@ Riedel, ik heb wel een keer later de pil genomen 'snachts ipv 'savonds en ik ben 1 dag later met de strip begonnen maar ik had toen gezien dat dat geen kwaad kon, dacht ik... Zo irritant, ben vaak zo druk en dan vergeet ik dat rot ding... Had ik vroeger nooit, nu ligt ie bij m'n tandenborstel dan vergeet ik 'm zeker niet. Als je geen zin hebt in visite dan zeg je dat toch! Had ik op het laatst ook niet meer hoor, wilde gewoon het liefst lekker op mezelf thuis zijn!
Oh, grappig... Ik typ net naar haantje dat mijn (.)(.) zeer doen dacht hij dat ik m'n kont bedoelde hahahaha Ik zei dat dat meer {.}{.} zou zijn dan nou ik ga nu echt weg, doeiiiiii
hahah mannen Nou lijkt me idd niet dat dat kwaad kan deli met de pil...komt wel goed joh Ja maar had al een keer nee gezegd en ben daar niet zo goed in dus moet maar even dan anders voel ik me ook weer zo schuldig
HIHI Deli Zwanger zijn lijkt me trouwens niet als je de pil een keer neit op het goede tijdstip genomen hebt.. Maar ja je weet maar nooit natuurlijk Rid: had ook geen zin in visite meer hoor aan het eind.. Lekker thuis zijn met mijn haantje en broeden All: moet me misschien ook niet zo druk maken.. Maar goed ben gewoon een stresskip als het om Nathan gaat En vooral omdat hij ook nog eens zo slecht dronk, maakte ik me zorgen. Vandaag trouwens al 2 keer zijn fles leeg wij gaan zo aan de pizza.. Haantje is nu halen. Echt al lang neit gegeten. Lekker!
MMMM juffie pizza! Ik snap heel goed dat je stress hebt als je kindje kleiner lijkt dan andere kindjes en ook nog eens niet goed drinkt. Heb er heeeeeeeeel veel ervaring mee. Stan heeft volgens mij nog nooit een fles leeg gedronken en spuugt ook nog eens de helft uit. Toch groeit hij steeds en soms is hij ook bijna niets aangekomen maar hij heeft nog steeds een mooi gewicht dus het CB maakt zich niet druk. Doe ik dan ook maar niet . Als ik het er in wil proppen komt het er toch weer uit dus ik laat het tegenwoordig maar gewoon zoals het is. Sommige kindjes zijn gewoon niet zulke grote eters en hebben gewoon niet meer nodig. Als Nathan lekker tevreden en vrolijk is dan moet je lekker doorgaan met wat je nu doet. Eet ze! We gaan strakkies lekker uit eten. Wat zal ik smullen.......neem lekker carpaccio en biefstuk of zo. Alles wat ik in de zwangerschap allemaal niet mocht vind ik nu extra extra extra lekker!
Dag: fijn om te horen dat Nathan niet de enige niet zo grote eter is.. Hoor en lees alleen maar verhalen over flessen van 200 cc die helemaal leeg gaan. Nathan dronk vandaag 150 cc + 5 schepjes leeg.. Was is al heeel blij mee! Hoe was het etentje? Lekker genoten van je biefstukje en carpaccio?
Hallow Krijg nooit meer meldingen van hier vandaar dat ik er bijna nooit ben.... Irritant hoor! Hoe gaat het met jullie allemaal?
Heeyz! Was ik ook ff! (Hello Yoo! ) Ben volgens mij niet meer in het hokkie geweest sinds zondag... ...shame on me... Maar hoe gaat het met alle kippies? Hebben we er inmiddels nog nieuwe kippies bij? Of kuikentjes (Rid?) ? Heb nu heerlijk lang weekend, jeej! Haantje gaat vanavond naar Denemarken om te vissen, die komt dan zondag pas weer... Ach, kan ik weer wat meer online komen! Elk nadeel hep zun voordeel! En nu ff Britt uit bed plukken voor haar laatste fles! Tok gauw! Xx
Oh dat is hier ook altijd zo. Wil ik net wat gaan doen, gaat de telefoon. En helemaal als haantje belt dan zijn we zo een dik half uur verder!
