[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

De echte weeen herken je wel ja maar in het begin vond ik het ook onduidelijk hoor! Het was dat mijn vliezen waren gebroken en ik dus wist dat er wat kon beginnen. Nu ging het bij mij vrij snel dus ik had al snel de echte weeen die om de 3/4/5 min. kwamen maar het kan maar zo hoor Riedel ;) spannend!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Spannend Riedel! Ben erg benieuwd wanneer je zal bevallen! Duimduim!

Het regent pijpestelen hier, bah! En ik wilde nog wel ff op pad met de kids.. valt volledig in het water, letterlijk en figuurlijk! ;)

Xx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier schijnt nu de zon maar net toen ik binnen was met de boodschapjes kwam het ook even met bakken uit de lucht.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Even snel een berichtje van me. Heb het nogal druk.

Ben bang dat ik nu al ongi ga worden, vind ik nogal snel eigenlijk.

Straks even met Vanisha naar de osteopaat omdat ze een beetje een voorkeurshouding heeft.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

kom even snel binnenwippen maar ben ondertussen nog druk bezig met schoolwerk :( moet nog even af voor morgen en dan na morgen lekker vakantie!

Linnie: zwangerschapssuiker.. wat naar zeg :( hoop dat je met alleen een dieet het voldoende onder controle kunt houden en geen insuline hoeft te spuiten.. Moet je nu ook rustiger aan doen op je werk?? of lukt dat allemaal nog??

Deli: Arme wesley :( gelukkig dat het loopoor weer over is nu zijn billetjes nog!

Rid: klinkt inderdaad alsof het toch al flink aan het rommelen is bij je.. Je moet maar zo denken dan is het voorwerk alvast gedaan ;) Hoop dat het snel doorzet bij je!

Mup: nu al ongi? je geeft toch ook bv?? Dan is het helemaal snel... Ik ben het nog steeds niet..

QB: wat een geweldige foto!

all: Nathan is ook niet helemaal fit.. Hij zit helemaal vol en hij hoest af en toe heel erg. Geeft dan ook wat geel slijm op. Zo zielig je voelt en hoort gewoon dat zijn longetjes vol zitten. Hij heeft er verder niet echt veel last van volgens mij, alleeen de fles wil hij nog steeds neit echt :( als het morgen niet beter is bel ik toch de ha maar even want vind het neits dat slijm en gehoest.

Ga nu nog even verder.

tok straks misschien nog even!

xxx

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames,

Ik kom eens even hier bij jullie kijken, de topic sprak mij erg aan omdat ik flink wat klachten na mijn eisprong heb.

2 a 3 dagen na mijn eisprong beginnen bij mij al de ongi klachten, ik weet dan al dat het alweer niet gelukt is, kan dan wel huilen! Ik vind dat zo vreemd, ik durf bijna niet meer aan een eventuele innesteling te denken zo heving zijn deze krampen, iedere maand weer het zelfde liedje.... 2 dagen na eisprong, loop ik dus al met tampon´s in mijn tas, ieder moment het gevoel dat de :evil: door zetten. Deze krampen en koud/warm vlagen, hoofdpijn ( de kwalen die bij een ongi horen ) blijven dan ± 14 dagen aanhouden tot ik uiteindelijk ongi ga worden, zo vervelend is dat!

Het kan toch niet zo zijn dat mijn lichaam 2 dagen na eisprong al aan menstruatie denkt...?

Vroeger kreeg ik pas ongi klachten zo´n 2 a 3 dagen voor mijn NOD, maar nu beginnen ze al ruim 14 dagen van te voren. Misschien herkend iemand van jullie deze klachten / kwaaltjes?

Het voelt de laatste tijd voor mij alsof wij nog niet eens een kans krijgen..... alsof men een examen moet doen en iemand zegt je al van te voren dat je toch gaat zakken...... dit gevoel geeft het mij.

Liefs

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie wat vervelend voor Nathan :( misschien even langs de ha om de longetjes te beluisteren ja...

