hoi meiden! Wat een gedoe zeg vandaag in Apeldoorn. Bah Vandaag wel meegelezen maar steeds niet de tijd genomen om even te tokken.. Nathan had vandaag besloten dat hij maar eens een dagje niet ging slapen over het algemeen was het best gezellig hoor maar zodra hij in bed lag was het brullen.. Nou ja slaapt hij vannacht goed hoop ik Miss Dior: hoe was de pizza?? Dag: zou inderdaad heel goed kunnen dat hij het aanvoelt hoor.. En lekker gebbqt?? Was vast gezellig! QB: leuk filmpje! xxx
hello, hier een kip met een maga kater.. Ik was gisteren ldderzat geworden door 4 wijntjes, ja echt maar 4 wijntjes pffff wat een kippig ding ben ik ook hahahaha Dus vandaag weinig gedaan en veel gekeken naar het verschrikkelijke nieuws. Riddl; dus nog geen oranje baby? Yoyo; ik heb al een paar keer om de link gevraagd van de nieuwe forum, maar heb hem nog steeds niet...spreek jij wendy toevallig nog? Heb je nog wat leuks gedaan vandaag... wendy: wil je mij die link even geven? Deli; dus een nieuwe bril uitzoeken, is ook wel leuk. Ik ga morgen mijn zonnebril klaar laten maken. Dus eentje op sterkte wel mooi, maar duur!! dat wist ik niet hahahahaha Hahah ik heb trouwens erg om je bil tekens gelachen hihih QB; en was het nog gezelli. Leuk filmpie trouwens miss; leuk dat je het hier gezellig vindt. De meeste kippen hebben ook een kippennaam. Dus bij deze wil ik je dopen tot misskip hahahaha De meesten kletsen hier al heeeel lang, maar we zijn altijd wel in voor watnieuwe verse kippetjes hahaha. Er zijn al veel meiden bevallen inmiddels en idd een aantal zwanger. We leven hier veel met elkaar mee. Erg leuk. Kristel; hahah een druk kuikentje, maar neem van mij aan, dat ga je na de bevalling echt missen...dus heerlijk van genieten. lin; how is het met jou miran; waar ben je???? kippies fijne avond nog en tok laters
Hey Mink! Het is http://hetkippenhok.forum2go.nl je ff aanmelden en als je goedgekeurd bent kan je meetokken! Hier een relaxte dag. Barry is werken en ik ben vanmorgen met mijn moeder en zus boodschappen gaan doen voor ons weekend weg. Daarna even thuis gestreken en de koffers gepakt voor het komende weekend weg. Toen lekker de fiets op naar mijn ouders waar we net de tv aanzette toen die gek door het publiek reed. Na dat te hebben laten bezinken zijn we hier naar de camping gegaan waar vanalles te doen was. Mijn vader kwam na het werken ook nog daarheen dus met zijn alleen daar gegeten. Toen weer naar huis naar ons Suuske. En nu lekker relaxen en optijd naar bed. Morgen bruidsreportage en daarna op naar de Veluwe!!
Avond meiden! Ik ben blij dat mijn kont hier in de smaak valt {.}{.} Wij zaten vanmorgen ook naar koninginnendag op tv te kijken en toen ging ik even douchen en toen ik eronderuit kwam zei Rik wat er was gebeurd, ik geloofde het gewoon niet! Echt onwerkelijk. Huissen, waar die mafkees vandaan komt, ligt bij ons om de hoek! @ Riedel, jammer dat er nog geen oranje baby is geboren bij jullie @ Mink, hahahahaha... Zuipschuit ik had het hier ook vd week van 2 bailey's. Ik ben ook niks gewent en dan na een zwangerschap kun je de lol op! @ Queenie, het is een echte handenbinder nu ja! Hij trekt alles uit de lades en alle kastjes gaan openen hij zit echt overal aan! Hij kan al goed tijgeren/kruipen dus is ook supersnel ergens bij. Ik loop de hele dag te roepen dat hij dingen niet mag doen hahaha... En dan schudt meneer nee en gaat schattig lachen! Maar ja... Hoort er ook bij he! Vandaag had hij weer een rotdag zeg, bleh! Niks was goed. Ik hoop zooooooo dat hij niet weer last van z'n oor krijgt. Morgenvroeg weer langs de huisarts zodat hij nog even kan checken. Nou meiden, sorry beetje ego bericht maar ik zit even niet zo lekker in m'n vel vandaag. Kom snel weer vrolijk tokken fijne avond allemaal!
