@ dag, inderdaad een super avatar! @ Yootje, snap dat je er effe door heen zit en die confrontatie zul je nog wel een tijdje blijven houden... Maar wel super van de mensen om je heen natuurlijk en zo kun je je wel effe lekker uiten! Gewoon laten gaan meid! En eerlijk gezegd is de jeuk erg vervelend... En nu zit mijn bh ook nog eens ontzettend vervelend... Straks maar in de pauze iets losser maken met elastiekjes ofzo... Snap er niks van had ik thuis helemaal geen last van... Helaas kan ik 'm niet uit doen (heb ineens van die mega tepels) hahahaha
Dat ligt aan mezelf wanneer ik dat wil. Het kan zes weken duren voordat je lichaam het zelf afstoot. Daar heb ik er dus al drie van gehad zonder dat ik het wist. Maar wilde zelf deze week nog even afwachten en als t vrijdag nog niks is dan bel ik de vk dat ze een afspraak voor me maken met de gyn. Ik ga naar m'n moeder toe. Tok jullie straks weer lieve kippetjes! EN blijf genieten he!
Doei Yootje, laat je lekker knuffelen door je moeder! Enne, laat die tranen maar lekker gaan! Lucht vast op.
@ Deli, ik snap dat die jeuk erg vervelend is. Heb een tijd geleden een allergische reactie gehad op atibiotica en als je het mij vraagt is jeuk erger dan pijn. Hihi, kan je geen grote veiligheidsspeld uit de ehbo doos halen waar je je bh wat losser mee kan maken. Als je rondloopt met 2 aandachts"punten" kan ik me voorstellen dat je hem wel erg graag aan wilt houden.
Ja jeuk is niet leuk! Maar ja... We mogen niet klagen zullen we maar zeggen! Denk dat ik ook wat lossere kleding moet aan doen, heb nu zo'n band om en dat is niet bevordelijk voor de jeuk volgens mij... Thuis liep ik in een nachthempie en dat zat een stuk lekkerder! Inderdaad, die aandachtspunten zijn lastig! Anders had ik 'm al 10 keer uitgetrokken! Zal straks eens even gaan knutselen op het toilet, komt vast wel goed! Hoe is het met jou verder? Alles onder controle op het werk en ben je nu al gestopt met paardrijden?
Nogmaals bedankt lieve meiden! Ik zal er vandaag iig wat minder zijn. Mijn vriend is vrij omdat we vandaag eigenlijk de echo zouden hebben. Maar morgen kom ik weer wat meer kletsen.
goedemorgen allemaal! @yootje: de eerste dag dat je echt rood bloedverlies hebt kun je gaan tellen als de eerste dag van je "menstruatie". sterkte meid. @all: fijn dat er toch nog goede zwangerschappen doorlopen queenie gefeli met je 34 weken...het echte aftellen is begonnen 8) deli: jeuk is zooooo erg. ik had dat ook, had een mega buik. kon er wel drie kopjes thee naast elkaar op zetten bij mij is het onderhuids bindweefsel er kapot van gegaan. het ws al zover, dat de vk zei, dat het echt niet verder kon groeien want dan knapte er meer maar mijn jochie zat heerlijk, dus ik wilde het niet eerder laten komen. heb er nu flink striae van, maar ja dat geeft wel een stoer verhaal aan mijn zoon. ik heb hem verteld dat mama eerst dacht dat er drie voetballen in mijn buik zaten @dag: da's toch eenfijne bijkomstigheid, dat je het minder druk hebt dan je dacht
@ Judi, hahahaha... Dat is nog eens een stoer verhaal voor de kleine zal die wel trots zijn op mama! Ik heb "nog" geen striae en mijn buik is ook niet mega dus ik ben benieuwd wat er nog gaat komen! Wanneer ga je naar Zuid-Frankrijk? Spannend joh, bijna test-tijd!
@ Deli, het gaat nu eigenlijk prima. Vind mezelf wel een beetje in een nix-fase zitten. Ik ben niet meer ziek en ik voel beebje ook nog niet dus het is een beetje stilte voor de storm denk ik maar. Ik heb sinds vorige week niet meer gereden. Komt ook wel gedeeltelijk doordat ik ziek was en nu mist hij een hoefijzer. De smid heeft morgen pas tijd dus voor die tijd kan ik in ieder geval niet rijden. Misschien stap ik er wel helemaal niet meer op want mijn buik groeit nu wel hard hoor. Maar ik denk dat ik het toch niet kan laten. Als ik nog ga rijden is het wel rustig aan en ik ga niet meer echt trainen voor wedstrijden. Mijn vorige wedstrijd was ik 1e geworden en ik heb besloten dat het een mooie afsluiter is wat wedstrijd rijden betreft. @ judibi... inderdaad lekker dat ik het minder druk heb. Moet ook wel eerlijk bekennen dat de zin om te werken vandaag ook niet bepaald aanwezig is!