@ Miss Dior, allereerst: Welkom hier! Wat ik me afvraag is of je deze kwaaltjes hebt sinds je met de pil of iets anders bent gestopt? Het komt mij nl. wel wat bekend voor. Ik heb jaren lang aan de pil gezeten en toen ik daarmee stopte voelde ik van alles in mijn lichaam. Ong. 2 wk. na mijn ongie begon het gezeur in m'n buik, opgezet, steeds een honger gevoel, duizelig en hoofdpijn en een zere buik. Ik heb toen een hele tijd bij de huisarts gelopen omdat ik wilde weten waar dat vandaan kwam maar volgens onderzoeken was er niks aan de hand. Toen ik zwanger wilde raken en dus op mijn cyclus ging letten kwam ik erachter dat het precies rond mijn eisprong was elke keer en dat ik dus mijn ei voel en daardoor niet lekker in m'n vel zat. Misschien is dat wat jij voelt, heb je daar wel eens aan gedacht? Bij mij hield het vervelende gevoel zo'n weekje aan dan ging het een paar dagen beter en was mijn ongie weer in aantocht dus dan begon het gezeur weer.

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar moest er meteen aan denken! Hoe dan ook hoop ik dat je toch snel zwanger bent en klachten/kwaaltjes hebt die daarbij horen :D

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Het klopt inderdaad wat je zegt.... dit vervelende gevoel is op zijn hevigst direct na eisprong tot ± een week erna, dan is het een paar dagen iets rustiger maar dan breken de ongi klachten al door....

Ik ben sinds vorig jaar juni gestopt met de pil ( minulet ) maar goed, moet er wel bij vertellend dat ik die al ruim 14 jaar geslikt heb. Ik heb medio oktober vorig jaar al eens een uitstrijkje laten maken bij gynaecoloog en tevens gevraagd hoe dat nu zat met dat "ontpillen" schijnt een magisch woord te zijn hier ;) ..... volgens de gyn is dit flauwekul..... men is na de eerste bloeding alle hormonen al kwijt, dus hieraan kon het volgens hem niet liggen, het ligt gewoon aan je eigen lichaam wat haar eigen weg aan het zoeken is....

Maar goed, maanden is het goed gegaan.... na eisprong voelde ik mij dus niet zo als de laatste tijd... deze klachten heb ik sinds februari dit jaar, de laatste 3 rondes zeg maar.

Bedankt voor je snelle reactie meid!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Allemaal

Jeetje wat een rust nog hier!....maar ook bij mijzelf is alles rustig, heb vrij goed geslapen vannacht en voel me nu ook redelijk behalve flinke druk op de onderbuik vooral als ik zit en voorover buig en veel harde buiken steeds...ben bang dat het dus echt nog niet gaat gebeuren en daar had ik wel op gehoopt pfff ik heb te weinig geduld om te wachten :rolleyes: :)

@Miss Dior...ik ken deze klachten zelf niet, heb ook 14 jaar aan de marvelon-pil gezeten en heb van ontpillen vrij weinig last gehad maar alles kan natuurlijk, elk lichaam is anders en het is wel zo dat hormonen toch zo veranderlijk zijn als het weer dus zou denk ik best daaraan kunnen liggen...ik hoop voor je dat het snel lukt maar probeer wel positief te blijven :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Wat een rust weer :(

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    jeetje de hele dag niemand te bekennen... :(

Merk wel dat het de laatste tijd toch steeds rustiger wordt hier...nou ja niks aan te doen, iedereen druk druk druk

tok snel :(: :rolleyes: :D

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: inderdaad rustig zeg.. Ben helaas weer aan het werk dus geen tijd om te tokken maar morgen heb ik vakantie dus weer alle tijd voor de kippies :D en voor Nathan natuurlijk ;) Maar misschien ben jij dan al aan het bevallen en dan heb jij weer geen tijd meer ;)

Deli: haantje is vanmiddag even naar de ha geweest met nathan. er zit wel wat slijm bij zijn longetjes maar gaat wel weer over.. niets ernstig in iedergeval.. Nathan heeft ook in zijn oog gekrabt en heeft nu een bloederig oogje :( ook daar naar gekeken door de ha.. Kon ook geen kwaad gelukkig.

Miss Dior: herken het ook niet. voelde nooit wat van mijn eisprong en mijn ongi kwam dus altijd onverwacht want had ook nog eens een onregelmatige, lange cyclus... Pas toen ik ging tempen kreeg ik een beetje inzicht in mijn cyclus..

Ga nu even lekker douchen met Nathan en haantje. Gezellig met zijn drietjes :D Dan Nathan lekker bij mij drinken en dan kan hij naar zijn bedje..

Tok later!!

