[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo zeg dat is idd heel knap en daar mag je best trots op zijn. ;)
    Andere mensen hebben idd vaak makkelijk kletsen, maar de eerste jaren is het vaak toch behoorlijk investeren, maar dat schip met geld komt vast wel eens langs ;) ..................
    Heeft hij dan winkels, of doet hij meer met reparaties ed?

We zullen gewoon snel kijken voor een nieuwe datum, maar dat zal dan ws ergens in oktober worden denk ik? Of zijn er dan ook nog kippies uitgerekend?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaa volgende kippendag datum! Oktober vind ik prima, September mag ook... Is nog mooi weer misschien?!

ik vind het een goede oplossing hoor Liena! Zou ik ook voor hebben gekozen!

Ons volgende bezoek is een dubbele afspraak dus ik ben zeer benieuwd... Eerst de normale controle en dan het praatje over wanneer we moeten bellen straks :( is nog echt ver van mijn bed show!

En ondernemen is heel hard werken maar hoop toch dat die bakken met geld een keer komen Dag! ;)

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben ook zo trots als een kip :)

Het zijn inderdaad winkels maar er worden ook reparaties uitgevoerd. Ze zijn internetprovider etc etc etc. Eigenlijk alles. Ik zou het www.adres hier wel willen neerzetten maar weet niet of dat mag :(
    Hij is vaak werken en laat thuis maar dat wist ik toen ik er aan begon. Ik kom zelf ook uit een ondernemergezin dus ik weet dat ik hem daarin gewoon moet steunen. Kan me voorstellen dat je na een dag hard werken niet zit te wachten op een wederhelft die loopt te zeuren dat je te laat thuis bent.

Ennehhh, dat schip met geld komt vast wel (over 100 jaar of zo :) ) maar dat vind ik niet belangrijk. We zijn gezond, krijgen een kindje, hebben een leuk hoekhuis, een hond en heel veel plezier samen dus wat wil je nog meer? Kortom zit ik gewoon erg lekker in mijn vel!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ach een reddingsbootje met geld is toch ook al goed :)

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zal eens in mijn agenda kijken voor evt een nieuwe datum, maar mss is sept. nog wel een beetje snel als je net bent bevallen?
    Kijken gewoon wanneer iedereen kan haha.....

De bevalling ver van je bedshow :D ? Meis het komt toch al best heeel dichtbij hoor. Over 2 maanden zijn jullie ws. met z'n 3en. Gaat snel hoor, voor je het weet is het zo ver en zijn jullie papa en mama ;) .

@ Dag, denk idd dat je haantje daar niet op zit te wachten en een beetje steun juist wel fijn is. En zwemmen in het geld is mss wel wat overdreven, maar pootjbade is wel lekker ;) , en wat je ook al schrijft is je leventje nu ook prima toch? Geld is wel makkelijk, maar hoef ook echt geen kapitalen hoor. Als ik er gewoon lekker van kan leven en af en toe iets leuks kan doen hoor je me niet hoor.........

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Haha, Deli met een reddingsbootje ben ik al zeer tervreden!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oktober is prima! Ik ben alleen het weekend van 18 oktober op vakantie. In oktober ben ik nog mobiel genoeg en kan ik mijn verlof al bijna ruiken :D
    Ik zou het wel leuk vinden als ik dan mee zou kunnen. Zit af en toe wel heel nieuwsgierig te zijn op hyves maar wil ook wel eens weten met wie ik zit te tokken.

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ga er van tussen!
    Tok later!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... Ja eind september leek mij wel te doen maar als beebje wat langer blijft zitten wordt het allemaal wel kort dag natuurlijk!

Oktober is ook prima!

Dit zijn de zaterdagen in oktober dus wie kan wanneer niet? 4/11/18/25

Ik heb alles nog vrij :D

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dag, tok laterzzzzz...........

@ Deli, Goed kipje. Gaan we gewoon alvast een nieuwe lijst maken.......
    Dus nog ff alle dagen vrij houden he ;)
    Ik kan ook alle zaterdagen in okt.......
    Houd ze gewoon allemaal nog ff vrij ;)

Kippetjes willen jullie allemaal kijken welke van deze dagen jullie kunnen? En het dan hier ergens schrijven?
    Ik zal wel weer een poging doen om een lijstje te maken. Het kladblok van de vorige keer ligt er nog :D ......

Maar aanstaande zaterdag gaat nu toch wel gewoon door?
    Had me er nl wel erg op verheugd. En ook al is het groepje nu klein, kan toch best heel gezellie zijn?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat mij betreft gaat het gewoon door! Moet alleen ff kijken hoe het nu zit want Yootje had voor de eerste poging alle telefoonnummers verzameld zodat zij contactpersoon zou zijn maar nu ze niet mee gaat is het wel handig om even duidelijk af te spreken hoe en wat?!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tok later Dag!

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Volgens mij staan de nummers op hyves, zal ik ff een kijkje nemen?
    Dan wil ik de nummers wel verzamelen en kan ik jullie mijn nummer wel doorgeven? Ik neem in ieder geval toch mijn mobiel mee ;) .....

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mijn nummer staat er sowieso... Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik met de trein ga of met de auto... Trein is makkelijker ivm verzamel locatie maar auto is ook wel ideaal natuurlijk...

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat is idd wel zo. Als je wel met de auto gaat kun je ons natuurlijk altijd bellen, als je het niet helemaal kan vinden. Juffie en ik komen om 10.49 uur aan op Utrecht Centraal.....

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb ff mijn haan gemailt wat het handigste is, hij reist iedere dag naar Utrecht dus hij weet wel of ik daar in de buurt kan parkeren (hoop ik)

Ik heb TomTom mobile maar mijn apparaatje werkte vd week niet dus dat is balen! Kijk thuis anders ff voor een route en anders ga ik met de trein denk ik.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena ik heb volgens mij alle telefoonnummers. Zal ze je voor zover je ze niet op hyves kan vinden in een pb zetten voor je.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yootje... Vind het heel jammer dat je niet mee gaat meid!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja ik ook Deli maar kan t ff niet.
    Je kan t beste jaarbeurs aanhouden. Jaarbeurs/Beatrixtheater. Daar is een grote parkeergarage en je loopt zo Hoog Caterijne in.

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Yojo dat zou fijn zijn, ik kan die van daydreamer niet vinden :D .
    Idd erg jammer dat je niet mee kan, maar mss de volgende keer? Had je de nieuwe data al gezien. Kan me ook voorstellen dat je hoofd er helemaal niet naar staat trouwens :oops: .
    Hoe is het bij je mams?

@ Deli, je laat het maar ff weten....... Ik zou zelf idd ook kiezen voor het meest makkelijke ;) , en helemaal omdat ik er ook niet bekend ben. Maar ik heb de mazzel dat ik samen met Juffie kan reizen.

Deel Deze Pagina