[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Helllooooo :D

Mogguh op deze prachtige zonnige morgen :D

Pff wil ik net dat fietsje bestellen die alleen vandaag en morgen in de aanbieding is bij Intertoys...is ie uitverkocht..ook niet leuk, is zo'n fietsje die meegroeit dus kan je heel lang gebruiken....zo eens mijn papa bellen kijken of hij bij hem eens wil kijken :rolleyes:

Jee Kristel jij heb idd wel een heeele luxe positie met werken van je haantje, das bij ons helaas niet mogelijk maar hij neemt 2 a 3 dagen na de bevalling en dan als de hulp weg is lekker nog 2 weken :D ...paar weken later heeft ie dan nog 3 weken vrij ivm de zomervakantie dus das ook wel weer lekker

Nou kippies ik ga haantje uit bed halen want die gaat over een half uur met zijn oom naar de autorai maar dan moet ie wel wakker gaan worden ;)

tok laters en werkse voor de kippies die eraan moeten geloven vandaag

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Liena...lees net je bovenstaande bericht maar weet je de ene zegt dit en de ander dat en hij heeft helaas niet onbeperkt dagen, we hebben zo en zo 42 uur kraamzorg dus na die week kunnen we dan lekker samen gaan genieten en niet met een vreemde om ons heen...je moet iets kiezen natuurlijk :rolleyes:

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik wil iedereen een hele fijne dag en/of weekend wensen!
    Lieke wordt vandaag drie dus daar hebben we feest van en vanavond gaan we naar het mega piratenfestijn in Neer. Alleen nu hoor ik net dat Nick en Simon niet komen....en daar ging ik eigenlijk voor...maar goed!

Iedereen een hele fijne dag!

Ow....ben nog niet ongi terwijl ik t gister moest worden....

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    OHH Yootje....spannend! Misschien heeft het toch geholpen dat de relatie weer een stuk beter is!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik snap jouw berichtje helemaal hoor! Eens moet de beslissing genomen zijn en wat de een prettig vind hoeft niet voor een ander zo te zijn. Maar ik snap Liena ook heel goed. Voor Liena was dit gewoon de prettigste manier. Gewoon lekker genieten. Moet alleen wel zeggen dat ik een super kraamhulp had en dat voelde niet aan als een vreemde. Het leek wel of ik haar al jaren kende! Ik hoop dat dat voor jou ook zo wordt.

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena...het gaat gelukkig allemaal goed met de voorbereidingen voor zondag. Vind het wel spannend. Stan huilt bijna nooit maar je zal net zien dat hij het de hele doopviering op een brullen zet :) Verder zijn alle boodschappen in huis en we maken er een (klein) feestje van. Niet al te veel mensen uitgenodigd maar lekker intiem met familie en hele goeie vrienden. Veel plezier van het weekend! Geniet er lekker van. Succes bij de tandarts.

Miran...ik heb zeker wat gehad aan de gedichtjes. Nogmaals kei bedankt :D

Deli...hoe is het nu met Wesley nu zijn oor is "geknapt"? En je schoonzus de 20 weken echo gehad. Spannend of je een neefje of nichtje er bij krijgt! Ik hoop stiekem op een nichtje deze keer want wij kunnen alleen maar jongens maken in onze familie :)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Het is rustig hier! Heb ik tijd.....is er niemand. Jammer maar hopelijk word het vanmiddag drukker. Heb jullie allemaal gemist hoor :D

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ben er wel...maar niet heel lang...ga zo lekker buiten in de tuin zitten en ff lekker de was buiten hangen :D

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Groot gelijk heb je! Genieten van het weer!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Liena;

Ja Leuk!! maar wat bedoel je met voor afspreken? ergens in een centrum ofzo? Ik woon dicht bij Emmen, maar ik wil ook wel naar jou toe komen hoor. Wat voor jou het makkelijkste is. Wil je me dan even adres gegegvens mailen via een pb. Echt gezellig :D

Yoyo; oeh toch spannend? ik dacht dat je even rust nam. Ben benieuwd en stiekum hoop ik dat je gewoon zwanger bent ihihihihih Ik ga veren :D

Verder wil ik iedereen een heerlijke dag toewensen. Ik ga lekker de stadt in en morgen weer motor rijden :D

Knuffel van mij

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, je moet inderdaad gewoon een beslissing maken en doen wat jou het beste lijkt! Geniet maar van de zon!

@ Liena, fijn dat Thomas je even een tijdje heeft laten freubelen voor hij wakker werd!

@ Dag, ik ben ook super benieuwd. Onze broers/zussen hebben 9 jongens en 3 meisjes dus ik ben benieuwd wat mijn broer er nu van gebakken heeft hahaha... Normaal heb ik ook wel een idee maar nu niet?!

***ego*** Met Wesley gaat het wel goed. Z'n temp schommelt nog wel maar hij is heel vrolijk, slaapt wel wat meer maar goed, dat is ook wel logisch. Vannacht had hij nog naast mij geslapen in z'n bedje maar aankomende nacht gaat hij weer naar z'n eigen kamer. Want mama ligt de hele nacht wakker zo hahahaha... Hij lag te snurken en Rik ook dus ik heb weinig geslapen. Verder lig je toch te waken als je kleintje naast je ligt, je hoort dan echt ALLES! En hij doet het verder goed dus kan prima weer alleen slapen. Alhoewel het ook wel weer gezellig is :D vanmorgen ging ik zachtjes m'n kleren pakken toen ik er om 06.00 ! uur uit moest en Rik en Wesley lagen allebei nog heel lief in coma hahaha... MIJN mannen!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhhhhhh Yootje, wat spannend zeg :D Ben heel benieuwd!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, zal zo even spammen. Even wat nieuwe foto's op de laptop zetten.

@ Kristel, raar zeg die allergie. Maar is dt wel betrouwbaar nu je zwanger bent. Ik heb wel eens vernomen van niet, ivm de hormonen enzo.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...kan me voorstellen dat je even smelt als je je mannen zo lekker ziet slapen.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja we nemen ook ff rust. Dus tis nu niet echt gepland...maar goed we wachten nog rustig af. Heb helemaal geen verschijnselen niet voor ongi maar ook niet voor zwangerschap.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lieve kippies!

Ben net weer binnen, heb de hele middag buiten gespeeld met de koters, heerlijk weer! Bij ons achter in de tuin staat er totaal geen zuchtje wind en de zon schijnt heerlijk, zag net al dat ik wat verkleurd ben.. gekke ikke, ik smeer de kids altijd in met factor 50 maar ben mezelf weer eens vergeten..

Straks om half 6 ga ik met een paar collega's bowlen en gourmetten en daarna ff een afzakkertje nemen, heb er zin in! Zag net dat ZP dit weekend verhuizen gaat, dus wilde iedereen alvast een heel fijn weekend wensen, en ik zie jullie hier maandag dan weer! Gelukkig hebben we ook nog altijd onze hyve, hihi!

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Xx

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bart was een week vrij toen de kraamhulp weg was en dat was HEERLIJK!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja het bevalt mij echt heel erg goed. Alleen die thuis werk dag is zwaar. Het is wel te doen gelukkig heb ik de dicipline maar je moet je er wel voor inzetten ;)

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :)

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yojo, spannend dus eigenlijk wel een beetje hihi
    Hoorde op de radio trouwens dat met 1 van de 2 iets was (nick/simon) misschien dat ze daarom niet komen, wel jammer! Als nog veel plezier!

Liena, zal vragen of haantje vanavond een buikfoto wil maken hihi

QB, veel plezier meid, geniet lekker ff van je avondje uit!

Deli, hoop dat het met de kleine al wat beter gaat! Jouw mannen hihi lief!

Iedereen een fijn weekend alvast, ik moet werken helaas. Het was erg rustig op me werk dus weinig hoeven doen gelukkig. Af en toe wel wat last van me buik maar viel tot nu toe mee. Hoop niet dat het vanavond/vannacht ineens komt... We zullen zien.

knuffel!

Deel Deze Pagina