vrijdagochtend vertrekken we...heb er zo'n zin in en ja, de testdag komt nu wel heel dichtbij. hopelijk zegt CB meteen Zwanger! gruwelijk, ben er nu al zenuwachtig voor
@ Dag, je hebt al snel de 20 wk-echo en je bent inmiddels alweer 16 wk. dus je kan de kleine ook al snel gaan voelen dan ben je die niks-fase weer uit! Hopelijk kun je snel genieten van alle bewegingen! En uhhhh, 1e klinkt zeker als een mooie afsluiting! Ik zou toch maar goed uitkijken in ieder geval met paardrijden! @ Judi, heeeeeeeeeeeeeerlijk zeg! Ben jaloers op je geniet er lekker van en hopelijk kunnen jullie dubbel genieten! Snap dat je nerveus bent.... Wij gaan veren! Wanneer weten wij het dan eigenlijk moeten zeker lang wachten?!
Heey Kippetjes. Ik moet toch ook nog ff in het hok kijken hoor . Wil eigenlijk aan het poetsen, maar dat kan ook zo tussen de bedrijven door wel. @ Yojo, fijn dat je in ieder geval hebt geslapen, daar voel je je vaak al wat sterker door. Meis ik vind dat je je heel goed houdt. Tuurlijk ben je verdrietig en huil je maar het is heel goed om er gewoon aan toe te geven hoor. Hoop voor je dat het idd via de natuurlijke weg wil, dat is toch vaak het prettigst. En als je ff een dip hebt kom je maar gewoon lekker tokken. We zullen proberen om jullie zo goed mogelijk te steunen. @ Mupkuh, wel fijn dat je haantje lekker thuis is dan vandaag. Hoop dat ook jij je snel weer een beetje beter voelt. Voor jullie allebei een nogmaals een dikke knuf.... @ Queenbee, gefeliciteerd met je 34 weken meis. Echt aftellen nu hoor Heerlijk........ Suc6 met inpakken. Het is altijd een heel werkje, maar als je het zelf doet weet je straks wel een beetje de spulletjes weer te vinden. Ik had op de doos geschreven in welk deel van het huis het thuishoorde ....... @ Deli, meis hoop zo voor je dat de jeuk snel een beetje afzakt, wan dat lijkt me echt een elllende. Ik heb nu ook af en toe ff heel erge jeuk, maar dat is steeds maar een klein poosje. En als je er thuis op bed een iets vochtige doek op legt? Mss dat dat op dat moment wat helpt . @ Dag, lekker gevoel dat je al zo bent opgeschoten met je werk of niet? Wel gezellie dat je dan toch tijd hebt om heir mee te tokken.. En het paardrijden toch maar op een laag pitje? Je hebt gelijk hoor, alles voor het goede doel he? Doe je nu aanstaande zaterdag ook niet mee met de wedstrijd ? @ Judibi, wat heerlijk zeg, nog maar een paar nachtjes en dan lekker genieten. Ik kan me voorstellen dat het heel spannend is met de test van CB, maar geeft wel duidelijkheid en ik ga gewoon heeeel hard voor je veren dat er zwanger in beeld komt te staan. Alleen wel jammer dat ie niet zegt zwanger van een tweeling ...... Hier gaat alles nog naar wens. Had ik me toch bijna vergist zeg...... Ik heb al vanaf het vorige bezoek aan de vk het gevoel dat ik op vrijdag weer terug moest komen. Dit staat ook in mijn agenda, heb ik tegen mijn ouders en iedereen gezegd, moet ik gewoon morgen al weer heen, zag ik toevallig net op mijn kaartje . Krijg ook meteen de kriebels, maar wel lekker dat het nu ineens al morgen zover is......