Hoop trouwens dat het hier wel weer wat drukker gaat worden hoor.. Vind het maar ongezellig zo!.. :(

Dikke kus

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ook Juffie...denk niet dat ze vannacht gaat komen helaas, je weet het natuurlijk nooit maar behalve hele felle pijnlijke steken bij mijn schaamstreek is het vrij rustig allemaal :(

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @riddle, dan is het bij jullie thuis nu zeker heel erg spannend, bijna uitgeteld! Leuk zeg! Die steekjes kunnen al een vorm van "voor" weeën zijn....

Mijn zusje had dat van haar eerste zoon heel erg, al ruim een week van te voren. Bij haar 2de ( en bij deze bevalling had ik het genoegen om erbij te mogen zijn) braken plots haar vliezen, 15 minuten van te voren had ze nog staan voetballen maar haar oudste zoontje.... 2 uurtjes later kwam Djessy ter wereld :D Geweldig!

Is dit jullie eerste baby? Ik hoop voor je dat alles spoedig voor je mag verlopen zodat jullie het kleine meisje snel in jullie armen mogen sluiten! Ik zal deze topic in de gaten houden, en hoop spoedig te mogen lezen dat je bevallen bent van een mooie dochter!

Hier, ik ben gisteren weer begonnen aan een nieuwe ronde, we blijven positief ;) Mei is een vruchtbare maand voor de vogeltjes... ik denk dat wij ook maar eens in de tuin gaan liggen... misschien helpt dat ;)

Ik lees dat het over het algemeen rustig is op de site, niet alleen in deze topic.

Moet ook nog erg wennen aan deze nieuwe veranderingen.

Fijne avond dames!!

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ach ik maak me er ook niet echt zorgen om...belangrijkste is dat ik uberhaubt een eisprong heb.... had ik in de eerste maanden niet eens, en dat vond ik heel erg! Maar nu alles een beetje regelmatig is neem ik die krampen op de koop toe.... is alleen zo´n gevoel van "je mag proberen, maar lukken doet het je niet"... snap je dat een beetje? Als ik dan direct 2 dagen na eisprong die ongi krampen krijg tot aan de dag dat ik daadwerkelijk ongi ga worden, zinkt me een beetje de moed in de schoenen.

Moest het vanmorgen gewoon even van mij af klagen ;)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja is zeker spannend hier...heb zelf ook al ruim een week last van voorweeen en sinds zaterdagnacht helemaal maar verder nog niks helaas....

Maar ieder geval bedankt voor je lieve berichtje :oops: :D

Jij heeeel veel succes in deze nieuwe ronde...goed klussen straks :)

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Rid: hoe is het vannacht gegaan meis?? Nog erg an het rommelen?

Miss Dior: Snap je gevoel wel hoor. En inderdaad maar weer goed klussen nu ;) Hopenlijk wordt mei de maand voor jullie!

Fijne dag allemaal!

xxx

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames!!

Tjee, vanmorgen hebben wij ons grandioos verslapen :rolleyes: Is ons nog nooit gebeurt ppff, en dan direct die stess als je je ogen open doet bah, rennen en sprinten. Mijn man moet er altijd al om kwart over 5 uit, 6 uur op de zaak zijn.... en vanmorgen deden wij pas om half 7 onze ogen open, tjonge.

Even met kopje koffie rustig alles lezen nu.

Pluk de dag dames ;)

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hoe is het met het oogje van je zoontje? Een oog ziet altijd pijnlijker uit dan als het daadwerkelijk is. Is zo eng als je iets aan je ogen hebt bah.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin' ladies!

@MissDior; Welkom in ons kippenhok! :) Zoals je misschien wel gelezen hebt praten wij hier over veel meer dan klachten na de eisprong, hahaha, het is een echt kippenhok geworden! Maar vooral lekker klagen hier hoor, dat mag best! :D

@Rid; En en en???? Al nieuws???? Ben heel erg benieuwd hoor! :D

@Deli; Ola meis, alles goed met je? Hoe is het met Wesley? Is hij weer helemaal opgeknapt?

@Juffie; Hoe is het met jullie kleine vent z'n oogje? Hopelijk snel over!

Jihoe, gisteren zijn alle spulletjes van mijn mams huis naar ons verhuisd! Kreeg ineens de kriebels toen ik het ledikantje zag staan! Vind het stiekem wel heel erg spannend zeg!

xxxxxx

Deel Deze Pagina