nathan oogje zat vanmorgen weer helemaal dicht. Heb wel het idee dat het iets minder rood is dus gaat wel de goede kant op! Miss dior: nu maar even rustig aan wakker worden dan.. Noooit een leuk begin van de ochtend zo. Linnie: wat komt het dan dicht bij he als de spulletjes ook al in huis staan.. Lekker van genieten hoor.. Toen bij ons alles stond liep ik echt heel vaak even het kamertje in. gewoon om alles even te bekijken en weg te dromen Hoe gaat het verder trouwens met je??
Goedemorgen dames! @ Riedel, en? Nog niks... Ik zit op mijn telefoon hoor! Hopelijk heb je lekker kunnen slapen! @ Miss, spannend een nieuwe ronde! En buiten klussen kun je best eens proberen als het lekker weer is althans! Vervelend he verslapen, dan word je zo druk wakker @ Linnie, wow wat spannend! Kan me voorstellen dat het nu wel dichtbij komt wel leuk! @ Juffie, wat vervelend van Nathans oog. Hoe maak je het schoon? Heb je al geprobeerd er een beetje borstvoeding in te doen? Dat las ik toen op het forum toen Wesley het had en toen maakte ik het steeds schoon met lauw water en toen ik er bv op deed was het direct over vond dat zo grappig. Hier gaat ie goed. Vandaag een hele dag werken en dan zijn haan en ik lekker vrij. We zijn thuis nog eea aan het doen dus dat is wel lekker en gezellig. Vanmorgen bracht ik Wesley weer naar het kdv en......... Hij lachtte! Hij had meteen lol en ging spelen waarschijnlijk was hij de vorige keren gewoon zo verdrietig omdat hij toch nog last had van z'n oortje zo sneu... Er komt geen vuil meer uit dus dat is mooi, vrijdag nog even na laten kijken bij de ha maar ben blij dat ik m'n vrolijke ventje weer terug heb. Het is een echte deugniet hoor! Als hij iets doet wat niet mag zeg ik "Wesley, nee nee!" en dan schud ik m'n hoofd en dan doet hij me na, gaat hij ook nee schudden en heeeeeeeeeeeeel schattig lachen en doet dan alsnog wat hij niet mag hahahaha... Dan moet ik proberen m'n lachen in te houden maar dat gaat niet altijd hoor. Hij is ontzettend druk en kruipt alle kanten op en brabbelt en schreeuwt overal boven uit, erg leuk maar wel erg druk want hji zit geen moment stil! Zo... Ik ga even aan het werk, kom zo nog wel even koeken hiero
Hey Ladies! MissDior....WELKOM! Juffie...heb ik ook vaker gehoord dat bv goed is voor geirriteerde oogjes! Baat het niet dan schaadt het niet toch? Deli...fijn dat Wesley weer lekker vrolijk is. Ennehh, lekker genieten van een heel lang weekend. Ik heb om 12.00 uur al weekend! Jippie!! Riddle...hoe is het nu? Linnie....zeker spannend nu alle spulletjes er zijn! Nu wordt het ECHT! Geniet nog even lekker van je mooie buik!
@ Dag, lekker joh jij al om 12.00 uur weekend ik mag niet klagen. Ben vorige week vrij geweest en vandaag is mijn eerste werkdag sinds die tijd en nu ben ik direct hierna weer vrij tot woensdag toch wel lekker parttimer zijn
@ Deli.....heeeeeeeeerlijk part time werken. Ik mag ook niet klagen. Werk vanaf 2003 al part time Maar voorheen wel elke ochtend en nu maar 3 x per week.
Mogguh Meiden @Deli..lekker joh dat Wesley zo blij was toen je hem afleverde..ga je toch met een beter gevoel weg...en idd lekker vrij straks @Linnie...spannend he de spullen neerzetten...vond het zelf zo leuk die kamer inrichten en met kleertjes prutsen en zo haha Hier alles ok meiden, nog geen kleine in zicht, ze is wel rustiger als normaal en heb vanochtend behoorlijke dunne ontlasting excuses voor de details haha maar ja dat hoeft ook niks te betekenen...denk dat et kleine monster mooi nog even op zich laat wachten
@ Riedel, het kan iig nooit meer lang duren! Over 2 weken heb je d'r in je armen, dat lijkt me wel een prettig idee!
