all, hoe gaat het met jullie kippetjes? Wij hebben wel een goede nacht gehad. Wesley heeft naast ons geslapen in z'n campingbedje, dat vond ik toch wel prettiger. Om 23.30 ong. werd hij nog een keer wakker en heb ik 'm een flesje gegeven maar hij dronk niet zo heel veel. Daarna is hij weer gaan slapen. 's nachts begon hij nog een keer te huilen maar met z'n knuffel en z'n muziekbeertje sliep hij gelukkig weer verder, vanmorgen was ik al vroeg naar mijn werk zodat ik op tijd thuis ben. Mijn schoonouders passen de ochtend op. Dan kan ik 'm vanmiddag zelf z'n medicijnen geven en morgen is Rik thuis. Zijn temp was vanmorgen 36.9 en hij was lekker vrolijk dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Hopelijk zijn we snel van dat gekwakkel af met z'n allen.
Goedemorgen all... Deli... nu is het snel klaar met t gekwakkel van Wesley. Ik weet er alles van want ik heb vorig jaar februari nog n loopoor gehad en Giuliano heeft t ook heel vaak. Het is echt zielig maar nu ben je er snel vanaf met m. Wat zal dit n opluchting zijn voor t manneke! Pooh... rot voor je vader dat t is mislukt! Hoe is je vader er zelf onder? 20 weken echo?... jeetje wat gaat t hard he. Heb je stiekem al n idee wat jullie gaan krijgen.. jongetje of meisje?! Ik ben zooooooo benieuwd. Ik vind t idd n cliche gezegde maar... zolang t maar gezond is dan maakt t geslacht toch niet uit! Vooral bij n eerste maakt dat niks niet uit. Bij n tweede kun je nog ns zeggen: goh ik zou nu wel t andere geslacht leuk vinden. Of sommige mensen maakt dat zelfs ook niet eens uit! Chris zn ex heeft alleen maar JONGENS en maar liefst 7 in totaal en ze wil ook absoluut geen meisje. Ze is n jongensmoeder! Maar ik kan me wel voorstellen dat je toch wel n wensje hebt want dat had ik dus wel met de eerste. In ieder geval... laat ons weten hoe je echo was meis! En natuurlijk ook de foto's he?!
Ha kippetjes! Wat een leuke foto's zie ik weer voorbij komen zeg! Hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kuikentjes! Hier alles prima! Beetje van slag door de zomertijd (net als Jaimy) maar morgen en maandag lekker vrij! GENIETEN! Ga lekker een weekendje weg! Fijne dag vandaag en tok snel! XXX
Goede morgen dames, Miran, Haantje wil wel weten wat het wordt maar ik twijfel nog... ik wordt wel steeds nieuwsgieriger, ik beslis het als we de echo hebben hihi Aan de enekant hebben we allebij het gevoel dat het een jongetje is. Mijn schoonouders hebben 8 kleindochters dus voor hun zou een kleinzoon wel erg leuk zijn maar me schoonmoeder zegt dat ze het ook wel wat vind hebben allemaal meiden, is wel erg gezellig. Voor mijn ouders is het hun eerste kleinkind. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een voorkeur heb, vind het allebij wel erg leuk haha We zullen zien......
@ Linnie, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai @ Pooh, oei... Beslissen op het moment van de echo is wel heeeeeeeeeeel spannend dan! Waarschijnlijk ga je dan sowieso overstag! Wij wilde het niet weten en gingen zelfs twijfelen op het moment, zo moeilijk om het dan niet te willen weten als ze het kunnen zien Een jongen tussen al die meiden is wel leuk natuurlijk!
