[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo ik ben er weer!!
    Ik heb alleen naar een aantal races gekeken. Mijn haan vindt dat helemaal geweldig, ik eigenlijk wat minder :oops: zelf motorrijden is wel leuk, maar de hele tijd naar zo'n race kijken. mwah ik wordt altijd wat slaperig :)

Ook zijn we even bij mijn opa en oma geweest, ze hebben heerlijk van Zoë genoten :D tja het is ook niet niks om overgrootoma en opa te zijn hahihihihi

Riddle; tja wachten duurt lang. I know. Maar echt het komt goed. Ik ben veel gaan lopen, gingen de dagen lekker snel en geniet vooral nog even lekker van je buik. Want als ik iets mis, dan is het mijn buikje wel :(

Miran; wat een lief vogeltje zeg. en we gaan natuurlijk weer veren.

Juffie; how is ie?

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    grr wat een gedoe om je te registreren zeg op dat andere forum. Wordt er geirriteerd van...

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: hier alles goed hoor.. Nathan is heerlijk vrolijk vandaag. Kletst heel wat af ;) verder gisteren begonnen fruithapje.. Zal zo even fototje plaatsen. Wij gingen ook wel eens naar zandvoord trouwens.. Ben ook niet zo'n fan van kijken ben het na een uurtje wel weer zat.. maar met mooi weer vind ik het wel leuk, beetje in de duinen zitten 8)

@ andere forum. ben daar ook neit zo vaak. vind het heir veelste gezellig. en dan denk ik er niet aan om daar te tokken :oops:

rid: he wat jammer nou.. Maar wat mink zegt. lekker genieten van je buik. mis hem ook nog wel eens :oops:

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou even spammen dan..

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    wat een heerlijk ventje zeg. En hoe vindt hij zijn fruithapje?

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oeps wel erg groot :oops:

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hij moet nog even wennen.. Weet nog neit zo goed wat hij er van moet vinden volgens mij :D

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hihih het lijkt altijd zo leuk, als ze net een fruithapje krijgen hihihi. Maak jij ze zelf? Dat ben ik wel van plan :D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb gisteren een blender gekocht dus ben het wel van plan. Maar heb nu eerst maar een paar potjes gekocht om te proberen. Gisteravond al de blender uitgeprobeerd.. heerlijke smoothie gemaakt :D

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahahaha juffie dat hebben wij ook gedaan. we maakten echt elke dag wel een smoothie en milshakes. hmmm vanille ijs, vanille suiker, en melk. mixen maar jammie :D :D
    nu doen we er bijna niks meer mee :oops: dus ik wacht tot ik mixjes van fruit kan maken hahahaha

ik ga effe strijjken

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hmmm wat rustig hier :( dan maar tv kijken

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik kwam ff kijken of er al een kuikentje was. Maar helaas!

Nu ga ik lekker naar bed. Slaap lekker allemaal!

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames!!!

Eens even komen kijken hoe het bij jullie is. Hoop dat jullie een leuk weekeinde hebben gehad! Heerlijk weertje geweest, dus wij zijn vrijdag erop uit geweest met de oudste zoon van mijn zusje, naar de dierentuin, zo leuk! Jochie was bekaf, viel bijna over zijn eigen beentjes. Alles is zo indrukwekkend voor zo´n peuter, hij heeft alleen maar lopen wijzen en roepen, dan dat lieve snuitje.... "oooh tante Cin, kijk, die koe heeft uiers" ( liep een zeer opgewonden hitsige ezel achter een vrouwtjes ezel aan....) hahaha geweldig.... hij is wild op dinosaurussen, hij noemt die beesten "dinosausus", lig in een deuk met dat menneke ;) Gaan uitgebreid speciaal voor hem naar een roofvogel show... wij zitten daar te bakken in de zon en vogels te kijken, meneertje zit op de grond en bekijkt mieren :rolleyes: heeft geen vogel gezien...

Was een leuke dag!

Loop nu te snotteren, en heb keelpijn, vraag me af hoe ik daar nu weer aan kom, ben er niet blij mee!

@Juffie1984, Lekker kereltje heb je!! Zo leuk nu die leeftijd!! Geniet er maar lekker van.