Pff ik denk dat als ik nog 2 weken moet wachten ik gek wordt ...durf ook niet zo ver van huis te gaan en dat lukt ook niet door de hoeveelheid harde buiken die ik steeds heb dus zit hier maar beetje in huis te prutten en wat je zegt over 2 weken heb ik haar zo en zo in mijn armen....zo raar idee eigenlijk joh, kan me het nog steeds amper voorstellen dat ze er straks dan eindelijk is en we echt een baby erbij hebben ...of klinkt dat nou weer heel raar :
Nee klinkt helemaal niet raar. Je kunt je er ook geen voorstelling van maken. Je hebt geen idee hoe je leven straks veranderd, heel bijzonder! Maar zo heerlijk om te genieten met zo'n kleintje straks Maak jezelf maar goed boos! Ze zeggen als vrouwen het echt, echt, echt helemaal zat zijn gaan ze bevallen
hahah ja maar ze zeggen ook dat je moet ontspannen en er niet teveel aan moet denken...ach ja zo zijn er "tips" genoeg
hey ben ik weer net even met nathan naar het tuincentrum geweest. leuke plantjes gekocht voor in de tuin en in huis.. En nathan heeft net eindelijk weer eens zijn fles leeggedronken nu ligt hij lekker te spelen in de box.. hij is al een hele tijd wakker maar nog heel gezellig dus laat hem maar lekker spelen.. Als hij gaat jengelen mag hij lekker gaan slapen. Heb het trouwens al geprobeerd hoor bv in zijn oogje. Voed natuurlijk nog 2 keer zelf en dan spuit ik ook even wat in zijn oogje Deli: wat fijn dat wesley weer zo vrolijk is.. En het opvoeden kan dus beginnen Wat een deugniet! kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om niet te lachen dan. Rid: inderdaad nog max 2 weken meis! Maar die laatste 2 weken duren voor je gevoel wel maanden he? Dag: hoe gaat het bij jullie??
Yeps Juffie dat heb je goed Heb net ff de was opgevouwen en de keuken geboent en zo en nu ff zitten...probeer me zo goed en zo kwaad als het lukt met al die harde buiken en pijn in mijn rug maar zoveel mogelijk bezig te houden anders wordt ik helemaal gestoord van mezelf Nou ik ga even boekje lezen denk ik en dan tok ik jullie strakjes weer Succes met je plantjes
@ Riedel, leessuh! @ Juffie, ook al aan het shoppen bij het tuincentrum geweest, leuk he! Wij waren er zaterdag even wat plantjes en potten voor in het vensterbank en wat voor buiten. Hebben echt supermooie potten gekocht maar waren meteen 200 euro lichter! Maar ja, staat wel fleurig nu
goede middag; how is het hiero? ik zit wat minder in mijn velletje. Ben veel moe, weinig puf om iets te willen doen. Erg vervelend. Mijn iijzer is wel goed die staat op 8. Dus geen idee wat er nu weer met mijn lijf aan de hand is. Maar ga denk ik nog wel even naar de dokter. Wil toch aan de nuva ring, dus dan kan ik dat meteen vertellen. Missdior; welkom in ons kippenhok. Helaas herken ik je klachten wel. Ik ben alweer 2 keer ongi geweest na mijn bevalling in een maand Nu voel ik alweer een derde ronde aankomen grrrr. Het rare bij mij is dat ik steeds voel dat mijn baarmoederslijm dikker wordt en heb ook hele dagen een zeurderig gevoel in mijn buik, wat doortrekt naar mijn liezen. Toen ik nog aan de pil was, wist ik niet meer hoe het voelde en nu helaas dus wel. Bij ons heeft het zwanger worden elf maanden geduurd, waarvan ik in de laatste maand in het ziekenhuis met een vage bloeding ben beland. Ook toen had ik 2 syclussen in een maand. Ik hoop dat je snel zwanger wordt. Is dit jullie eerste zwangerschap? Deli; hoe gaat het nu met Wesley juffie; wat sneu dat nathan nu wat ziekjes is. Hoe bevalt je vakantie? riddle; ik duim voor je dat je snel mag gaan bevallen en dat alles goed gaat verlopen. Lin; wat leuk dat alle meubels nu in het kamertje staan. Dat is zo'n lekker gevoel. hihihih geniet nog maar lekker van deze tijd. Pooh; hoort iemand nog wel eens wat van haar? ben zo benieuwd hoe het met je gaat... qb; how is ie dan??? mariah; hoe gaat het met jou en je kleine meid? Liena; kom je nog weer een keertje tokken? All; wat is het hier rustig. Ik moet over 2 weken weer beginnen met werken, man wat is de tijd snel gegaan zeg grrrrr Ik ga zo Zoë wakker maken en dan gaan we naar ouwe oma. (overgroot oma) dikke knuffel allemaal
mink: wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit Maar zo vaak alweer ongesteld is natuurlijk ook vervelend.. Als je straks de nuvaring krijgt, krijg de dan weer regelmaat in je cyclus??
