Goedemorgen meiden! Nathan werd vanmorgen al omm half 7 wakker. heb hem gevoed en dacht leg hem weer in bed maar daar was meneertje het er niet mee eens Ligt nu in de box te spelen. Nathan drinkt zijn flessen trouwens weer helemaal leeg. zelfs flessen van 200 cc gaan bijna helemaal op Hij heeft nog nooit zo veel gedronken als de afgelopen dagen.. Moet ook natuurlijk, wat hij de afgelopen weken dronk was eigenlijk echt te weinig. aaahhh wat mooi QB! Rid: iedereen ziet volgens mij tegen de bevalling op hoor.. Heel normaal. Komt wel goed meis.. denk maar aan jullie kleintje die je toch heeeel binnekort gaat zien.. fijne dag meiden. Ik ga even shoppen met mijn moeder en zusjes en nathan.. ben benieuwd hoe dat gaat. xxx
Mogguh Meiden Hier alles nog steeds rustig...de kleine is ook heeel rustig tot nog toe vandaag maar verder weinig actie Ja Juffie ze moet nu toch wel snel komen lijkt mij...nu al eigenwijs Veel plezier met winkelen vandaag en niet teveel geld uitgeven he?
Bah ben ineens helemaal niet lekker...misselijk en diarree zal wel door de warmte komen..zo maar eens even eten wie weet helpt et
Spannend Rid! @All; Britt heeft net voor het eerst een staartje op haar hoofd, so cute! Zal ff een foto maken en plaatsen! Xx
Een goed teken als je zo misselijk als een hond bent en de diarree hebt???...heb net gegeten en brood ging er goed in maar heeft verder niets geholpen...bah wat voel ik me naar Schattig Queen
hey qb; te leuk hahahahaha riddl; ik hoop dat je inmiddels of iets beter voelt of nu weeen hebt en gaat bevallen. Mocht je nou vanacht gaan bevallen, dan wil ik je heeeeel veeeel kracht toewensen. Geloof in jezelf en blijf lekker rustig, dan kom je de bevalling helemaal goed door.
thanks Mink...het gaat wel beter gelukkig dus er was denk ik gewoon iets niet lekker gevallen qua eten.... we wachten dus maar weer af
ik dacht, kom nog effies kijken. Ridlle voel jij je alweer wat beter vandaag... Tja ik liep ook 5 dagen over dus het kan. Ik ga voor je veren dat je niet meer zolang op je meisje hoeft te wachten. Dikke knuffel. All; ik ga vandaag naar Assen de tt baan, dus tok laters gr minkie
Have fun Mink! Mogguh allemaal Hier nog steeds alles rustig en inmiddels aanbeland bij dag 3 over tijd ....morgen weer afspraak bij de vk dus ben benieuwd... Nou ik kom later nog wel even kijken maar het is wel akelig rustig overal, zowel hier als in et kippenhok hoor
Goedemorgen allemaal, jeetje Riedel, je geduld wordt wel op de proef gesteld he?! Kan me voorstellen dat je het niet prettig meer vindt om de deur uit te gaan; het kan ieder moment gebeuren!!! Niet bang zijn voor de bevalling hoor; laat het maar gewoon over je heen komen... Ik was ook echt heel bang voor de bevalling, maar het is me 100% meegevallen. Om 18:45 braken mijn vliezen, om 19:45 begonnen de weeen, gelijk om de 2-3 minuten en later een weeenstorm (dat was niet zo leuk, maar zorgde er wel voor dat alles heel snel ging), om 1:30 waren we in het ziekenhuis, om 2:15 mocht ik gaan persen en om 2:47 was Luca er en om 5:45 waren we weer thuis met z'n drietjes. ik had achteraf echt zo iets van "was dit alles????". Dus zo kan het ook gaan. En luca kwam 2,5 week te vroeg, dus ik heb nooit hoeven wachten, maar het overviel me enorm. Ik had het erg moeilijk met afscheid nemen van het zwanger zijn, omdat hij voor mijn gevoel nog lekker in mijn buik hoorde te zitten... Zo zie je maar; het is ook nooit goed ... Neem lekker je rust nu het nog kan; je hebt je energie nog hard nodig! @de rest: allemaal een hele fijne zondag gewenst, ondanks het snertweer... Luca was vanochtend al om 6:00 wakker; hij lag vrolijk tegen zijn behang te kletsen . dus maar een fles gemaakt en gelukkig ging hij toen nog verder slapen tot 8:45... Af en toe is hij echt erg onrustig in zijn slaap; hij ligt dan geluiden te maken en onrustig te draaien; het lijkt dan net of hij droomt ofzo, want hij slaapt wel. Herkent iemand dit?