Mogguh kippies Hoest hier dan? @Pooh...ik vond het wel fijn om te weten wat het geslacht was, ook m.b.t. kleertjes en zo maar goed...succes met de beslissing dan @Deli...jeetje das wel ff schrikken dan lijkt me als ineens van alles uit zijn oor komt...hoop wel dat daardoor n door de kuur het eindelijk over gaat.. nou ben blij te horen dat die ondersteek meestal niet meer gebruikt wordt haha, zag dat niet zo zitten Hier verder alles ok, eindelijk de nieuwe combi magnetron binnen, daar past de magnetron-tserfilisator tenminste in haha dus zometeen de "oude" magnetron en oven proberen helemaal schoon te krijgen zodat we die misschien nog kunnen verkopen en de rest van de keuken ook maar uitsoppen meteen, ff zuigen en dweilen hier beneden en dan vind ik het wel weer mooi geweest...morgen is haantje naar de AutoRAI dus heb beslotgen dat ik dan ook lekker een dag vrij neem van het huishouden
ff een vraagje trouwens...hoe hebben jullie haantjes dat gedaan met verlof nemen na de bevalling, mijn haantje wil gewoon 2 weken nemen erna maar je hoort heel veel dat het fijner is als het haantje er is als de kraamhulp weg is... ERVARINGEN?
Rid, bij ons is het de planning dat mijn haantje 3 weken vakantie opneemt vanaf de geboorte. Zat er ook al over te denken dat het misschien ook wel lekker is als hij vrij heeft als de kraamhulp weg is. Maar geen ervaring dus van mijn kant, misschien verse moeders haha.
@ Riedel, Rik heeft 2 weken vakantie opgenomen toen de kraamhulp weg was. Anders zit je toch maar thuis elkaar aan te kijken. Toen de kraamhulp weg was na een week mochten we lekker naar buiten met Wesley en toen begon dus Rik z'n vakantie, erg lekker hoor! Ik zou niet meteen vakantie nemen als de kraamhulp er nog is.
En ik beviel op dinsdag dus toen had hij een paar dagen vrij en hoefde toen alleen maar die vrijdag nog te werken, toen hadden we weekend samen met de kraamhulp en toen heeft hij ma/di nog gewerkt dus zoveel dagen was dat ook helemaal niet.
oh oke, thanx Ik ga half juli met verlof en daarna gelijk mijn vakantie, ga pas weer in december werken. Misschien dat haantje na de bevalling 2 weken vakantie neemt en dan nog een weekje in november ofzo.... Wat een goeie opmerking Rid, zeker iets om over na te denken en te bespreken met haantje THANX
hello, pooh; mijn haan heeft vakantie opgenomen, na dat de kraamhulp weg was en dit was heerlijk. Hoe is het nu met je paps. Hopen dat het snel wel lukt.. hahaha ik moest lachen om het woord ondersteek, ik dacht dat het zo'n ding was voor je rug zodat je lekker kan zitten hahahaha Maar ik heb de ondersteek wel veel gebruikt ik mocht niet van bed af... krijg net een man aan de deur die een boekje over het geloof wilde geven. Zo irritant :x Zegt hij ik ben geen johova getuige. Ja maar toch kom je het geloof verkopen aan de deur... Prima dat iemand geloofd, heb er alle respect voor, maar dat ga je toch niet verkopen aan de deur... Juffie; hoe was je dag? Wendy; ik ga misschien ook 32 uur werken en mijn haan dan ook. Dat zijn we nu aan het uitzoeken...dan heeft hij ook een thuisdag en ik kan ook deels thuiswerken. Bevalt dit goed? Ook het thuiswerken, of kom je niet aan het werk toe... Ben erg benieuwd naar jouwn ervaring Deli; Hoe is het nu met wesley. Bah wat naar zeg, heeft gewoon zo lang met oorontstekiung gelopen. nou maar hopen dat het vanaf nu dan beter gaat. Miran; heb je alles onder controle kwa feestjes enzo.. Liena; en en en wanneer kun je? Nou kippies ik ga heeeeeeeel veeeeel strijkwas wegwerken. jammer tijdens dit mooie weer maar heb echt te veel hahahaa