Hi meiden! @Juffie; Jullie Nathan is volgens mij een heerlijk makkelijk ventje! Geniet er lekker van! @Mink; Stel mij maar geen vragen over ongi worden, hahahahaha! Hopelijk is je cyclus straks weer lekker op gang! @QB; Thanks voor het compliment! En good luck met het digiscrappen! Compu-nerd @Kristel; Mooie buik meis! Ik ben er ook heel trots op! Ohhh, ben blij dat jij ook zo'n drukke beeb hebt! Ik heb stiekem aan de Vlos gevraagd of het wel goed was dat mijn beebje zo weinig slaapt, hihihihi! @Yootje; Hi meis, hoe is het met jou? En thuis? @Dag; Fijn dat alles goed gaat met je schoonzus en de beeb, dat is wel een geruststelling! En hopelijk komt Stan's stoelgang (klinkt als een boek, haha) snel op gang! Succes! @De rest; Gooooodmorning! Hier vandaag een rotdag.. Heb zo'n druk op mijn onderbuik en rug, zijn dat mijn bekken? Het voelt in elk geval niet prettig..Af en toe klagen mag wel he?! Fijne dag allemaal! XXX
Mogguh allemaal Zo ffies niet geweest, heb et druk gehad hier dus als ik dan ff kon zitten had ik geen fut meer voor de pc ..solly hier nog geen kuikentje helaas, heb wel steeds meer trekkende/duwende pijn in mijn onderbuik maar ja dat zegt volgens mij nog helemaal niks, ben ook nog steeds niet beter dus das wel balen....hoop ondanks dat toch wel dat ze snel komt maar ja ondanks dat zoveel "klachten" toenemen kan je het niet voorspellen dus afwachten maar... Ik wens alle kippies een hele fijne dag!
meiden wat een rust hier weer vandaag Ik heb lekker weekend!! Morgen weer een ADV dag. Linnie: Nathan is ook best een makkelijk ventje hoor. Alleen drinken is niet zijn hobby.. Bij de oppas vandaag heeft hij er ook weer een potje van gemaakt. Nathan drinkt echt veel minder dan dat hij zou 'moeten'. Ach verder is hij lekker actief dus probeer me er maar niet te druk om te maken. Oh en af en toe klagen mag echt wel hoor.. Weet neit wat dat drukkend gevoel is trouwens.. Koms me neit bekend voor.. Rid: Jammer hoor nog geen kuikentje. Maar erg lang gaat het vast niet meer duren Hoop dat je dan ook weer helemaal fit bent! all: fijne avond!\ xxx
Heyyyyy lieve meiden! Wij zijn terug van ons midweekje! We zijn vanmiddag al richting huis gegaan ipv morgenvroeg dat is wel net zo relaxed! Het was heerlijk! Maar we zijn ook weer blij dat we lekker thuis zijn Wesley heeft het super gedaan, erg vrolijk! Vond het zwemmen en het fietsen schitterend dus het was erg geslaagd! Heb nog niks bijgelezen en dat zal er ook niet van komen ben ik bang. De eerste was draait nu nog maar er moeten er nog een hoop volgen! @ Linnie, wow! Wat een prachtige buik en mooie kamer! Geniet er maar lekker van meis! @ Kristel, jij hebt ook een superbuik mag je zeker trots op zijn! @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaai! @ Yootje, we waren gister nog in Someren, ik had m'n tel niet bij me anders had ik ff ge'smst!
Deli: In Someren??? kwam je doen dan??? Thuis loopt t niet zo lekker. Of ja het is wel gezellig en geen ruzie maar ik voel niet zo heel veel meer. Vind t gewoon gezellig als vrienden. Voelt heel raar. Weet ook niet zo goed wat ik ermee moet....