@Riddel, Hoe vorderd je zwangerschap meid? Nog niets gaande? Ik weet, dat wachten duurt ontzettend lang. Eigenlijk wel krom hé..... ik zit te wachten en te hopen op eindelijk eens zwanger te worden, en jij zit te wachten totdat de baby eindelijk wil komen....
    Mijn zusje heeft 42 weken gedragen van haar 2de zoon.... vreselijk! Ze was het echt spuug en spuug zat, en wij ook.... wij hebben allemaal zo uitgekeken naar die bevalling. Ik was op vrijdag 3 april met haar bij de vk, alles regelen voor dan op maandag 6 april ingeleid te kunnen worden in het ziekenhuis....dus toen ze belde op zaterdag, kon ik het even niet geloven dat het dan ook daadwerkelijk zo was. Komt goed meid, denk maar zo, vandaag over een week hebben jullie haar!! Leuk vooruitzicht toch :D

Voor de rest van de dames....pluk de dag!!

Liefs

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hopen dat ze gelijk heeft hé ;)

Maar goed, sinds wij bezig zijn met zwanger raken, merk ik dat mensen ( vooral de mensen die weten dat we bezig zijn ) veel meer op mij letten.... wordt er af en toe een beetje kriebelig van, telkens die opmerkingen van "en??" en " ben je beetje bij gekomen?" euh, ik ben 1,75m en weeg 55 kilo, dus een kilo meer of minder zie je bij mij dus echt niet! Vaak echt van die slinkse opmerkingen in de hoop dat wij er op in gaan..... snap mensen soms niet, heb het idee dat zij er meer mee bezig zijn wanneer ik zwanger ben of zou raken dan ik zelf.... Heb laatst tegen mijn schoonzus gezegd dat mocht ik zwanger zijn dat ik het al helemaal niet zo plat tussen de soep en de aardappels door zou vertellen.... sinds dien vraagt ze niet meer gelukkig.

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Mink,

MissKip?.... vind de naam prachtig :D

Baal er nu van dat ik zelf niet op gekomen ben!! ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

misskip: Vervelend dat soort opmerkingen. Vond het ook nooit leuk dat gegis. Als je zwanger bent merken de mensen het vanzelf wel..

Rid: hoe gaat het meis??

All: gisteravond moest nathan weer heel erg hoesten. Zo zielig :( Omdat hij toch wakker was dacht ik dan geef ik de fles maar maar die wilde hij dus niet meer. Weer naar bed en toen om half 4 werd hij wakker. Even gevoed en nu slaapt hij nog.. Hoop dat het vandaag minder is met het hoesten want vind het zo zielig :(

Nou ga me even aankleden enzo. Nathan zal zo wel wakker worden en dan ga ik even naar school om wat dingen te doen.

Fijne dag!

xxx

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Heerlijk jochie heb je juffie!!!

Ben je docente?

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miss: ben juf op een basisschool..

all: Onze buren hebben ook een kleintje van nu een week of 6. Ze hebben ook een hele grote hond die uitgelaten moet worden. Onze buurman zit op zee dus 2 weken thuis, 2 weken weg. Nu laat onze buurvrouw de kleine gewoon in huis als zij de hond gaat uitlaten.en dan geen 10 minuutjes vlak bij huis nee rustig een uur wandelen :confused: Was echt geschokt.. Mijn haantje vroeg al? slaapt ze dan.. Zegt ze nee nog niet maar heeft gedronken, schone luier gehad en een knuffel en nu moet ze slapen dus laat haar mooi huilen.. Nou laat ik Nathan echt ook wel eens jengelen/ huilen voor hij gaat slapen maar geen uur! Zij laat haar rustig 3 uur huilen :confused: Ik kan me dat echt neit voorstellen hoor. Ga wel eens in de tuin werken als nathan slaapt maar heb dan de babyfoon bij me en loop dan ook nog eens elke 5 minuutjes even naar binnen om te luisteren :oops:

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Tjonge, ik zou het niet durven om mijn kindje een uur alleen te laten, om dan eens lekker met de hond te lopen! Ze kan baby toch meenemen? tenminste, dat zou ik doen..... dan wacht doggy maar even totdat ik baby verzorgd heb...om dan vervolgens samen te wandelen... Snap sommige mensen niet....

Dat soort mensen verklaren ons voor gek.... maar goed, laat ons dan maar gek zijn, laat wel mijn kind niet alleen.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    3 uur laten huilen!! Dat kan ik niet hoor. Vind 10 minuten al lang. Ben 1 x snel met de hond uitgeweest met de babyfoon in mijn jas. Ik kwam net tot een berm toen de babyfoon ging storen dus heeft de hond daar maar een plasje moeten doen. Ik kan dat niet hoor, kind thuis laten liggen en zelf weg gaan. Straks gebeurd er iets en dat vergeef je jezelf nooit meer!

Riddle...hoe is ie?? Ben nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina