[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha! Zou ik eerst mijn geboortetegeltje eens moeten opzoeken om te kijken hoe lang en zwaar ik was! ;)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heee dacht dat ik net een heeel bericht getypt had :confused: Vast vergeten op bevestigen te drukken ofzo.. Das dom :oops:

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou nog een snelle poging dan..

Dag: ben gewoon begonnen met fruithapje.Niet overlegd met CB ofzo. Eigenwijs ;) Doe echt maar een paar hapjes en als ik merk dat hij krampjes krijgt ofzo dan stop ik direct. Tot nu toe nog niets van gemerkt dus we blijven rustig oefenen.. Probeer gewoon een paar dagen 1 soort en als dat goed gaat een anders soort.. Vandaag ook begonnen met zelf te maken. Dus als de potjes op zijn kan hij aan verse hapjes.

Elise: als het de Luca van pagina 11 is heb ik hem ook even bewonderd! Mooi mannetje hoor!

Miss: Lekker gepoetst?? ;) Strijken is helaas ook niet mijn hobby maar er ligt hier ook nog een behoorlijke berg.. Ben je altijd vrij op maandag trouwens?

Yojo: fijn dat je een leuk weekend gehad hebt! Nog wat bijzonders gedaan??

Deli: wat een zielig verhaal.

Rid: veer heel hard voor je dat het strippen of inleiden neit nodig is.. Dat de pijn die je nu voelt gewoon het begin is!

nou volgens mij was dat het wel ongeveer wat ik getypt had.. Ga al vast aardappelen schillen. hoeft dat straks niet meer..

Tok later!

xxx

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik hoop het ook meiden weet echt niet wat ik er van moet denken :rolleyes:

heb nog steeds misselijkmakende pijn en kramp in mijn onderrug, het lijkt net op de pijn van een verrekte spier of zo alleen dan constant en heb echt om de paar minuten flinke harde buiken, heb halve middag gelegen en gelopen maar niks helpt maar heb geen pijn als menstruatiekrampen zoals je leest wat weeen zijn dus denk niet dat het dat is maar het gaat niet weg en wordt ook niet erger, zelfs warm douchen helpt niet....pfff heb dit nog niet eerder gehad :(

5. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo meiden,
    het is idd de Luca die Deli gevonden had. Dat hij alweer op pagina 11 staat; ik had hem gisteren opgegeven :confused: ... Lekker ventje he?! Ik ben ook heel trots op hem!
    Ridd:ik duim voor je dat het nu toch echt begonnen is; ik herken je pijn wel; had ik ook tijdens de bevalling, maar wil je geen valse hoop geven... Ik denk in ieder geval aan je en hoop dat het doorzet!
    Oja, juffie; ik ben ook met bijvoeding begonnen. Luca heeft gisteren worteltjes gegeten en vond het erg lekker! Alleen zat alles onder, hihi...
    Luca is aan het huilen in zijn bedje, dus ik ga even naar hem toe...

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Kwam ff spieken voor Riedel... maar het lijkt erop dat beebje on the way is! Ben zo benieuwd! In elk geval alvast heel veel suc6 Riedel! ;)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks maar ik weet et niet hoor, net voor de tweede keer gedoucht maar dat helpt echt niks dus net een paracetamol genomen want ben bang dat het toch gewoon rugpijn is, heb wel wat steekjes nu erbij onderin bij mijn schaambot zeg maar maar verder gebeurt er gewoon niks dus ben bang voor vals alarm...maaarrrr hoop dat jullie gelijk hebben :D

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    De kleine is trouwens ook af en aan nog lekker aan et schoppen en er staat me iets bij dat de baby heel rustig is als de bevalling eraan komt...dus :(

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    riddle, dit klinkt als beginnende weeen. Als het met douchen niet overgaat dan is de kans groot dat het weeen zijn. Je kan ook wat rugweeen hebben he? dat voelt weer anders...
    Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen. Ik denk dat het niet lang meer kan duren :D
    succes en idd nog even proberen te ontspannen. dikke knuffel.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ik had idd even opgezocht wat rugweeen zijn en de pijn is wel herkenbaar alleen lang niet zo erg als die vrouwen het beschrijven...we wachten af :rolleyes:

wel heel vervelend dat wachten omdat je gewoon graag wilt weten of het nou begonnen is of niet maar ja merk dat vanzelf :D

