Snap ik ook meis! Ik zat nog te denken misschien is een beetje afleiding wel leuk maar ja... Met zwangere en dames die zwanger willen worden heb je natuurlijk alles behalve afleiding dus ik snap het helemaal dat je niet komt! Daarom spreken we snel een nieuwe dag af!
Ja gaat wel redelijk. Toen ik vanmorgen kwam was er bezoek daar had ik niet echt trek in. Dus ben lekker met mijn neefje en nichtje buiten met waterballonnen gaan spelen. Net even een eindje gelopen. Contact gehad met mijn leidinggevende. Hoef niet thuis te blijven zitten. De contoleur komt niet want ze vond dat ik eerst maar eens goed alles door moest laten dringen. Ik moet gewoon allemaal leuke dingen gaan doen en regelmatig ff lekker huilen. Dus komt goed. Ga nu ff dutje doen op de bank hier want t hakt er toch wel in....
Weet ook niet wat het bloeden gaat doen Deli. Dat is eigenlijk de hoofdreden. Ben liever wat dichter bij huis dan.
Met de trein zou ik om 10.53 uur aankomen... Ben alleen niet zo'n held nu het station bij ons helemaal is verbouwd
Jaarbeurs staat al aangegeven als je Utrecht in komt rijden dus is ook niet zo moeilijk als je dat liever doet Deli. Maar ja ik weet natuurlijk niet wat jij zelf fijner vindt. Nou ik ga er weer ff vandoor. Tok jullie later!
Doe maar rustig aan idd meis, neem de tijd om het te verwerken en probeer een beetje uit te rusten... Ik zag dat je al data had doorgegeven? Ik heb je naam erbij op geschreven...... En bij 18 en 25 OVB..... Ik wou dat ik bij je in de buurt woonde en je gewoon ff een dikke knuffel kon brengen......
@ Deli dan zou je dus 4 minuten na ons aankomen , Ik ga zelf van te voren ff kijken op het station en ik heb de mazzel dat haantje me brengt, dus ik hoef niet alleen heen......... Moet alleen nog ff met Juffie overleggen van hoe we elkaar herkennen hihi.
Liena, ik denk dat ik wel met de trein ga kunnen jullie mij mooi opwachten als jullie al zijn aangekomen voor mij mijn haan gaat dagelijks met de trein dus die kan me wel zeggen hoe ik moet lopen... Ik neem aan dat jullie elkaar kunnen herkennen aan de vele veren die rond dwarrelen toch? We gaan toch allemaal wel in kippenkostuum! Gelukkig heb je al wat foto's kunnen zien op hyves anders zou je helemaal niet weten op wie je staat te wachten
Nee idd haha, zie het al voor me. 5 meiden in kippenkostuum. Hebben we wel bekijks denk ik Als je met de trein gaat dan wachten we je gewoon op. Heb net al even heel goed je foto bekeken op hyves, dus dat moet vast goedkomen . Ik heb er in ieder geval heel veel zin in. En voor de volgende kippendag hebben we al weer 3 kippetjes die zich hebben opgegeven...... Dus kippies geef je op voor de volgende kippendag zodat we snel de datum vast kunnen leggen voor er wat anders wordt afgesproken ....
Heb net even overlegd met haantje en hij zei dat met de trein in principe wel handiger en goedkoper is. Hij vroeg alleen hoelaat ik weer ging omdat het daar 'savonds laat niet prettig was... Maar volgens mij gaan we niet zo superlaat naar huis en we zijn met een clubje dus ik ga met de trein! Whahaha, mijn foto bekeken?! Inmiddels heb ik toch wel een dikkere buik als op mijn trouwfoto en mijn bril weer op maar goed... We zullen elkaar vast niet mislopen! Gezellig joh!
Nee volgens mij moet dat helemaal goed komen. En het schiet al aardig op want voor we het weten is het zaterdag. En het wordt toch ook geen nachtwerk lijkt me, we komen vast niet heel laat terug. We kunnen er natuurlijk gewoon een beetje rekening mee houden..... En ik lijk nog wel aardig op mijn trouwfoto hoor Was net ff buiten maar het is echt heerlijk weer. Met een kwartiertje komt haantje thuis, dan maar ff kijken of we niet even naar het bos of naar zee kunnen, ff lekker de buitenlucht in. Morgen als alles goed is bij de vk dan gaan we vast kijken naar welk behang we evt, leuk vinden voor de babykamer. We gaan trouwens wel voor de grote kamer, lijkt ons toch makkelijker.....
