[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff Rid wat duurt dat lang zeg.....

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff Rid wat duurt dat lang zeg.....

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond all...

Riddle... hopelijk is het toch geen loos alarm bij jouw! Ik hoop dat de kleine zich snel aandiend en mocht dat vanacht toevallig zijn dan wens ik je alle suc6 toe die je maar nodig hebt!

All... hoe is het hier verders?
    Ik zal ns kijken waar dat die poll ergens moet staan!
    Ben er zo weer...

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha Yootje...een keer was genoeg hoor! :D

Tja meiden het zou dan wel zo spontaan moeten beginnen allemaal...het enige wat ik voel zijn die felle steken bij mijn schaambot maar dat is gewoon de kleine die lekker aan het woelen is daar onderin :)

nee hoor gaat echt niet gebeuren..

Succes met zoeken Miran ;)

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja dat gaat niet lukken met zoeken riddle... ik probeerde bij deli te kijken maar kan niks zoeken/vinden.

Zal ns n poging doen om bij mij te kijken

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja kwam er ook achter Rid............
    Nou mocht het toch ineens gaan beginnen dan wens ik je alvast veel succes!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kan het ook niet vinden Miranda...ach ja geeft ook niet

Dank je wel Yootje...hopelijk heb ik et nodig :)

Meiden ik ga hier afsluiten, ik ga ervanuit dat ik er morgenochtend gewoon ben :D

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Meiden

NOu inmiddels is het vroeg in de ochtend en ik ben er dus maar heb zo het vermoeden dat het is begonnen...heb een vrij onrustige nacht achter de rug, steeds krampen dus eruit omdat ik het gevoel had te moeten poepen :oops: (wat soms ook zo was) ...vanaf 5 uur elke keer flinke krampen en sinds een uurtje nu lichtroze afscheiding op het papier bij het afvegen en de laatste keer met afvegen zaten er kleine stukjes bloederig weefsel bij, heeel klein welliswaar maar toch....weet niet of dat een begin kan zijn of niet??

Ga haantje nog maar niet bellen, even afwachten hoe het gaat want tussen de krampen door (waar nog geen pijl op te trekken is mbt een ritme of zo) voel ik me vrij goed afgezien van een drukkend gevoel :rolleyes:

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    RID! Het lijkt er idd op dat het nu begonnen is, spannend hoor! Probeer anders al je straks naar de wc moet om te plassen een beetje op te vangen in een doorzichtig bakje, kun je zien of er vlokjes indrijven, dan is het vruchtwater. Omdat je ook verteld dat er wat bloederig weefsel bij zit. Dat had ik toen bij Jamie ook, alleen lag hij zo klem dat ik geen vruchtwater verloor zoals de meesten. Bij mij drupte er af en toe wat uit...

In elk geval heel veel suc6 en ik hou het in de gaten hoor!

Xx

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja heb zowat de hele tijd het gevoel dat ik heel nodig moet plassen maar er zit niks meer in ff :) ...de krampen blijven komen maar houden niet een minuut aan, meer iets van 25 sec. das toch veel te kort om (beginnende) weeen te zijn??

Weet nu ff niet wat te doen eigenlijk

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oehh Rid spannend!!!
    Ik heb geen flauw idee wat weeën betreft dus sorry kan je niet helpen.
    Wens je alleen heel veel kracht en geluk om een fijne bevallig te hebben!!!!

Kan iemand mij op de hoogte houden?? Ben de hele dag werken.....

GOOOOO RID!!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    zeg de tijd klopt nog steeds niet op t forum....of ik ben een uur te vroeg opgestaan...

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tijd klopt hoor Yootje, het is half 8 nu....

Ik hop het Yootje maar ben bang dat het maar beginnende weeen zijn en dat ze straks weer wegzijn...daarom durf ik haantje ook nog niet te bellen :rolleyes:

Ik wacht rustig af

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij staat 6.34 jou bericht gepost....ik zal es kijken waar t aan ligt dan...