ja liena, da's niet een afspraak om te vergeten veel plezier morgen alvast. deli: ik zal proberen een internet cafe op te zoeken, want wilde sowieso meer meelevenden via mail op de hoogte brengen, dus jullie natuurlijk ook en liena: dat zou zo fijn zijn, ja Zwanger van een tweeling, als dat ding dat kon meedelen nou, ben even de hort op. Tok later
@ Liena, je had het hier ook steeds over de 27e hahaha... Gelukkig dat je nog even keek! Anders had je misschien weer een tijd moeten wachten als je de afspraak vergeten was! heb je morgen een normale controle of nog een echo ofzo? Wel lekker dat je nu een paar dagen minder hoeft te wachten! Gaat je haan mee? Ik ging afg. nacht naar bed met mijn navel ingesmeerd met een of ander cremepje, m'n hele buik wit van de menthol poeder en een nat washandje voor als ik wakker zou worden van de jeuk.... Die verkoeling helpt inderdaad wel even maar in bed krijg je het toch weer snel warm en dan begint het weer... Maar ik heb nog even de tijd om uit te vinden wat helpt whahaha.... Ik moet zeggen dat mijn snurkende haan ook niet echt prettig was voor de nachtrust misschien had ik anders wel gewoon doorgeslapen?! Ahhhhhhhhh.... Hij kwam steeds heel lief mijn richting op liggen, en een arm om me heen en een been over me heen... Maar ik zei op een gegeven moment dat hij moest opschuiven dat ie steeds mijn kant op kwam zei ie heel lief "ohhh sorry schatje, sorry liefie" in z'n slaap.... Kon 'm wel opeten ook al was tie lastig
@ Deli, ja ben ook blij dat ik toch nog even had gekeken . Ik was er ook idd stellig van overtuigd dat het vrijdag was.... Morgen gaan we naar het hartje luisteren. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Heb thuis ook een angelsound van mijn nichtje liggen, maar die wil ik pas gebruiken als we bij de vk zijn geweest, zodat ik ook een beetje weet waar ik evt moet zoeken...... Mijn haantje gaat idd mee, hij zei dat ie wil proberen om alle afspraken bij de vk er bij te kunnen zijn . Het is te hopen dat je die laatste weken niet je energie hoeft te steken in een methode die helpt tegen de jeuk , kan me wel leukere dingen bedenken . Maar idd een haantje wat dan ook nog steeds tegen je aankruipt bevorderd het slapen niet echt he , maar ik zou ook smelten als ie zo lief terug praat. Haantje en ik willen eigelijk ook wel weer samen slapen, maar of dat er nog eens van gaat komen.......
Jaaaaaaaa schattig he zo'n haan! Eerst kun je 'm wel wurgen vanwege het snurken en dan zulke woordjes hahaha.... Maar jullie slapen niet samen? Vanwege het snurken? Ik lig ook het liefste alleen hoor! Het scheelt dat ik een paar uur eerder naar bed ga dan mijn haan dan lig ik altijd al goed in coma als hij komt! Hopelijk horen jullie morgen het hartje, geweldig is dat! Mijn haantje probeerd het soms met een lege wc of keukenrol, dat las ik een keer op internet maar het is nog niet gelukt! Ik wilde niet zo'n angelsound was veel te bang dat ik zou schrikken als ik het niet kon vinden. Volgende week gaat mijn haan weer mee naar de vk ivm het bevallings verhaal en dan kan die het hartje weer horen, hij was er helemaal blij mee wel leuk dat de jouwe mee gaat naar elke afspraak! De mijne wilde het ook maar ik zei dat het niet nodig was... Sta elke keer weer met 5 minuutjes buiten bij de normale controles.
@ Liena, ik rijd zaterdag inderdaad niet mee. Maar helaas heeft haan al weer wat anders gepland. We moeten helaas naar een geweldige bijeenkomst van een van de leveranciers van zijn bedrijf. Had anders ook wel zin om mee naar kippendag te gaan. Maar helaas de verplichting roept! Soms baal ik zo van het beleefd handjes schudden en praatjes maken maar dat hoort er helaas bij als je haan een ondernemer is.
@ Deli, wij slapen idd apart door het snurken, heel soms slapen we een keer samen, maar meestal lig ik dan bijna de hele nacht wakker. Maar zelfs nu moet ik soms zefs uit bed op hem op de andere kamer te vragen zich om te draaien doordat ie zo giga tekeer gaat , maar wij hebben er voor gekozen om het zo op te lossen.......... Het komende bezoek zal dan ook wel wat langer duren dan 5 minuten denk ik of niet , maar fijn dat je haantje dan ook weer even naar het hartje kan luisteren. Lijkt me ook best heel speciaal..... @ Dagdromer, ja sommige dingen gaan wel voor he? Nou mss voor de volgende keer? Kijken of je dan wel meekan....... Maar je haantje heeft een eigen bedrijf?
@ Liena...volgende kippendag hoop ik er zeker bij te zijn. Haantje heeft inderdaad een eigen bedrijf in computers en alles wat daar eigenlijk bij hoort. Volgend jaar is hij al weer 10 jaar bezig en ik ben er van begin af aan bij. Ik ben wel heel trots op hem want heb het bedrijf ook zien groeien. Hij is begonnen samen met zijn compagnon en inmiddels heeft hij ruim 35 personen in dienst en 4 vestigingen. (ff lekker opscheppen) Nu alleen nog wachten op die bakken met geld. Tenminste de meeste denken dat wij bakken met geld verdienen maar zien niet dat ondernemen vooral hard en veel werken is.