Ja precies gewoon een beetje rekening houden moet wel lukken! Bovendien van 11.00 uur tot na het eten is al een heeeeeele lange dag Maar jij hebt dus de telefoonnummers verzameld? Mocht ik er niet zijn om 11 uur, moet je maar ff bellen want dat loop ik misschien remiakippie naar jullie te zoeken hahahaha... Wat bijzonder dat jij nog lijkt op je trouwfoto, is toch al een tijd geleden dat jullie zijn getrouwd Ik lijk er denk ik ook wel op, als je er een buik, bril en dikkere kop bij denkt Lekker joh even de buitenlucht in! Moet je doen, voor je het weet is het weer slechter weer! En wat leuk, op stap voor babykamer en babyspul helemaal leuk!
Ja het is al weer 3 weken geleden dat we zijn getrouwd , gaat echt snel hoor... Ik heb idd de telefoonnummers. Mijn nummer staat op de kippenhyves...... dus die kan je ok altijd bellen mocht je helemaal verdwalen ... Ik heb er ook heel veel zin in om dingetjes te gaan kopen. Kan haast niet wachten. En doordat we de hele kamer moeten behangen vind ik het wel lekker da ik dat niet meer hoef te doen als de buik echt in de weg gaat zitten hihi. Van mijn tante hebben we een wieg gekregen, waar mijn broertjes nog in hebben gelegen. Deze gaan we helemaal schuren en verven en mam maakt er een hemeltje voor en de bekleding en lakentjes. Bood ze zelf aan want dan kom zij ook wat doen zei ze......... Haantje is inmiddels thuis, dus we gaan zo lekker ff op stap .
Heey kippies! Heerlijk weertje weer! Oh, dat zwangerschapsverlof is niet goed voor me hoor, nouja, niet voor mijn portomonnee... Ik moest vandaag melk en zeep halen voor Jamie, maar ik kom me toch met een pakkelarie aan spullen weer thuis...... haantje moest er al om lachen toen hij me belde, gelukkig maar! Straks gaan we naar mijn schoonmoeder, die is vandaag jarig. Dus zogauw als Jamie wakker is, gaan we weer foetsie. Dan zal ik morgen maar gaan beginnen met inpakken... oh, heb er nu toch ineens zo'n zin in om te gaan verhuizen! Heerlijk! Eindelijk hier weg en straks een megatuin waar niemand me storen kan! Kan ik eindelijk zonder commentaar van de buurman lekker in mijn tankini rondhuppelen (met een dikke buik huppelen? daar zal ik dan eerst even over nadenken, hihi!) en lekker in het zwembad met Jamie dollen! Ik las dat er al weer plannen waren voor een nieuwe kippendag in oktober. Zal even mijn agenda vrij houden die maand, tenminste de zaterdagen, en dan hoop ik dat ik wel mee kan. Lijkt me in elk geval heel gezellig! Hier kakelen we elkaar ook al de oren van onze kippekopjes, dus dat zal dan ongetwijfeld ook gebeuren! Alleen zou het dan eventueel ietsjes meer mijn kant op kunnen? Ik moet zo'n mega-eind rijden vanuit het hoge noorden... Nouja, locatie kunnen we dan altijd nog afspreken. Tok snel! Xx
hey kippies, even een kort berichtje want ga zo koken. moet vanavond weer naar school. afscheidsavond van groep 8. haantje belde ook net en is ook zo thuis. hij moet ook daarna meteen weer weg. dus een beetje gehaast hier. in iedergeval voor Yojo en mup een dikke knuffel. queenie: gefeliciflapsteerd met je 34 weken liena: morgen ook dus naar de vk. we doen alles gelijk dus deli: vervelend zeg die jeuk! nou tot later/ XXX
het lijkt net of ik weeën heb....om de zoveel minuten komen er krampen in mijn buik. Het bloedverlies is heel minimaal....zou dit een voorteken kunnen zijn voor wat er gaat komen?