Thanks voor jullie reacties ieder geval...fijn om andermans meningen ook ff te horen :D

11. maria04

maria04 Niet meer actief

hey meisjes

sorry sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen. ik las wel zo nu en dan mee maar had echt de puf niet om te reageren. Haan en ik zijn nog wel bij elkaar,ik heb van de week alles eruit gegooid wat me dwars zat aan hem en volgens mij schrok hij daar erg van. Hij vond het niet fijn om te horen dat ik er over na dacht om bij hem weg te gaan. hij doet nu erg zijn best en ik hoop dat het zo blijft.

Ik ben inmiddels ook weer aan het werk 24 uurtjes soms best zwaar ik mis rosalina heel erg kan haar nog niet echt los laten. kolfen gaat prima soms zo 300cc per keer. rosalina doet het supper op de borst voeding ondanks alle stress gaat dit nog prima..

hoe is het met de rest??

riddle spannend meis ik hoop dat je kleintje niet lang meer op zich laat wachten.

liefs maria

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Riddle,

Meid als ik je advies mag geven.... misschien ook wat meer rust... Lees niet te veel over andere mensen en HUN klachten en ervaringen.... is je eigen ervaring, je eigen bevalling en je eigen lijf.... vertrouw daar op! De een krimpt al samen van een wespen prikkie en de ander merkt er niets van.... probeer te ontspannen en laat even die pijnen over je heen komen... je kunt er niet veel aan doen, helaas.... ik kan me voorstellen dat dit nu heel erg vervelend voor je is, maar het hoort er helaas bij.... bel anders even je vk, die kan je vast en zeker geruststellen, en je mag daar ook gerust klagen en miepen hoor, daar zijn ze voor!! Denk niet dat je lastig bent want dat ben je niet, je bent hoog zwanger en een klein beetje onzekerheid hoort daar bij, is je natuurlijke instinct. Zolang je baby nog vrolijk sparteld is een heel goed teken!! Ze moet bewegen, want als je haar niet meer voelt dan moet je direct je vk bellen, kan zijn dat ze zich niet meer lekker voelt.....

Maak je even geen zorgen, voor weeën kunnen net zo vervelend zijn dan je bevallings weeën.... het enige minpunt is dat het niet door wil zetten... maar je meisje gaat snel komen hoor, daar vertrouw ik op! Probeer een beetje afleiding te zoeken...leg een warm kruikje bij je buik, misschien brengt dat iets verlichting.....

Heel veel kracht en succes toe gewenst!!!

We zullen voor je duimen!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: kan best het begin zijn hoor! Succes in iedergeval!

Maria: goed dat je alles eruit gegooid hebt naar je haan! Ik hoop voor jullie dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.. Wat super zeg dat het zo goed gaat met de bv.. 300 cc per keer :confused: dat is echt veel zeg! Dat je Rosalina mist is logisch, doet elke moeder volgens mij..

All: Nathan had net 38,2.. Hoest ook nog steeds. Ben echt een muts want maak me alweer ongerust :oops: Dit terwijl hij waarschijnlijk nog wel tig keer een griepvirusje/ verkoudheidje op zal lopen.. Morgen moet ik zelf even naar de ha, neem nathan mee dus zal dan meteen wel even vragen..

Meiden fijne avond!

xxx

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: Miss heeft helemaal gelijk hoor. Ik heb ook heel lang getwijfeld of het nu echt begonnen was. Gewoon de vk bellen anders hoor..

