[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ZP gaat er dit weekend even uit dus meiden tot maandag!

Heelijk genieten van het weekend. Morgen is mijn haantje jarig dus straks even taarten maken en hier opruimen enzo..

dikke kus!
    xxx

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    hallo allemaal,
    daar ben ik dan eindelijk weer. Ik heb niet alles bijgelezen, want dan ben ik vannacht nog bezig... :) . Maar ga vanaf nu weer meelezen en kletsen.
    Wij hebben een heerlijk weekje op de Veluwe gehad; ondanks dat het weer niet echt meewerkte. Luca deed het super en vond het erg gezellig dat pappa en mamma allebei de hele dag bij hem waren :D . We zijn een dagje wezen winkelen en uit eten geweest en hij gedroeg zich keurig.
    Ik ben gisteren weer begonnen met werken; had het woensdagavond erg moeilijk dat ik Luca de volgende dag achter moest laten, maar alles is prima gegaan en ik vond het ook wel erg leuk om weer op werk te zijn. Morgen hebben we open dag, dus dan mag ik nog een keer naar werk... maar dan neem ik Luca gewoon mee.
    Even een vraagje: ik kreeg Luca niet meer wakker voor zijn fles van 23:00 en aangezien hij nu ruim 6 kilo is mocht ik van het cb de laatste fles eraf halen. Nu geef ik hem om 20:30 de laatste fles en vanochtend om 7:00 moest ik hem wakker maken. Is dit niet te lang zonder voeding? En hij mist nu 200ml voeding, kan dat wel? Het cb zei dat dit kon, maar ik vind het een beetje gek om hem minder voeding te geven?

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Volgens mij is er weer wat niet goed gegaan! Heb ik nu de test van Yojo gemist?

Trouwens......goeiemorgen allemaal!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja er gaat n hoop mis hoor Dag...
    Ik had gisteren nog even gespamt maar die staan er nu ook niet meer op en ik kwam uit op pagina 1167 en nu zitten we op 1157 dus ik mis 10 pagina's.
    Yo dacht trouwens dat ze al n paar uur had geslapen en deed dus de test maar bleek achteraf dat ze pas n uur te bed lag maar haar temp was gisteren weer gezakt dus zij vermoedde zelf dat ze ongi ging worden en meer weet ik niet over haar.
    Ik weet niet hoe t er nu uit ziet voor d'r. Hoop dat ze zwanger is!!!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Huh waar zijn alle berichten gebleven????

Nou vanmorgen getest hartstikke negatief! Mijn ei weer iets gestegen en FF geeft mij ei nu op dat 32 aan. Dus dat wil zeggen dat ik nog drie a vier dagen heb tot NOD. We zullen zien!
    Komt wel een beetje overeen met mijn klachten want normaal heb ik die meteen vanaf mijn ei.

Zo ik ga me maar eens aankleden want ik ga zo naar Wendy!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Er staat een melding dat iemand per ongeluk een hele directory heeft weggegooid. Vandaar dat er een boel verwijderd is.

Yootje.....jammer zeg! Maar geen bloed geeft moed!

Miran..hoe waren de verjaardagen?

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja net ongi geworden!
    Pffff aan de ene kant wel fijn hoor. Was al bang dat ik weer een cyclus over ging slaan net als een jaar of drie terug. Toen werd ik vier maanden niet ongesteld....

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pff balen yo!
    goede morgen meiden

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Toch wel balen Yootje! Maar je hebt het wel weer lekker spannend gemaakt! Op naar nieuwe ronde nieuwe kansen! We gaan weer veren!

Goeie Moggel, wendy!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja wel een beetje balen. Maar goed t is nie anders!

Goeiemorgen Wen!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Moet even wennen het forum zeg. Als ik op de link in de mail druk kom ik heeeel ergens anders uit :S

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tja Mup ik met ook heel erg wennen hoor. maar even iets anders meiden wij hebben met de november mama's een prive forum. Daar kunnen ook geen anderen mensen kijken dus je foto's en filpjes blijven prive.

Is dat misschien iets voor ons?

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Stevig balen zelfs! Ik en ik denk wel meer mensen met mij hadden echt het idee dat je last van "de" kwaaltjes had. Maar kop op! Je gaat er gewoon weer voor samen met Barry!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Gaat kippendag nou door volgende week?

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    even iets anders meiden wij hebben met de november mama's een prive forum. Daar kunnen ook geen anderen mensen kijken dus je foto's en filpjes blijven prive.

Is dat misschien iets voor ons?

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het is heel overzichtelijk en makkelijk

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Misschien wel! Ben alleen bang dat ons kippenhokje uiteindelijk uitsterft. Nu komt er nog nieuwe aanwas van mensen die meelezen en ons toch wel heeeeeeel gezellig vinden. Als we het privé gaan maken kan niemand ons vinden. 8)

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Maar een beetje meer privé is niet verkeerd! Is er ook een middenweg? Ben een leek wat dat betreft?!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    iedereen die hier nieuw komt die kunnen we dan het adres van ons nieuwe forum geven. Zo hebben we dat bij de nov mama's ook gedaan. En nu is iedereen over naar het nieuwe forum :)
    Het is zoveel fijner. En hier gaat nu veel mis :(

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat zou een leuke naam zijn dan kan ik hem eens aanmaken en dan kunnen jullie kijken :D

Deel Deze Pagina