[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heeleuwwwww hier net naar de mama middag geweest bij de gast ouder was echt heeeel gezellig :D

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goed om te horen Wen!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

Zie dat er in korte tijd alweer heel veel gekletst is, ff teveel om bij te lezen :oops:

Ik las wel iets over een prive forum of zo...weet niet waar dat is of zo kan iemand mij die link dan doorsturen via een pb of zo??...ik hoef hier niet perse weg maar als iedereen gaat ga ik wel mee natuurlijk!

Hier alles ok, heerlijk in de tuin gezeten vandaag, de kleine meid is vrij rustig vandaag gelukkig wel heeeeel veel harde buiken de afgelopen nacht dus iets minder geslapen maar ja vannacht weer een kans :D

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meis je hebt PB

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank je wel!

heb et net geprobeerd maar lukte niet om te registreren en heb nu 3 pogingen gedaan en nu mag ik niet meer proberen dus straks nog een keer proberen :)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja na een minuut mag je dan weer proberen!!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat gaat er fout? De code overnemen zeker haha deed ik ook wel 5 keer fout :D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wen sta je weer bovenaan.....

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jaja goed bezig he!

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja klopt, die code is hoofdletter gevoelig maar soms is het niet duidelijk of het wel of niet een hoofdletter is....ach ja de volhouder wint :oops:

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pfff ben ik nou zo stom of hoe zit dat??...weer 3x geprobeerd en weer niet gelukt...ik zie moeilijk wat hoofdletters zijn en wat niet :rolleyes:

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Het zijn allemaal hoodletters en meestal ook 1 of 2 cijfers haha

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhhhhh hahaha ja dan ben ik dus zo dom #-o ...dacht dat sommige hoofdletters waren en sommige niet :)

ik probeer et weer als ik weer mag :D

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    HAHA :)

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... misschien ben ik ook wel dom maar ik krijg niet eens n PBtje gestuurd naar je! :oops: :oops:

All... hier n druk kippetje, vandaag de feestjes enzo!
    Ik wordt er n beetje gek van!!! Maar vanavond kom ik wel even tokken en zeggen hoe t was!

Groetjes Miranda

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: fijne dag vandaag!!

all: heir nog ziek helaas :( Heb nog koorts en alles komt er nog uit.. Ben zo slap als een vaatdoek. Ben al bijna 3 kg kwijt en haantje al 5 :confused: Nu wilden we wel wat afvallen allebei maar zo liever niet ;) Haantje voelt zich vandaag gelukkig wat beter dus heb goede hoop dat het bij mij morgen beter gaat. Nu zo eerst Nathan voeden want die wordt wakker..

tok later misschien wel weer.

xxx

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... beterschap meis... hier zijn er ook veel ziek op t dorp en allemaal aan de luchtwegen. Ze zijn goed verkouden en kunnen dan geen lucht aan! Ik zelf heb sinds deze drukte weer meer last van mn hoofd maar dat is met vlagen... dat is op t moment dat ik denk en nu even relaxen dan komt de koppijn opzetten!
    Ik heb net mn ventje met andere meegestuurd naar voetbal, vind t wel rot want dit is de spannendste wedstrijd. Het is erop of eronder voor ze. Als hun nu winnen kunnen ze nog kampioen worden en als ze verliezen dan wordt de tegenpartij vandaag kampioen!
    Ik ga vragen of Chris in de mogelijkheid is om te gaan kijken.
    Dan kan ik toch verder met mn ding en is er toch iemand bij mijn kleine ventje!!!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Beterschap Juffie!

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hello,

Zoë slaapt de nachten door, dus ik ben erg blij hiihihihihih
    Wel heeft ze veel last van buikkramjes en dat is best wel zielig :( Ik ben wel weer overgegaan op de hypoallergeen voeding en dit werkt wel beter idd. Dus we wachten af

Wendy ik wil je wel een pb tje sturen, maar hahaha weet nog niet hoe dat hier werkt hahaha :oops:

Yoyo; hopen dat dit konijntje het beter doet...

Juffie; beterschap meis,ziek zijn is echt niet leuk. Juffie klopt dat nummer nog van juffie op de hyves?

Liena; ik heb je een sms gestuurd

Deli; hoe is het bij jullie

Lin; waar ben je???????

Kristel; mooie foto :D tja als ik dat zie, dan wil ik ook wel weer zwanger zijn :D :oops:

zo ik ga Zoë de fles geven. Dikke knuffel allemaal

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Zoooo ben eindelijk geregistreerd in ons prive-kippenhok hoor :D

Wat een heerlijk weer zeg...vanavond lekker bbq-en met de buren...mmm lekker :)

@Juffie...beterschap meid

Ik loop ook nog steeds te niezen en te snotteren al wordt het nu wel eindelijk wat minder, heb alleen wel een lichte oorontsteking erbij maar wacht het ff af hoe het gaat want heb weinig zin om in het weekend ergens naar toe te moeten...

Verder is de kleine nog steeds errug druk en heb ik inmiddels zulke dikke vingers dat al mijn ringen knellen maar er zit geen mmm beweging meer in dus hoop dat het niet erger wordt anders moet ik gaan knippen en dat vind ik echt zonden want heb nogal veel ringen om :(

Ik ga nog ff een bakkie koffie halen

Deel Deze Pagina