Heeeeeeey goedenavond... Ik kreeg geen berichtjes meer van jullie, dus toen ik net de krabbel van Deli las ben ik maar gelijk komen kijken hier!!! Hoe is het hier met de kippies? Ik zag n nieuweling voorbij komen... @missDior.. welkom hier in ons gezellige hokkie! Dan zag ik dat bij Riddle nog steeds niks is... @Riddle... hoe ver ben je nu eigenlijk meid! Hoe staat t eigenlijk met onze weddenschappen? Wie heeft de laatstse lijst nog bij de hand? Hoe is het verder met alle andere kippies? Met mij gaat t erg goed... wij zijn aan de verbouwing geslagen en wij zijn al n heel eind qua voorgevel betreft! Het binnenwerk kan ook in de winter maar de buitenkant moet echt nu met t mooie weer toch? Zal ff proberen te spammen.... Huis van voor de verbouwing (de rechtse GROTE raam is ons winkelpandje) Onze nieuwe voordeur... En dan nu zoals het nu aan t worden is, wij zijn nu nog bezig met die steenstrips... Zien jullie t verschil? Ik ben apetrots op Chris want dit heeft ie dus allemaal ZELF gedaan met hulp van MIJ!!! En wat er nog gedaan moet worden doet ie ook allemaal ZELF!
Hallo kippies, daar ben ik dan ook weer even... Ik heb lang niet alles terug gelezen, maar zag wel dat er een nieuw kippie is: Welkom Miss Dior!!! Ik heb eerst ook een hele tijd meegelezen hier (eigenlijk vanaf het begin ), ben zwanger geweest en bevallen en toen besloot ik toch maar mee te gaan tokken. Erg gezellig; ik heb er geen spijt van! @Deli: ik moest even hardop lachen om het verhaal van Wesley met je bril . Het is echt een boef volgens mij!!! Luca is ook al erg ondeugend, dus ik denk dat ik met hem ook nog wel het een en ander te stellen krijg... Van de week in de stad kwam er gewoon een vrouw naar me toe omdat de wagen zo stond te schudden; zo hard lag meneer erin te trappelen! @Juffie: ben je ook lekker aan het genieten van de vakantie? Ik las dat Nathan niet wilde slapen vandaag. Luca ook niet; veel te gezellig denk ik Koninginnedag . Hij ligt iig nu wel lekker te knorren; ik hoop dat Nathan dat ook doet. @Miran: daar ben je dan eindelijk! Ik miste je al!!! @Mink: ik zag een superlieve foto van Zoe voorbij komen; wat een mooi meisje zeg!!! Heeft ze al een vriendje? Zo niet, dan doe ik mijn zoon in de aanbieding, want ik wil haar wel als schoondochter ! @yoyo: dus het gaat nog steeds niet lekker tussen jou en Barry? Vervelend zeg; ik hoop dat je er snel uit komt voor jezelf! @ de rest: ik ga zo Luca nog even een fles geven en dan richting mijn bedje en hopen dat Luca rustig slaapt vannacht, want af en toe is hij erg onrustig 's nachts. Hij slaapt dan wel, maar maakt geluidjes, ligt te trappelen en zoekt zijn speen en daar wordt moeders dan steeds wakker van... Zwaai!!!
Murning! @ Miran, ziet er goed uit meis! @ Elise, heb je een goede nacht gehad? @ Riedel, baby geboren? Ik loop zo even naar de Hans Anders, nieuwe bril halen hahaha... Vanmorgen nog met Wesley bij de ha geweest en z'n trommelvlies was weer helemaal normaal. Er zal nog wel wat oorsmeer voor wat we elke dag met iets moeten schoonmaken maar het loopoor zou toch over moeten zijn. Ondanks dat hij gister wat dramde... Net op het kdv ging hij ook meteen spelen alleen bleef ik nog even staan en toen kroop hij naar mij toe en begon iets te mopperen. Nou ja, even met een speeltje afgeleid en gezwaait en toen ben ik weggegaan dus hou m'n hart vast...
goedemorgen meiden! Elize: Dus Luca wilde ook liever genieten van koninginnedag Gisteravond om kwart over 7 lag nathan in bed en geslapen tot vanmorgen 7 uur.. Wel om 10 uur nog even een fles gehad maar die dronk hij ook slapen op Nu ligt hij ook weer te slapen alleen moet hem zo wakker maken want we moeten naar de osteopaat. Vind ik altijd zo zielig he hem weer uuit bed plukken als hij slaapt maar ja moet toch.. Deli: Hoop dat Wesley vandaag weer gewoon gezellig en vrolijk is! Enne succes met het uitzoeken van een nieuwe bril. Miranda: Mooi hoor! All: mijn hele mond zit vol aften. echt zo irritant doet zeer Is echt een zwakke plek van mij maar had het al een hele tijd niet gehad. Nu waarschijnlijk wat minder weerstand door werken en mama zijn en mijn mond zit weer vol fijne dag allemaal! xxx
Ola meiden, Kwam even snel spieken of Rid al bevallen is, maar nog niets zie ik.. Ben benieuwd! @De rest; Hooooiiiii! Zit vandaag alleen, dus helaas weinig tijd om te tokken! Maar ik wil jullie wel een dikke knuffel geven! xxx
Hey Meiden Nou hier dus nog steeds geen baby te bekennen ....Miran ik was gisteren uitgerekend Ik voel me opzich nog wel goed, heb redelijk goed geslapen vannacht maar de lage rugpijn, veeeel harde buiken en krampen in de schaamstreek blijven maar that's it haantje is ook lekker vrij vandaag die hoeft dinsdag pas weer te werken dus dat is wel fijn, gisteren nog even naar een braderie geweest en zometeen even boodschappen doen al merk ik wel dat ik nerveus wordt om de deur uit te gaan, ben bang dat de vliezen ineens breken midden in de winkel of het centrum Nou meiden, werkse voor wie aan de arbeid is vandaag en de rest geniet van de dag!! Tok laterssss
Ook namens mij voor alle kippies een hele dikke knuffel! 'k Ga zo ff naar Groningen met mijn schoonmoeder en de kuikens, ff shoppen. Of niet, we zien wel. Aangezien de mannen toch aan de vishengels hangen.. moet toch iemand het geld uitgeven he? Dikke kus! Xx
he wat jammer rid.. nog steeds geen kuikentje onderweg.. Fijn dat je haantje thuis is nu. QB: shopze! Net even naar het schoolvoetbaltournooi wezen kijken. De meiden vonden nathan alleen interessanter de bal volgens mij.. Ze hadden alles verloren tot ik kwam toen wonnen ze Ach ze deden hun best Nathan was de hele tijd wakker. Nu moet hij eigenlijk zijn fles ligt hij te snurken in de maxicosi.. laat hem maar even liggen want hij was al heeel lang wakker tok later!!