hey meiden, Rid: ben met 41 weken bevallen dus weet wat je voelt.. Maar het scheelt dat ik er van overtuigd was dat ik overtijd ging lopen dus hield er al rekening mee Mink: veel plezier in Assen. zijn er wedstrijden vandaag of ga je zelf rijden? Niet echt mooi weer trouwens. Elise: Nathan was ook erg onrustig vannacht.. Alleen was hij wel wakker elke keer..Dus speen er in en toen sliep hij weer verder. Half 6 ging dat niet meer en toen maar gevoed. toen sliep hij nog door tot kwart voor 9 dus dat was wel weer lekker.. hij had vanmorgen gewoon honger denk ik. terwijl hij gisteravond zijn fles helemaal leeg gedronken had. Vanavond gaan we de laatste fles maar wat voller doen denk ik.. meiden fijne dag allemaal! xxx
Hoi hoi... Riddle.. je wordt inderdaad heel erg op de proef gesteld zo ja! Maar waarom bang zijn voor de bevalling?... ik weet dit doe je niet echt voor je plezier, MAAR je krijgt er iets gigantisch moois voor terug toch?!!! Ik zag NOOIT op tegen mn bevallingen! Ik hield me gewoon voor dat bevallen nooit pijnloos is en aangezien dat alleen vrouwen kinders kunnen baren wist ik gewoon dat wij daarop gebouwd zijn. Waar ik wel bang voor was was dat ik misschien onverwachts n keizersnede zou moeten krijgen maar dat is nooit gebeurd. Voor de rest heb ik t maar op me af laten komen! Mocht je onverwachts aan de gang gaan dan wens ik je héél veel succes en ik weet dat je t kunt meid! Kop op!!! @All... ik ben me toch n partij misselijk zeg! Ik heb net koffie gedronken met de buuf en werd er gewoon niet goed van. Zal wel n komende ongi zijn denk ik of ik begin wat onder de leden te krijgen want ik had gisteren ook al last van diarree en nu beginnen mn darmen ook weer te rommelen. Mn rug doet zeer (last van mn scoliose, lees: vergroeiing in de wervelkolom) en mn liezen doen veel pijn maar dat kan ook door die uitstraling komen. Waar ik gisteravond ook veel last van had was in mn rechteronderbuik deed t erg zeer. Ik weet niet wat t was maar als ik bukte of op wou staan dan deed t echt erg veel pijn. Ik dacht eerst mn blinde darm maar nu heb ik er totaal geen last van dus dat zal t dan wel niet zijn geweest. Ik ga hier verder met de verbouwing en de katten bij ons nieuw vogeltje verwijderen! hahahahaha dat is al n hele dagtaak! Tok later! Ow ff spammen...
wat een schattig klein vogeltje miranda! Daar moet je de katten wel vandaan houden ja Die zien het natuurlijk al een lekker hapje
en toch valt t eigenlijk wel mee juffie... wij zijn gisteren gewoon op de koffie geweest bij mijn schoonouders, de katten gewoon thuis en t vogeltje beneden. Toen we terug kwamen lagen de katten erlangs en t vogeltje zat nog netjes in t kooitje. Overdag heb ik de kooi beneden staan en voorlopig snachts op de slaapkamer. Onze kater vind t beestje erg interessant maar de andere kijken er bijna niet meer naar om! Jeetje... ik weet niet waar ik last van heb maar heb t ijskoud en last van diarree en trillingen. Zou ik weer ijzer tekort hebben? Of misschien n klein griepje (buikgriep)? Voel me ook apart vandaag. Ik weet niet n ander gevoel vanbinnen dan gewoon. Maar goed heb dan ook veel stress en spanningen gekent de laatste maanden. En sinds de verbouwing doen Chris en ik veel samen. Hij pakt me weer lekker vast en geeft me onverwachte kusjes. Dat doet n mens ook goed he?!!! Heb je nog n mooie foto van Nathan van nu? Ben erg benieuwd hoe die eruit ziet.
wat n stilte hier zeg! @Riddle... hopelijk ben je nu aan de gang gegaan meid! Ik wil je heel veel sterkte toewensen! En anders wens ik je snel n bevalling toe Hier is t n saaie zondag... kinders zijn buiten en 2 zijn bij de buuf eten... Chris is naar zn pa en ma toe... en ikke?... ik zit rustig op mn pc-tje spelletjes te spelen en te verrekken van de koud! Waar zijn jullie kipppies'?
miranda: inderdaad rustig zeg hier. wat fijn dat het zo goed gaat tussen jou en chris! Lekkker van genieten hoor! Hoop dat jullie samen ook snel een beebje mogen krijgen! Zal trouwens even kijken voor een leuke foto..
Hey Meiden Nopes Miranda en de rest natuurlijk...hier nog steeds niks te bekennen hoor...heb net wel voor het eerst een druppeltje vocht uit mijn borst verloren ...mijn papa stond ineens voor de deur met zijn vriendin en mijn tante dus dat was wel ff gezellie.... Bedankt voor jullie opbeurende woorden wat betreft de bevalling!!..doet me toch wel goed hoor Mooie vogel trouwens Miran...hoef ik hier met mijn katten echt niet te proberen