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden

ik ga de vk nog niet bellen hoor, ben er haast zeker van dat het niks is...de kleine is ff mega druk nu haha dus dat voel ik ook wel...verder laat ik het gewoon over me heen komen en dan merken we het vanzelf wel :D

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Riddle.. precies zoals MissDior zegt, niet iedereen ervaart weeen als hetzelfde! Ik had bijvoorbeeld met de 1ste rugweeen en die heb ik niet eens opgemerkt omdat ik altijd rugpijn heb omdat ik n vergroeiing heb in de wervelkolom. Dus toen ik dus merkte (lees: na al 4 uur weeen te hebben) dat de pijn om de 5 minuten kwamen ging er pas n lichtje branden bij mij! :oops: hoezo blond???? hahahhahaha
    Bij de 2de had ik t ook niet in de gaten want dit waren gewone weeen en ik zat te wachten op die "rugweeen" en bij nr 3 ging dat in zo'n raptempo dat ik nog van toeten nog van blazen wist. Ik kan jouw maar 1 ding zeggen meid en dat is ALS T WEEEN ZIJN DAN VOEL JE DAT WEL!
    Ik wens je veel kracht en sterkte en vooral suc6 toe meid!!!

All... hoe is het met jullie?
    Met mij gaat t goed, heb sinds gisteren veel last van liezen maar dat wil absoluut niks zeggen weet ik uit eigen ervaring!
    Wij zijn vanavond lekker met de kids gaan fietsen en ons kleine meisje (net 5 jaar oud) is voor de eerste keer ZELF dat hele end mee gaan fietsen (lees: heuvel op en heuvel af!) we hebben vanavond toch wel n 15 km gefietst met ze! Lekker rustig en met n korte tussenpauze. Ze vonden het heerlijk!!!
    Knap he?!

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Juffie,

Oh meid, ik zit hier ook met koorts en snotneus :rolleyes: heerst nu heel erg heb ik gehoord. Maar dat jij je zorgen maakt... is geheel normaal hoor!! Ik zou me ook zorgen maken, die kleintjes zijn zo hulpeloos en hangerig als ze ziek zijn, echt zielig, kan me zeker voorstellen dat je ongerust bent om je kleine ventje!! Neem hem morgen gewoon mee naar de huisarts, laat je gewoon even kijken naar hem. Komt goed hoor, kindje bouwt aan zijn eigen afweersysteem, hij zal nog vaker een snotneusje en koorts hebben.... maar, vertrouw op je eigen gevoel, als jij echt het gevoel hebt dat het niet goed zit, dan ga direct naar een arts.

@ miranda200375,

Leuk zeg, lekker wezen fietsen! Elke leeftijd is ontzettend leuk bij die kleintjes, en dan al zo knap mee fietsen met papa en mama, hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad!!

Ik ga even lekker warm douchen, voel me alsof een bus over me heen gereden is bah.

Wens jullie allen een fijne avond!!

tot morgen

liefs

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Riddle...succes meid! Ik hoop echt dat het begint voor je! Ik had ook al een aantal uur weeen voordat ik in de gaten kreeg dat het echt zo ver was. Je weet het maar nooit :D
    Iedere bevalling is anders en begint ook anders. Als je het niet vertrouwd gewoon lekker ff de vk bellen als je dat prettig vind.
    Mocht het vanacht doorzetten dan wens ik je heeeeeeeel veel sterkte. En meid....het is ff hard werken maar je word beloond met een wolk van een dochter! Zet hem op!

Ik ga lekker mijn bed in. Vannacht beroerd geslapen en vandaag hard gewerkt. Ik kom morgen snel weer spieken hoe het met riedel is gegaan vannacht!

Truste!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Riedel, veer voor je! Misschien ben je wel errug druk nu... ;) Tja, of slaap je gewoon, kan natuurlijk ook! Wilde je nogmaals ff heel veel suc6 wensen voor als het begint!

Zo, nu moet ik echt slapen hoor, moet morgen weer werken...

Trusten allemaal!

Xx

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames ;)

Zow, ik zit hier, een charmante rode neus van het snuiten, koorts, rillerig :rolleyes: baal er ontzettend van bah. Lekker opwindend voor manlief, gaan vruchtbare periode in, en ik lig als een vis op het droge naar lucht te happen omdat mijn neus helemaal pot dicht zit. Kan nu de thermometer in de boom hangen, temperaturen heeft weinig zin met een griep.

Hoe is het vannacht gegaan Riddle? Hoop eigenlijk jouw vandaag hier niet aan te treffen, maar dat je dapper je dochter op de wereld aan het brengen bent......

Hoe is het voor de rest met de dames?

Deel Deze Pagina