Hello! @ Riedel, wat jammer nog geen babytje... Niet nerveus zijn joh! Gewoon lekker gaan! Als je vliezen breken ben je zo thuis en in een winkel ruimen ze het wel voor je op! Zo dacht ik tenminste... @ Juffie, wat vervelend van je mond zeg lijkt me erg pijnlijk! @ Queenie, succes vandaag met geld uit geven! @ Lin, werkse! En de rest ook die werkt vandaag! Loop ik net de hans anders binnen staan daar 3 man en zeiden ze dat ze eigenlijk nog niet waren geopend, over een minuut of 5 zouden ze open gaan, pfff... Dus ik even appie binnen gelopen voor wat boodschappen en toen ik eruit kwam stonden nog de reclame borden niet buiten dus ik naar de Pearl gelopen en nu hadden hun een aanbieding kreeg ik bij mijn bril 50 euro korting omdat ik bij de Menzis zit en een zonnenbril op sterkte GRATIS. Dus had misschien mooi mazzel dat die stomme hans anders zo raar deed. Nu kan ik hopelijk volg. week of over 2 wk. weer alles zien Wesley is op het kdv en ik heb net alle ramen aan de buitenkant gezeemd, pfffffffff wat een rotklus is dat zeg. Haantje had pas de vensterbanken geschilderd en net gekit dus binnen kan nog niet, mag hij mooi doen van de week! Nou, ik ga nog even wat doen, tok later!
Deli: inderdaad maar gelukkig dat je bij de hans anders niet naar binnen kon. Wat een heerlijk weer he?? 8) en Nathan gunt zijn mama ookk een vakantiemiddagje want slaapt al vanaf 12 uur 2 keer zijn speen er in gedaan en hij knort weer lekker verder.. Heb heerlijk in de tuin gezeten met een boek.. Echt genieten.. straks zal hij wel wakker worden voor een fles en daarna misschien nog even een stukje wandelen.. oh hoor hem al xxx
Goede avond allemaal... Iedereen denk ik aan t genieten van de weekend EN t mooie weer!!! Ik kreeg straks van mn achterbuurvrouw n rare vraag.... zij zag iets aan mij... ze vroeg ben je zwanger? ik zeg nee niet dat ik weet, hoezo? Nou... zei ze.... je hebt n uitstraling die ik niet kan plaatsen... je bent ook aan t uitdijen! Ik zeg: nou dank je wel hahahahaha, nee ik weet dat pas volgende week! Dus hopelijk heb je gelijk en heb ik volgende week n positest in mn handen! Ze zei: echt waar meid en vaak heb ik in zo´n soort gevallen echt wel gelijk hoor! hahahaha ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet hihihihihi... tuurlijk wil je het geloven MAAR kan je zoiets ook geloven he?!!! Oooh ik zie n mailtje binnen komen van mn schatje dus ff snel lezen... tok later
nou miran, ik hoop dat ze gelijk heeft, zou natuurlijk wel heeeeeeel erg leuk zijn hihihih wat een mooi verschil trouwens, je zult wel heel trots op je haan zijn hihih elise; hahah thanks, kreeg er blosjes van hihih maar uh er zijn al wat kleine mannetjes kuikens die wel verkering willen, hihih maar er kan er altijd nog wel eentje bij hihihi deli; wat stom van die zaak, beter dat je naar pearl bent gegaan. wat een dom gedoe ook, om die paar minuten. nou ik ga tv kijken
hey meiden Nou hier nog steeds alles rustig hoor, ben de hele dag eigenlijk onderweg geweest en we zijn net thuis van een bbq bij de buren dus gaat allemaal nog goed...pfff ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten....ben al zo vreselijk bang voor de bevalling dus hoe langer het duurt hoe angstiger ik wordt We zullen zien Slaap lekker allemaal!!