[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha dank je Mevrouw Ratelband ;)

Ik heb hem net idd ff gebeld en verteld wat er gaande is, heb em gezegd dat ie nu nog niet hoeft te komen maar dan weet ie iedergeval dat er IETS gaande is..ik hou hem gewoon op de hoogte...de weeen zullen toch moeten gaan toenemen eerst want dit kan nog wel uren duren....ze blijven komen maar nemen tot op heden nog niet toe qua regelmaat of lengte

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goed zo ;)

denk eraan..... sjakkaaaaa :D

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heb net op et toilet toch weer bloedverlies gehad met wat meer stukjes bloedprop...is het dan toch begonnen mama's ??

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ok, eerst even dit:

Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Riedel, volgens mij is het wel begonnen \:D/

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Riddle...jippie. Ik denk dat het begonnen is. Maar zodra ze om de 5 a 6 minuten komen moet je haan wel naar huis laten komen hoor!
    Ik denk dat je de slijmprop verloren bent maar dat wil nog niets zeggen over hoe snel het echte werk gaat beginnen. Je vliezen zijn niet gebroken? Omdat je omschreef dat je steeds moet plassen?

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee vliezen zijn niet gebroken volgens mij en weet niet of het de slijmprop is want er blijft bloed en propjes uit komen...verder volgen de krampen elkaar helaas niet sneller op als vanmorgen...maar als ik die krampen heb kan ik amper blijven liggen maar ja ben gewoon bang dat ze weer afzwakken en het toch vals alarm is....kan niks anders doen dan afwachten

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik verloor pas bloed toen ik echte goeie weeen had en mijn vliezen waren gebroken. Maar ik zou als ik jou was gewoon lekker even proberen te relaxen, ga in bed liggen! Ik ben lekker op m'n linkerzij gaan liggen ook met de gedachte dat het nog wel een hele nacht kon duren dus dat ik moest proberen te slapen maar het ging toen heel snel!

En als je deze weeen blijft houden, met zo'n lange tijd ertussen kun je best een keer naar de vk bellen als je dat wilt hoor! Daar zijn ze voor! Maar hun zullen ook zeggen probeer te rusten. Ik hoorde in mijn bevallingsverhaal destjids dat die beginnende weeen idd wel uren kunnen duren dus als je je dan heel druk maakt en het echte werk begint ben je kapot! Nu rustig aan doen, dat helpt vaak ook de weeen op gang en dan heb je straks wat meer puf! Succes meis!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    De slijmprop kan er ook in delen uitkomen. Hoeft niet 1 geheel te zijn.
    Dat geldt ook voor je vliezen. Bij de een is het *plons* en bij de ander is het alsof ze hun plas niet op kunnen houden. Ik heb ook van 18.00 uur tot 22.30 uur alleen wat krampen gehad waarvan ik dacht dat het nog geen weeen waren. Heb zelfs vaak gedacht dat mijn darmen moeilijk aan t doen waren maar ik was toch bezig! Als het echt vervelend gaat worden laat je haan naar huis komen hoor! Niet te lang wachten met bellen ook al is het nog niet heel duidelijk wat er aan de hand is. Dit wil en kan je niet alleen doen!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Missie, ja joh! Ik dacht echt dat jij de vrouwelijke variant van Bassie was met een grote rode neus en zo'n clownspakkie ;) :) Nee hoor, dat niet! Maar je maakt je vaak toch een voorstelling bij iemand :rolleyes: ik had je blond verwacht, weet niet waarom? Leuk he, dat die kleintjes zo snel zichzelf ontwikkelen, echt bijzonder! Op een gegeven moment gaat het helemaal snel maar dat is ook wel weer leuk! Wat sneu van je andere neefje zeg, dat hij zo'n broekie aan moest :( lijkt me erg zielig om te zien maar wat je zegt, die kleintjes weten niet beter en redden zich wel!

@ Yootje, mijn tijd staat ook niet goed, hoe moet ik dat aanpassen dan?