deli: fijn dat jullie genoten hebben! En nu nog lekker een dagje thuis.. ook leuk! yojo: wat jammer zeg dat je het zo voelt.. Lijkt me heel moeilijk.. zo lekker genieten van mijn vrije dag vandaag.. Nathan ligt nog te slapen vanaf gisteravond half 11. We hebben vannacht voor het eerst hem gewoon in de slaapzak gedaan dus niet met zijn handjes er in en dat is dus goed gegaan. Wel fijn want inbakeren mag natuurlijk niet meer als hij omdraait.. Nou fijne dag allemaal! Het wordt weer mooi weer volgens mij dus lekker van genieten! Kom vandaag vast nog wel even kijken. xxx
goede avond, hihih ik ga zo even spammen. Zoë ligt onder zo'n speelding erg grappig. Al hoewel ze het nu wat minder begint te vinden hihihih Yoyo; ik snap dat het erg moeilijk is om zo'n keus te maken, maar als het niet meer goed voelt, dan is het wel goed om daar open over te zijn. Gezellig hebben als goede vrienden is natuurlijk heel anders, als gezellig hebben met je partner. Meis je zit in een lastige situatie. Misschien helpt het om de positieve en de mindere positieve dingen op te schrijven. Om iets bekents los te moeten laten is altiijd moeilijk, maar vaak na een poosje wel het beste. Misschien is een poosje zonder elkaar ook wel goed, om echt te zien wat jullie nog voor elkaar voelen. Ik snap dat het lastig is om zo'n keus te maken, heel veel sterkte ermee en een hele dikke knuffel. Maria; hoe is het met jou meis? Juffie; heb je lekker genoten van je vrije dag? Yoyo; kun jijj mij ook de link geven van het nieuwe forum? QB; hoe is ie. hahahah Zoë wordt al een echte meid, kan zich aanstellen soms hahahahaha Deli; je vakantie klinkt heerlijk zeg!!! wat fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten... All; had ik al verteld dat wij een reis naar peru hebben geboekt? We gaan in november 2 weekjes, zonder Zoë. Dat zal wel even moeilijk worden. Maar onze beste kamaraad gaat daar trouwen en Haan is getuige. Zo even kijken of ik de foto er op kan krijgen...
mooi mink!!! Oh en wat gaaf zeg naar peru! Wel moeilijk lijkt mij zo lang zonder Zoë.. fijne avond allemaal!
goedemorgen meiden! Hier weer een heerlijke nacht. Nathan werd pas om half 8 wakker.. Om half 5 heeft haan wel even de speen er in gedaan maar sliep toen weer lekker verder Het drinken is nog steeds niets super maar hij heeft blijkbaar neit meer nodig.. fijne dag allemaal.. Geniet nog even van het mooie weer! xxx
Hello ladies! @Mink; Wat een mooie dame hebben jullie zeg! Die ogen, PRACHTIG! En zonder Zoë op reis, dat zal wel even moeilijk zijn, maar moet kunnen joh! Komt wel goed schatje! Wel gaaf hoor Peru! @Juffie; Wat fijn dat alles zo goed gaat met Nathan! En zolang hij goed groeit zal het vast geen kwaad kunnen toch?! Geniet er maar lekker van hoor! @Deli; Wat goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! En dat Wesley het ook leuk vond! Geweldig! Nu lekker weer thuis, is ook lekker! @Yootje; Meid, wat een nare situatie.. Toch zou ik wel een keuze gaan maken, blijf je een stel of ga je door als vrienden.. Het is moeilijk, maar anders lieg je tegen jezelf! In elk geval heel erg veel sterkte en ik hoop dat alles een plekje krijgt! Dikke knuffel! @De rest; Lekker weekend aan het vieren? Ik wel hoor! Vandaag weer leuke spulletjes gekocht voor de baby! Heerlijk om te doen! Heb echt zin om alles al neer te gaan zetten! Tot snel en geniet nog ff van het weekend! XXX
Halllooo Hier nog steeds geen kuikentje te bekennen hoor...ben volgens mij wel mijn slijmprop verloren vanmiddag maar verder ... Ben al het hele weekend druk met visite krijgen en op visite gaan en heb een fiets gekocht en lekker met haantje nog ff gefietst dus alles gaat gelukkig nog hartstikke goed...nou meiden fijn weekend verder!!
rid: spannend!! iK verloof zaterdag een deel van mijn slijmprop en die nacht begon de bevalling! hoop voor jou ook zo snel fijn dat je je zo goed voelt! all: goedemorgen
Hey Juffie hier nog niks begonnen helaas, al heb ik wel de hele nacht een drukkend gevoel gehad in mijn onderbuik en nu nog steeds af en aan pijnlijke steken en scheuten maar ja we kunnen alleen maar afwachten We krijgen vanmiddag weer visite dus ik zie wel hoe en wat Iedereen een hele fijne zondag gewenst...