Ik wil iedereen nog even trusten wensen.... wij hebben weer n leuke dag en avond gehad en de kinders zijn SUPER verwent! Ebony heeft n omafietsje gekregen!!! Ze is door t dolle heen. Als ik haar op die fiets zie fietsen denk ik: jeetje wat is ze al groot! Vanavond lekker aan de alcohol gezeten en lekker gekaart met mn ouders! Ik wens iedereen n fijne avond en tok morgen
@ Juffie, beterschap meid. @ Yoyo, wat zie ik toch ongi geworden. @ privekippenhok, vertel??? Ik heb het even flink druk zo met de paasdagen. We zijn veel op pad en dat is voor het eerst, wel even wennen maar het gaat goed. Al ben ik wel blij als ik vanavond weer thuis ben en op de bank kan ploffen.
Goedemorgen... althans morgen... ben nog niet wakker hoor! Wij gingen pas om half 5 slapen vannacht en om 9 uur werd ik wakker van die kinders. Heb knallende koppijn en al enkele dagen last van mn liezen. Voor de rest heb ik nergens last van. Morgen is mn 25ste cyclusdag.... maar deze maand is het niet raak want we hebben niet goed geklust deze maand... tenminste niet op de goede dagen! Nou, nog 1 feestje overmorgen en dan is t bijna afgelopen. Zaterdag komt mn zusje nog met man en kinders want die kon gisteren niet (mn schoonbroer is allergisch voor mn katten en aangezien t gisteren er niet prachtig uitzag als zaterdag durfde ze t niet aan... ze hadden makkelijk kunnen komen achteraf maar de afstand is te groot omdat risico te nemen). Ik zal even foto's spammen in ons hok van de fiets enzo van de kinders! Fijne dag allemaal
wendy... yo... ik kom er niet in hoor. Ik moet mn gebruikersnaam en wachtwoord geven maar dat pakt ie niet en ik typ toch echt wel al 7x t goede in! Hoe moet ik dat nu doen dan? Groetjes miranda
Hellooo Kippies Alles ok hier? hier wel..de kleine is echt superdruk en voel wel steeds behoorlijk felle steken/krampen in mijn onderbuik maar denk niet dat dta wat is..helaas...ben et wachten wel zat Straks naar de bbq van de schoonfamilie dus iedereen een hele fijne dag en tok laters
Riddle... nog even meis! Kan me t wel voorstellen hoor dat je nu toch echt niet meer kunt wachten maar geef je kind nog n maandje (met die 2 extra weken meegeteld) en dan kun je haar lekker vasthouden en vertroetelen! Neem zelf ook je rust he meis! Je tijd komt echt wel en misschien wel sneller dan je denkt! Dikke knuffel van mij
hallo, het was gezellig vandaag met Liena, iedereen krijgt de groeten verder ben ik lekker lui vandaag. Ik snap trouwens nog niks van deze pagina. Erg irri. Kan niks vinden, dus ga nog maar even wat uitzoeken fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad Miran gr mink
Juffie...het ging prima om met Stan te gaan eten. Ik had de reiswieg meegenomen en daar ging hij heerlijk in slapen. We waren pas om 9 uur thuis
yojo: mijn leeftijd klopte eerst ook niet. heb hem maar even aangepast.. Mink: bedankt voor de groeten Dag: wat goed van Stan zeg! Ben benieuwd hoe dat bij ons gaat straks.. nathan wil momenteel weer even minder goed slapen Ach we merken het wel dan.. morgen weer werken. ben benieuwd hoe dat gaat. voel me op zich wel weer redelijk alleen nog moe en slapjes maar hoop dat dat morgen ook weer veel beter is.
Heey mijn leeftijd klopte ook niet en ik had m dus ook even aangepast... maar nu ben ik ook gelijk weer n jaartje ouder dan dat ik n klein maandje geleden was! hahahaha Ga zo ff foto's spammen maar eerst op de computer zetten natuurlijk!
Goede avond meiden! Hebben jullie genoten van het weer? Ik hoop dat jullie een heerlijke vrije dag hebben gehad... Dat kwam ik even snel zeggen Fijne avond! Oh ja, ik ga morgen babyzwemmen met een aug. mama, ben benieuwd, ik heb nog nooit met Wesley gezwommen...
Ohhhhh Deli wat spannend!! Ik ga in juni met mijn ouders, broers en schoonzus met kids naar center parcs. Dan gaan we ook zwemmen. Maar misschien voor die tijd al een keer een proefduik maken als ik durf. Ik hoor wel hoe het was! Ik wacht met smart op mijn haan. Die komt zo thuis met mc Donalds. Ik heb flink honger dus kan niet wachten!
heerlijk hoor om met je kids te gaan zwemmen. Ik ben zelf n koukleum maar ga zo nu en dan wel lekker zwemmen met ze. Ik ga zo lekker naar bed... denk dat mn ongi gaat komen... ben moe en heb t koud al heel de dag zeg... ik had vandaag n trui aan ook begin ik hoofdpijn te krijgen dus denk dat morgen mn ongi wel aangewaaid is. Dikke knuffel en kom morgen weer tokken
Goedemorgen all! Fijne pasen gehad? Ik wel hoor! Ik heb genoten! Kon niet geloven dat de wekker vanochtend ging, was helemaal in de chill-modus Haha! Ga snel wat doen! Kussers!