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden, ik lig ook steeds even op de bank maar met zo'n wee (laat ik het maar even zo noemen) kan ik gewoon niet blijven liggen pfff....ik kijk het nog ff aan en anders laat ik haantje toch maar naar huis komen maar ja ertussen door voel ik me goed dus tja

Nou meiden ik ga er even af even kijken of ik kan blijven liggen
    tok straks

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, als het blijft doorgaan zo is het toch grote kans dat de bevalling is begonnen dus dan laat je haantje lekker komen als jij je daar prettig bij voelt! Ik vond het fijn om op m'n linkerzij te liggen met een kussen tussen m'n benen, misschien een tip?! Maar goed, iedereen is anders, misschien vind jij het vreselijk ;)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    joehoeee volgens mij is de bevalling begonnen hoor Rid :D Zet hem op. Ik had in het begin van de bevalling ook bloedverlies.. Bleef de hele bevalling. Verder herken ik het wel dat je niet kan blijven liggen tijdens een wee. Ik heb toen het echt heftig werd de hele kamer tig keer op en neer gewandeld.. Probeer gewoon uit wat voor jou het beste voelt..
    Vind het echt spannend ;) Je kunt het hoor!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo en nu de rest: Goedemorgen!! :D

Heb heerlijk uitgeslapen. Nathan wilde om half 6 drinken toen meteen weer in bed gelegd. Nu slaapt hij nog.. Echt even bijgetankt want was echt moe..
    zie dat mijn tijd ook niet klopt dus zal zo ok we even aanpassen.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Staat er hier net iemand van IT om me te helpen met een probleem in het systeem, druk ik op een verkeerde knop, kwam ineens zp in beeld met al die babybanners :oops: hahahaha...

@ Juffie, fijn dat je hebt kunnen bijtanken! Daar heb ik ook zin in ;) Wesley ging pas om 22.30 uur slapen. Naast mij in bed en daarna heb ik 'm in het campingbedje gelegd naast m'n bed... Hij gaat de hele tijd op z'n gezicht liggen, waarschijnlijk door de tandjes, heel zielig en ik vind het heel eng. Heb weer de halve nacht gekeken hoe hij lag en of hij nog ademde...

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou deli...volgens mij moet die van IT ff je pc nakijken want je post wel 3x :D :)
    Maar das wel ff vervelend.

Rid...zet hem op meid en idd rustig blijven. Spaar je krachten!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: oeps ;) Heb je trouwens geen aerosleepmatje op je matrasje liggen? Dat geeft mij een heel gerust gevoel. Mocht nathan daar op komen te liggen met zijn gezichtje kan hij gewoon doorademen. Misschien nog een idee??

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ik hoorde daar bij de aug. mama's ook al over ja! Zal eens kijken, had het nog nooit gehoord. Waar kun je die halen dan? Is dat gewoon een ander matras of iets over het matras?

@ Dag, bedankt voor de hint hahahaha....

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... ja hoor volgens mij is het bij jouw echt gaande. Ik verloor de bloedprop op maandag MAAR ik moet erbij zeggen dat ik dus geen krampen erbij had! Toen wisten ze mij te vertellen dat t nog 2 weken kon duren. Maar aan jouw verhaal te horen weet ik haast zeker dat t begonnen is meid! Go for it!!! zou ik zeggen. Laat je man rustig naar huis komen ook al duurt t nog tot diep in de nacht deze krampen, lang duurt t nu niet meer!
    Heel veel kracht en n supergoede bevalling toegewenst. Jullie kleine meisje is klaar voor de lancering! ;)

All... hier n moe kippie die veel pijn in onderrug, onderbuik en liezen heeft met af en aan ook weer last van boobs! Ik verloor gisteren wat witsige melkachtige vocht uit mn tepels en ook doorzichtige vocht, weet iemand daar iets meer van want volgens mij is dat ook met n ongi dat je dat kan verliezen uit je tepels toch?

Ik ga even bij buuf op de koffie en kom straks terug kijken hoe t met riddletje gaat!

Deel Deze Pagina