Wens je heel veel succes Rid. En denk aan je!

Zal veren als een kip zonder kop vandaag!!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja nu klopt ie wel....moest ff zomertijd aanvinken...

Nou ben ik er weg van!

Xx

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames ;)

@Riddle..... meid wat zit jij hier nog?? Behoor jij nu niet te liggen puffen en steunen?? :D Ik las dat je om half 7 vanmorgen al een berichtje gepost had dat het misschien begonnen was.....nu is het bijna na 8ten en ik zie dat je hier nog vrolijk zit te tokkelen ;)

geintje hoor!!

Hoe voel je je?

Mocht je vandaag gaan beginnen, dan wens ik je heel veel kracht en heel veel geluk toe!! Ik zal aan jullie denken! Succes meid en zet hem op!!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Miss Dior...ik weet et ook niet, zijn wel beginnende weeen zo om de 7 a 10 minuten komen ze en ze doen gemeen zeer maar haantje werkt vrij ver weg dus durf hem niet te bellen omdat ik hoorde dat deze weeen vaak weer weggaan zonder over te gaan in de "echte" weeen...lastig te bepalen hoor want wil ook niet te lang wachten voordat ze te snel zouden komen straks...maar las dat die beginnende weeen zo een paar uur kunnen duren zonder iets te doen verder :rolleyes:

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Euh, had je mij voorgesteld met grote clown neus en vuur rood haar?? :D hahaha

Ik heb ook wel eens dat ik mij iemand anders voorstel dan dat iemand is... heel gek is dat.

Betreft de baby van mijn zusje, ja hij is erg rap met ontwikkelen.... prachtig om te zien, als ze geboren worden dan zijn ze zo hulpeloos en als je dan 4 weken later naar ze kijkt en ziet wat ze dan al kunnen.... geweldig!! De oudste ( Jamie ) had een heup aandoening, het jochie kreeg toen hij 3 weken oud was een spreidbroekje aan.... zo zielig, maar hij had er geen moeite mee, als je zag hoe hij bewoog met dat ijzeren ding aan.... hij wierp zich gewoon om en had geen moeite met de beperkingen. Kinderen zijn op die leeftijd al heel erg sterk en vindingrijk.... wij maken ons dan grote zorgen maar het kindje zit er blijkbaar niet zo mee.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rid je kan toch gewoon ff bellen hoeft hij nog niet naar huis te komen....zeker omdat hij ver weg werkt.....

Nou ben ik er echt weg van....

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Lieve Riddle.... luister, stel jij was man en je vrouw was hoog zwanger thuis.... je maakt je zorgen natuurlijk.... je hoort dan dat ze al een dik uur met beginnende weeën thuis zit en ze jouw niet durft te bellen....... wat zou jij dan denken en voelen??

Pak die telefoon en bel je man, gekkie!! Vandaag is het eigenlijk voor het eerst dat ik lees dat je je zo voelt zoals nu... en zelfs iets rode / roze afscheiding.... Al bel je hem misschien voor niets... NOU EN! Hé denk even aan jullie zelf nu, al is het vals allarm...je man zal dit heus wel met zijn baas besproken hebben dat hij misschien elk moment weg moet naar zijn vrouw.... kom op en bel, ga niet zitten wachten meid! Als het vals allarm is dan kan hij nog altijd vanmiddag terug gaan.... Riddle, je bevalt niet iedere maand dat je je man moet bellen.... het is nu, je bent hoog zwanger en jullie verwachten ieder moment jullie baby....

Denk er even over na meid, je man maakt zich ook zorgen!! Bel hem en leg hem de situatie uit... ik denk dat hij dan zelf wel kan inschatten of hij in die auto moet stappen... beter nu rustig naar huis rijden dan dadelijk als een bezetenen op het gas moeten stampen omdat het "echt" begonnen is en jij te lang gewacht hebt...

Kom op ;)

Deel Deze Pagina