Jups! Het gaat dan alleen vaak helemaal nergens over, maarja.. is ook wel eens leuk! Ben weg hoor, nog ff bankhangen met haantje zolang hij er nog is, haha! Xx
Goede avond dames Tjonge wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik dacht ik kijk nog even.... moet direct 3 pagina´s terug lezen... haha Jullie zijn nog allemaal een beetje nieuw voor me, dus mijn excuses als ik niet zo mee kom in jullie gesprekken....en dan soms een aantal berichten over het hoofd zie, want jullie zijn al zo aan elkaar gewend / bekend, en is een gezellig kippenhok hier. Gun mij even de tijd Ik ga even alles bij lezen. Las net iets over bv op een aandoening naja de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihihi.... sinds wij met babytje krijgen bezig zijn hoor ik de meest gekste dingen om mij heen.... mijn zusje vertelde mij gisteren dat maizena ( of te wel aardappelzetmeel ) zo goed moet zijn op rode en kapotte billetjes.... moest er wel om lachen, maar mevrouw bleef zo nuchter kijken en beweren dat het hielp.... kan niet wachten om het eens uit te proberen hahaha, lekker wat keukenkruiden op het verschoon kastje, naast de zwitsal en sudocréme... leuk leuk
Moet wel even iets kwijt tussen door; Ik vind het onzettend leuk dat ik zo hartelijk welkom wordt geheten hier!!! Is een van de weinige topic´s waar dit gebeurt. Heel leuk dames, en lief!! dank jullie
Maizena is een wondermiddel hoor MissD!! Hahah ik werk op een kdv en we gebruiken het heel vaak. Klinkt raar maar t werkt echt! Ja dit is een heel leuk topic! Met alleen maar lieve meiden!! QB Geniet nog ff van je mannetje!!
Oh dan heb jij een luxe contract Heb helaas een schop gekregen wegens slecht jaar, en wegens zwangerschap, heb helaas in december een miskraam gehad... maar ach, zo aardig zijn ze vandaag de dag... Nieuwe kansen, nieuw begin.
Ja vind ik ook, ik las al een hele tijd met jullie mee, maar van de week dacht ik " laat ik eens een berichtje schrijven" jullie zijn zo drukkies, echt leuk! Ik doe me meestal altijd de moeite om te reageren op de geposte berichtjes van dames, maar helaas doet niet iedereen dat.... ik heb al in zoveel topíc´s berichtjes geplaatst maar daar wordt denkelijk gewoon overheen gelezen, is jammer. Hier zie ik dat men de berichten ook daadwerkelijk leest, en niet alleenmaar met zich zelf bezig is. Jah dat maizena verhaal, moest echt lachen, maar als het helpt.... dan ga ik dat als eerst kopen mocht ik zwanger raken, oh nee, heb nog wat in de kast bedenk ik me net, dus eerste baby uitzetje heb ik al Nu nog basilicum plantje als deco en het plaatje is compleet.
Maak er even een leuk avondje van met je hubby, Hierbij een aantal tips, Kook een lekker maaltijdje van verse annanas, recept; men neme 20 verse annanassen en die prak je lekker tot een prutje, smullen maar...jammie Daarbij ( bij kaarslicht natuurlijk ) een 5 liter fles bitterlemon... zooo gezellig!! Daarna verschuiven jullie richting de bank, dan maak je natuurlijk een heerlijke coctail van alweer bitterlemon met ± 5 cc wonderolie, heerlijk!!! Daarna maken jullie het echt gezellig, voetjes masseren, en de rest volgt dan vanzelf.... moet ik dit nog verder uitleggen of vat je hem? Daarna verplaats je je richting toilet...wonderolie begint te werken... zooo gezellig!! Tegen de ochtend heb je dan denkelijk jullie baby Of je darmen zijn gewoon van streek... kan ook...
Nou jah, ik zit hier gewoon in mijn uppie een hele pagina vol te kletsen Ik ga lekker douchen en even relaxen. Fijne avond dames