Hey allemaal, Weinig tijd meer want we gaan vanavond onverwachts toch nog op stap. Nou ja, op stap.......lekker uit eten en daarna nog een borreltje drinken. Vind het wel spannend wat schoonvader past voor het eerst wat langer op. Hij heeft wel al vaker opgepast maar dan steeds maar een uurtje en dan was er geen verschoning of flesje nodig. Maar ja, zal vast goed komen. Denk dat ik hem makkelijker daar heen zou brengen als mijn schoonmoeder nog zou leven. O ja, nog ff spammen.... Meneer had heerlijk gespeeld bij oma toen ik was werken en eenmaal thuis wilde hij perse zijn knuffeltje om in slaap te vallen. Toen ik even later op zijn kamer aankwam trof ik hem zo aan, haha.
aaah wat lief Dag!! Nathan heeft ook al een favo knuffel. die geven we ook mee naar de gastouder.. echt grappig! Trouwens bekend lakentje, ligt nathan nu ook onder all: net even wezen wegen op het CB. Nathan is nu 5815 gram en 63 cm. Zijn groeilijntje buigt wat af maar nog neit zorgwekkend gelukkig.. Nathan is echt nog wel een klein mannetje.. zoontje van mijn collega is 2 weken jonger en al meer dan 7 kg Maar goed verder doet hij het prima gelukkig!
Ach Juffie....Nathan is helemaal niet klein. Stan weegt nu 6600 gram en is ook 63 cm en die is ongeveer een maand ouder. Er zijn altijd kindjes die groter of kleiner zijn maar ga aub niet vergelijken. Dat deed ik ook een tijdje en dat maakte me een beetje gek. Ik begon spoken te zien en dacht al dat Stan een heel klein ventje was maar hij zit precies tussen de 2 groeilijntjes in en kan dus niet beter. En je moet maar zo denken......klein maar HEEl fijn!
@ Mink, vervelend dat je je zo voelt meis! Het kan best zijn dat het er gewoon bij hoort! Je hebt een behoorlijk heftige tijd achter de rug. Zo'n zwangerschap+bevalling is wel een aanslag op je lichaam. @ Juffie, fijn dat Nathan het verder toch goed doet! Je moet nooit vergelijken want ieder kindje is anders! Wesley weegt nu al ong. wat een ander kindje van 2,5 jr. weegt En kijk naar jou en je haan, jullie zijn allebei volgens mij fijn gebouwd toch?! Als hij het goed doet verder is het prima! @ Dag, wat schattig Wesley ligt ook altijd met een knuffeltje en hij sabbelt op het staartje hahaha... In het begin lag hij ook altijd met dat knuffeltje op z'n gezicht. Echt superlieve foto! Komt vast goed met oppassen! Geniet maar lekker van je avondje! Nou meiden, ik zeg jullie gedag! Als jullie nog koninginnendag vieren: veel plezier! Ik werk nog even en dan ga ik lekker m'n mannetje ophalen, ben benieuwd hoe hij het verder gedaan heeft. Ik heb echt zere (.)(.) joh! Volgens mij had ik dat alleen toen ik zwanger was, begin me gewoon een beetje zorgen te maken
Oh jee Deli...is er een kans dat je zwanger bent dan?? Leuke foto!!!...super schattig Mink...das wel vervelend dat je niet lekker in je vel zit, idd maar eens na laten kijken.. Nou hier alles rustig, buurvrouw was net ff op visite wel gezellig en vanavond komt tante en nichtje van mijn haantje de kinderkamer kijken, wouden ze perse zien voor de kleine er was maar hoop dat ze niet zo lang blijven ....heb nog nooit zoveel visite gehad als de laatste tijd Ok meiden ik ga hier ff spelletje doen en kom zo nog wel ffies langs...voor wie ik niet meer spreek.,...fijne queensday morgen